Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Volvo S80

Model klasy wyższej (segment E) i flagowy model Volvo produkowany od 1998 roku. Następca Volvo S90. Jeden z pionierów nowej stylistki stosowanej w autach szwedzkiej marki. Niedostępny w wersji kombi, powiązany z nim Volvo V70 jest de facto osobnym modelem spokrewnionym również z modelami S60 i S70. Mimo swojej elitarności, S80 od początku dobrze się sprzedaje. Od 1998 roku auto znalazło ponad 500 tysięcy nabywców. Obecnie na rynku dostępna jest druga generacja modelu.

Generacje Volvo S80

  • Wybierz generację: Volvo S80 II (2006 - teraz)
    Volvo S80 II
    Volvo S80 II Sedan 2.4 D5 215KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Volvo S80 II Sedan 2.4 D5 215KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Volvo S80 II Sedan 2.4 D5 215KM - galeria redakcyjna - przód - inne ujęcie Volvo S80 II Sedan 2.4 D5 215KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Volvo S80 II Sedan 2.4 D5 215KM - galeria redakcyjna - bagażnik Volvo S80 II Sedan 2.4 D5 215KM - galeria redakcyjna - nawigacja gps

    Volvo S80 II

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja S80 debiutowała na rynku w 2006 roku. Samochód został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Nadwozie modelu zostało solidnie odświeżone w stosunku do jego poprzednika. S80 II jest też większy i...

    więcej o Volvo S80 II

  • Wybierz generację: Volvo S80 I (1998 - 2006)
    Volvo S80 I

    Volvo S80 I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1998 roku. S80 zastąpił w ofercie Volvo serię 960/S90/V90. Zbudowano go na platformie podłogowej Volvo P2 opracowanej wspólnie z Fordem. Stylistycznie model stanowił przełom w porównaniu ze swoimi poprzednikami,...

    więcej o Volvo S80 I

Volvo S80 II

Dyskretna elegancja to w klasie samochodów luksusowych towar coraz bardziej deficytowy. Limuzyny Audi, BMW, Mercedesa, a także Lexusa czy Infiniti coraz częściej zamiast klasyki i szyku proponują dużo nowoczesności oraz jeszcze więcej przepychu. Tęskniącym za subtelnością z pomocą przychodzi Volvo, którego flagowy model nie rzuca się w oczy i nie budzi natychmiastowego pożądania, a zamiast tego wygląda dostojnie i wzbudza zaufanie.

Podobne odczucia wywołuje wnętrze. Stonowane kształty deski rozdzielczej, bardzo dobre materiały wykończeniowe oraz wycyzelowana staranność montażu dają poczucie obcowania z produktem wysokiej klasy i wysokiej jakości. Korzystanie z elektronicznych wskaźników oraz licznych przycisków zdobiących konsolę centralną wymaga przyzwyczajenia, ale mimo to ergonomia obsługi jest więcej niż przyzwoita. Cieszy także świetna pozycja za “kółkiem”.

Projektantów Volvo S80 nie pochwalimy niestety za zagospodarowanie przestrzeni wewnątrz. Choć nadwozie ma spore rozmiary, w środku nie każdy zmieści się bez problemu, a bagażnik ustępuje pojemnością rywalom. Kabina pasażerska punktuje natomiast obszernymi, doskonale wyprofilowanymi i niesamowicie wygodnymi fotelami, jak również kapitalnym wygłuszeniem. Podróżni mogą liczyć ponadto na różnego rodzaju funkcjonalne udogodnienia.

Konkurencja w klasie wyższej jest niezwykle silna, a poziom zaawansowania technicznego - bardzo wysoki. Dlatego nowoczesne limuzyny jeżdżą jak marzenie, czego nie da się niestety powiedzieć o starzejącym się modelu S80. W dyscyplinach pewności pokonywania zakrętów, skuteczności resorowania dziur oraz precyzji działania układu kierowniczego szwedzki sedan ustępuje świeższym konkurentom. Może nie drastycznie, ale na pewno odczuwalnie.

Wieku skandynawskiej konstrukcji nie zdradza na szczęście wyposażenie, bo zarówno pod względem nowoczesności multimediów, jak i skomplikowania systemów bezpieczeństwa auto absolutnie nie ma się czego wstydzić. Do zakupu modelu zachęcają też jego korzystnie skalkulowane ceny. Szkoda tylko, że oferta Volvo S80 II. generacji obejmuje zaledwie kilka pozycji. To znak, iż najwyższy czas na następcę.

Volvo S80 I

Jeśli chcesz sprawić sobie coś naprawdę luksusowego, ale omijasz limuzyny spod znaku gwiazdy, szachownicy czy czterech pierścieni, to S80 może być dla Ciebie dobrą propozycją. Dlaczego? Wystarczy spojrzeć na jego nadwozie - okazałe, eleganckie i wyróżniające się kilkoma nietypowymi rozwiązaniami. Bardziej od nadwozia, kusi jednak wnętrze, bo poza bogactwem przestrzeni i ultra-komfortowymi siedzeniami, funduje nam ono wykończenie z najwyższej półki oraz wyposażenie, które powinno zaspokoić najbardziej wysublimowane gusta.

Stając przed wyborem silnika dla topowego Volvo trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie: chcemy czuć pod prawą stopą ogromne rezerwy mocy, czy najbardziej zależy nam na jak najniższych kosztach użytkowania? W pierwszym wypadku najlepiej sięgnąć po któryś z (licznych) turbodoładowanych silników benzynowych, w drugim najrozsądniej wybrać wolnossącego "benzyniaka" 2.4 lub któregoś z diesli. Jak nietrudno odgadnąć, zestrojenie układu jezdnego podporządkowano komfortowi.

Volvo S80 I. generacji da się kupić taniej niż jego konkurentów zza naszej zachodniej granicy, ale atrakcyjne ceny zakupu nie idą w parze z umiarkowanymi kosztami eksploatacji. Wpływają na nie zarówno bardzo drogie części (niektóre dostaniemy tylko w ASO), jak i skomplikowana konstrukcja auta wymagająca fachowej, a co za tym idzie kosztownej obsługi. Od strony mechanicznej, "Szwed" okazuje się bardzo wytrzymałym samochodem, ale wysokie przebiegi powodują zużycie elementów zawieszenia, uszkodzenia "automatu" czy defekty turbosprężarek. Użytkownicy skarżą się poza tym na awarie instalacji elektrycznej.

Komentarze redakcji

Powagosław: S80 nie olśniewa fajerwerkami stylistycznymi, ale nie sposób nie doceniać jego dyskretnej elegancji. Zamiast efekciarstwa jest efektywność. A efektowny S80 jest na tyle, na ile powinien być samochód w tej klasie.
Luzacjusz: Klasycznie piękny i wysmakowany niczym butelka Hennessy. Pasuje do drogiego garnituru i faceta, który odróżnia Rubika od Rubinsteina.

Silniki Volvo S80

Volvo S80 II - jaki silnik wybrać?

Z najsłabszych silników, benzynowego 2.0l 145KM i wysokoprężnego 1.6l 110KM, lepiej zrezygnować. Nie potrafią nawet przyspieszyć do „setki” poniżej 11 sekund, a w aucie takiej klasy to żenujące. Z drugiej strony flotom mogą się spodobać – one nie potrzebują piorunujących osiągów, a cena zakupu takiego wozu jest rozsądna. Do „zwykłych” użytkowników jest skierowane coś znacznie ciekawszego. Wśród diesli najlepsze są 2.4 D5 o mocach 175-205KM oraz 2.5 D5 185KM. Przy dużych prędkościach przydałoby się trochę więcej mocy, ale tak czy inaczej do ładnego jak na diesla dźwięku, dokładają niezłe wrażenia z jazdy i ponadto na stosunkowo niskich obrotach zabierają się do pracy. Wśród motorów benzynowych już jeden ze słabszych silników w ofercie, 2.4l o mocy 200-231KM, zapewnia niezłe osiągi i jest godny uwagi. Podobną moc ponad 230KM zapewnia też 3.2l, ale w nim zużycie paliwa to już inna bajka – warto wziąć go dla dźwięku i napędu na wszystkie koła. Drobna dygresja – 2.4l z „automatem” może wydać się niektórym zbyt leniwy, warto wcześniej się nim przejechać. Następny ciekawy motor o oznaczeniu 3.0 T6 ma już 285KM. Do bardzo dobrych osiągów dokłada ładny pomruk podczas pracy. Jeśli taki dźwięk wolicie zamienić na coś bardziej basowego, to na szczycie znajduje się jeszcze jedna, intrygująca jednostka – widlasta „ósemka” o pojemności 4.4l i mocy 315KM. I kto powiedział, że Volvo jest nudne? Pewnie ten, kto wątpił, że może mieć też i tak duże silniki pod maską.

Publikacje o Volvo S80

Volvo S80 II - antyniemieckie
 
Nasz test Volvo S80 II - antyniemieckie

Ludzie boją się zmian. Dlatego przeważnie buty wolą mieć amerykańskie, ubrania włoskie, a samochody niemieckie - bo tak się przyjęło. Tymczasem eksperymentując ze zmianą można odkryć wiele nowego i zarazem dobrego. W branży motoryzacyjnej również. Jakie jest Volvo S80?

Volvo S80 T6 AWD Polestar - moc z północy
 
Nasz test Volvo S80 T6 AWD Polestar

Z dokładnymi informacjami na temat Volvo S80 w wersji Polestar jest trochę tak jak z dniem podczas nocy polarnej - niby są, ale naprawdę ich nie ma. Co mam na myśli? A to, że danych tej wersji próżno szukać w oficjalnym cenniku. Dziwna polityka firmy Volvo sprawia, że taki egzemplarz może być jeszcze...

Czy warto kupić: używane Volvo S80 (od 1998 do 2006)

Szwedzka limuzyna jest świetną propozycją dla osób, które cenią luksus, dobre osiągi i najwyższy poziom bezpieczeństwa w stonowanym "opakowaniu". Czy warto kupić używane Volvo S80?

Volvo jak wino
 
Nasz test

Kolejny już lifting w karierze flagowego modelu Volvo udowadnia, że ta już niemłoda szwedzka limuzyna nic sobie nie robi z upływu czasu i podobnie jak wino, wraz z dojrzewaniem nabiera wyjątkowego smaku.

Szwedzki urok burżuazji - Volvo S80 T6 AWD Executive
 
Nasz test

Segment limuzyn klasy wyższej średniej od lat zdominowany jest przez "niemiecką trójcę". Wielu już próbowało przerwać ten stan rzeczy. Francuzi przegrali za sprawą zbyt awangardowego Renault Vel Satis.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo S80

Volvo S80 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volvo S80autoWcentrum - społeczność Volvo S80

najwyższe oktanyAuta - Volvo S80

Volvo S80 51,54

Volvo S80 75,73

Volvo S80 volvus 57,57

Volvo S80 50,17

Volvo S80 44,87

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo S80

shymo86 30,10

Dawid-volvo 30,02

jareckileeds7 30,08

tomeez 75,19

Micz1111 30,00

Karollo58 30,08

kowal5793 30,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo S80

Opony zimowe, smutny obowiązek.
Opony zimowe, smutny obowiązek. No i niestety czas przebrać buty na zimowe. Jakoś tak marnie się czuję zawsze gd...
Oszustwo, oszuści... Polska
Oszustwo, oszuści... Polska Już od miesiąca regularnie przeglądałem allegro w poszukiwaniu ładniejszych felg...
Koło dwumasowe:)
Koło dwumasowe:) Większości właścicieli nowszych diesli słyszących słowa "koło dwumasowe" podnos...
No i pękło.
No i pękło. Witam No i stało się, pękło 300 tys. kilometrów w moim Volviku, trochę te ost...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo S80

od 172 100 zł do 215 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (245 KM): 2.0 T5 DRIVE-E

 

Diesel (181 KM): 2.0 D4 DRIVE-E

Skrzynie biegów

automatyczna: 8-stopniowa

 

manualna: 6-biegowa
Katalog nowych aut Volvo S80
 

Najpopularniejsza wersja Volvo S80

Volvo S80 2.0 T5 DRIVE-E 245KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
szyberdach
podgrzewane fotele
tempomat

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet INSCRIPTION - 13 800
Pakiet WINTER PLUS - 4 000
Pakiet SECURITY - 5 600
Pakiet XENIUM - 6 900
Pakiet INTELLISAFE PRO - 11 200

Cena katalogowa

215 900

Zobacz ofertę Volvo S80 2.0 T5 DRIVE-E 245KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volvo S80 najczęściej porównywane z:

Audi A6
4.0 TFSI (420 KM)
Volvo V70
2.0 D3 DRIVE-E (150 KM)
Mercedes Klasa E
250 (211 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V70 Kinetic Volvo V70 Kinetic
Rocznik: 2011. Przebieg: 113 114 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł
Volvo V60 Momentum Volvo V60 Momentum
Rocznik: 2012. Przebieg: 138 674 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 67 900 zł

Ocena auta Volvo S80

Wybrane opinie

Volvo S80 Sedan 2.4 TDi (130 KM)

Nadal nowoczesne,komfortowe,bezpieczne i prestiżowe auto. Pod wzgledem ilości miejsca , estetyki wewnątrz i wyglądu deski roździelczej bije na głowę nowe BMW 5 i Mercedesa E ; mimo iż jest o 6 lat starsze od BMW lepiej wypada w testach zderzeniwych EuroNCAP; Denerwują szybko zużywające się silentblocki ; poza tym zawieszenie jest troche za twarde na bardzo dziurawe drogi. Więcej wad nie znalazłem ; Volvo S80 to konstrukcja lepsza od poprzednich generacji BMW5 i Mercedesa E,nowocześniejsza,bardziej bezpieczna,przestronniejsza,ładniejsza.Na dobrej i przeciętnej jakości drogach autem po prostu się płynie, w połączeniu z silnikiem D5 zapewnia ogromną frajdę z jazdy z niewielkim zużyciem paliwa. Jeżdżac S80 wybijasz się z tłumu jeżdżącedo BMW 5 i Mercedesami E.

dodał: S80 D5
Volvo S80 Sedan 2.9 i 24V (196 KM)

Niezły wygląd, doskonały prestiż, wygodny i przestronny. Co do niezawodności to się na razie nie wypowiem ale z tego co zauważyłem u siebie i wyczytałem na forach nie odbiega od BMW 5, czy Audi A6 - głównych konkurentów. Łatwo dostać dobrze wyposażony - automat, podgrzewane siedzenia, drewno i skóra, kurtyny SRS, pełna elektryka (oprócz siedzeń, które żadko są elektryczne). Dość łatwo znaleźć egzemplarze z ESP (DSTC), nawigacją i szyberdachem. Egzemplaże z regulacją zawieszenia (four-C) i wentylacją siedzeń są praktycznie nie do zdobycia. Duże są różnice w cenach benzyny i diesla. Dla rocznika 2001 sięgają 3tys Euro.

dodał: stapoz
Volvo S80 Sedan 2.0 20V Turbo (226 KM)

Auto wręcz doskonałe, świetne osiągi, doskonały komfort. Coś niesamowitego za taką cenę. Mercedes, BMW czy tam Audi... Buahahahhaha smiechem ich!!! Wrecz zero porównania. Auto prawie doskonałe. Dlaczego prawie??? Sam nie wiem. W końcu to tylko "blacha". Coś tam zawsze może nawalić ale póki co jedyny problem jaki mnie spotkał podczas eksploatacji tego auta przez już prawie 4 lata to był spalony sygnał dźwiękowy, od tak, taka poważna usterka:D Co do serwisu to wszystko OK. Żadnych problemów. Serwisuje w Bydgoszczy. PZDR.

dodał: NTC
Volvo S80 Sedan 2.5 T (200 KM)

Dziwi i irytuje uwstecznianie względem poprzedniego modelu, najbardziej przeszkadza ciasnota na fotelu pasażera i tylnych. W opcji z bluetooth może nie współpracować z książką telefoniczną twojego aparatu. Ogólnie model zyskał na świeżości, nowych dodatkach, z zewnątrz wygląda skromniej od konkurencji i poprzedniego modelu. Jestem bardzo zadowolony, jakkolwiek tym razem dokładniej przeanalizowałbym ofertę konkurencji.

dodał: Krzysztof
Volvo S80 Sedan 2.4 i 20V (170 KM)

dobry silnik choc troche mułowaty na wolnych obrotac -ale spala ponizej 8l w trasie to niech tak zostanie ,przy wyzszych obrotach dobrze przyspiesza ,ale spalanie szybko rosnie Dobre zabezpieczenie karoserii Bardzo dobry w trasie, po miescie ,na parkingu trzeba sie nameczyc - u mnie nie ma czujnikow parkowania ,nisko zawieszony -wszystkie krawezniki trzeba z daleka omijać

dodał: Szczepan

Galerie Volvo S80

Volvo S80 Sedan - galeria społeczności Volvo S80 Facelifting (2014) Volvo S80 II Facelifting Polestar 3.0 T6 304KM - galeria redakcyjna Volvo S80 2012 Volvo S80 2009 Volvo S80 II 2.4 D5 215KM - galeria redakcyjna Volvo S80 Volvo S80 2003 Volvo S80 - galeria redakcyjna Volvo S80
Zobacz inne galerie Volvo

Opinie o instalacji LPG

Volvo S80

  • 1.
  • 4,25 Volvo S80 I 2.5 i 20V (210KM) 2005r.
    dodał: marcin, 14.01.2014

    10 stycznia 2014 gazowali mi volvo s80 2.5 turbo,cena instalacji dobra jak na szanujacego sie montera,obsługa,jakosc wykonania,kontakt-wzorowy.telefony odbiera mily starszy pan,posiada ogromna wiedze i widac ze nie nabija ludzi w butelke.konkretny facet.jestem z człuchowa,gazowalem juz u nich kiedys auto ktore do tej pory jezdzi.wyskoczyla mi kontrolka "check engine",zadzwonilem,omowilem problem,dzis wizyta.balem sie troche ze serwis wyglada tak jak co u niektorych-"zaplaciles to spadaj" a tu mile zaskoczenie.uwazam ze na szacunek,zaufanie i dobra reputacje trzeba sobie zapracowac-ludzie z auto eko wlasnie to uczynili i szczerze ich polecam z czystym sumieniem.nie naciagaja na niepotrzebne koszty i nie odwalaja fuszerki. pozdrawiam zespół Auto-Eko PS,kiedys na zagazowane auta przyklejali naklejki na tylna szybe,ta naklejka do tej pory jezdzi na aucie ktore mi zagazowali,trzyma sie dobrze tak jak instalka mimo upływu lat;-)

  • 2.
  • 5,00 Volvo S80 II 3.2 (243KM) 2007r.
    dodał: Tomek, 17.09.2011

    Polecam, instalacja pracuje doskonale ( trochę się obawiałem przed montażem- różne opinie na stronach ) żadnych problemów, przełączenie z benzyny następuje po ok.1-2min. od uruchomienia na zimno, na ciepło dużo szybciej, w sposób niewyczuwalny, jedyny moment kiedy przełączanie można wyczuć to postój na biegu jałowym, podczas jazdy jest idealnie. Jedynym mankamentem to mały zbiornik=42ltr(33ltr-faktycznie) w miejscu koła zapasowego ale to wynika z kształtu tej komory-większy nie wszedł. Polecam, silnik stworzony do takiej instalacji, a jej koszty zwrócą się już po 13-15 miesiącach zwykłej jazdy ( jeżdżę ok 15-20tyś km rocznie )

  • 3.
  • 4,50 Volvo S80 I 2.4 20V (140KM) 2000r.
    dodał: mercurysable, 20.02.2012

    Polecam ten warsztat . To kolejny mój samochód z instalacją gazową zamontowaną w tym warsztacie . Jetem zadowolony , chodzi super , nie ma różnicy czy gaz czy benzyna . Sterownik Zenit Compact i szyna wtryskowa Valtek , a w sumie to dwie . Butla w kole . Samochód pracuje rewelacyjnie . Ja osobiście polecam ten zakład . W sumie to czwarty samochód do którego Ci panowie założyli mi LPG .

  • 4.
  • 5,00 Volvo S80 II 3.0 T6 (304KM) 2007r.
    dodał: grzesiek, 06.02.2015

    nie wiem ci ludzie co piszą ja jestem starym klientem zakładałem u nich pierwszy samochód 2007 roku to było bmw e36 2.0 póżniej jakieś 2.5 roku póżniej kupiłem sobie audi a4 1.8 turbo które rozbiłem wiec kupiłem toyote avensis 2.0 9 było 2011 r a teraz jeżdzę sobie volvo s80 3.0 turbo i w zadnym samochodzie nie miałem z nimi jakiś problemów.

  • 5.
  • 5,00 Volvo S80 II 3.2 (243KM) 2007r.
    dodał: Tomek, 14.01.2013

    Witam ponownie, to już drugi mój wpis ( patrz opinia Tomek-poniżej w 2011 ) i dalej jestem z LPG zadowolony. POLECAM ! Silnik pracuje super itd. Co nowego: końcówki pistoletów do napełniania za granicą, to porażka, co kraj to inny system dobrze że chociaż samemu można tankować ( nie muszę czekać na obsługę ) Ogólnie jestem zadowolony.

  • 6.
  • 5,00 Volvo S80 I 2.4 20V (140KM) 2001r.
    dodał: Piotrek240, 26.05.2014

    Założona w AUTKOGAZ Adres : Podleśna 38a, Warszawa Województwo : mazowieckie Telefon : (22) 834 44 26 B.dobra instalacja ,dobrze dobrana ,bezawaryjna.Fachowa i konkretna obsługa.Drugi samochód na LPG na pewno też w AUTKOGAZ

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo S80

Volvo S80

77 komentarzy

67 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Sp~Sp

Volvo s 80 z 2009r.poilu km wymiana paska irozrzadu powinno być

~grzes~grzes

Witam Smile zamierzam kupic wolvo s80 i mam dylemat z jakim silnikiem jestem mlody wiec zalezy mi na dobrym przyspieszeniu Smile nie jezdze duzo trasa raczej mieszana myslalem o 2.9 biturbo 275KM ale przyspieszenie ma np takie samo jak 2.0t 226KM wedlug internetu. Wiec po co mam sie martwic o 2 turbo jak moge o jedno zalezy mi tez na przyspieszeniu powyzej 100km/h Smile pomozcie mi bo jestem w totalnej kropcePozdrawiam

~Volvofan 01~Volvofan 01

Slowa uznania dla producenta Volvo. Szczegolnie pozytywnie oceniam modele s80, xc90 oraz v70. S 80-tka z silnikiem v8 chodzi jak marzenie . Wysoki komfort jazdy, pewnosc prowadzenia, sportowe osiagi, oraz przepiekne brzmienie seryjnego wydechu to tylko niektore z wielu zalet tego modelu. Smuci jedynie fakt ze silnik v8 zostal wycofany z produkcji-przyczyna to prawdopodobnie pseudo ochrona srodowiska. Szkoda ze tak zatroskani o ekologie sa tylko producenci europejscy podczas gdy glowni truciciele srodowiska sa poza starym kontynentem.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
15 506
Przejechany dystans
7 413 104 km
Zatankowanego paliwa
542 719 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 322
Wydanych pieniędzy
1 158 165 zł
Średnie wydatki na auto
1 785 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 494
Wydanych pieniędzy
1 107 270 zł
Średnie wydatki na auto
1 706 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (649)

Testy zderzeniowe Volvo S80

Najnowsze testy zderzeniowe Volvo S80 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volvo S80

Volvo S80
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volvo

Zużycie paliwa Volvo S80

Na podstawie 307 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: tomkosss, dodano: 16.12.2012 22:24

wielkie zaskoczenie w spalaniu. Miałem do tej pory 3 mercedesy okulary... paliły dużo więcej... Tu najlepszy wynik udało mi się zrobić 4.3 na trasie KRK WAWA KRK... natomiast przy spokojnym pykaniu po Krakowie tak do 6.9 l to już był max... co i tak bije okulara 2.7 cdi na łeb na szyje... ale oko w automacie a Łoś w manualu... niespodziewałem się że auto przy tych gabarytach i tej masie poytrafi spalić..... tylko tyle. niby czytałem o tym na autocentrum ( szukałem prawie miesiąc auta bardzo dokładnie śledziłem ten portal i porównywałem szukałem grzebałem...) serdecznie polecam osobą które szukają wygodnej i dużej a zarazem dynamicznej i oszczędnej limuzyny.. Samochód jest dość stonowany designersko... ale może o to chodzi.. ale ma szyk nie jest to smutne jak p.....da audi ani rdzewiejący na piątą sronę merc ani dresowate BMW ( hoc te nowe coraz bardziej mi się podobają ) naprawde serdecznie polecam... warto auto nie wie co to rdza. jest świetnie wyposażone nie psuje się....puki co mam nadzieje ze tak pozostanie polecam

pełny raport Volvo Sedan 2.4 TDi

autor: Volvo s 80, dodano: 22.12.2008 14:10

I tu mamy problem.!! Ja mam 2.0 turbo 180koni i od samego początku w mieście. przy normalnej jeździe ok 13litrów!!! Trasa ok 9-10l.Piszę to bo wiem żę patrzą tu ludzie którzy chcą kupić taki samochód więc nie wymyślam sobie tego z kosmosu. Odradzam ten silnik z automatem. On żeby jechał musi mieć cały czas duże obroty i to przez to tyle pali. Inaczej nie działa turbo i łapie strasznego muła. Ogólnie samochód się nie psuje tylko zawieszenie jest kosztowne ale oczywiście jeśli kupujemy zamienniki to koszty są ludzkie!!

pełny raport Volvo Sedan 2.0 i T

autor: luckynyc, dodano: 06.01.2013 13:22

Nie udało mi się nigdy zejść poniżej 8 litrów spalania. Silniki nowsze 205KM palą mniej. Niestety samochód jest bardzo awaryjny. Egzemplarz kupiony w Polsce w ASO, bezwypadkowy i przy przebiegu 77 tys sypneła się głowica silnika, kompresor klimy, komputer systemów bezpieczeństwa, amortyzator aktywnego zawieszenia. Każda z tych napraw to kilka tysięcy złotych. Ponadto było ileś mniejszych awarii. Pomimo, że samochód bardzo ładny, to odradzam, bo bardzo awaryjny.

pełny raport Volvo Sedan 2.5 D5

Skarbnica wiedzy o Volvo S80

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo S80

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volvo S80
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo S80, oglądali także