Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Volvo V40

Lata produkcji: 1995 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy, pięciodrzwiowy hatchback (pierwszy w historii Volvo) klasyfikowany w segmencie C (niższa klasa średnia), produkowany od 2012 roku. V40 został wprowadzony do oferty szwedzkiej marki w miejsce modeli S40/V50. Choć nosi ten sam symbol, co model kombi, wersja Volvo S40 (produkowany w latach 1995-2004), nie ma z nim nic wspólnego. Wraz z debiutem auta, marka zerwała bowiem z tradycyjnym nazewnictwem, według którego model oznaczony literą „V” oznaczał nadwozie typu kombi. V40 powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Ford C1, którą dzieli m.in. z Volvo C30. Jego projektantem był Peter Horbury.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wszystko to, czego można było się spodziewać bo Volvo plus coś jeszcze. Co takiego? Dynamizm, rewelacyjne proporcje i lekkość linii, czyli cechy, które nie zawsze były domeną samochodów szwedzkiej marki.
Luzacjusz: Tak. Tak, podoba się, bo patrzę i widzę, że to Volvo, choć widzę też, że projektantów korciło, by kombinować. Oprócz tego, że samochód powinien być atrakcyjny (a ten jest), miło, gdy zachowuje jakiś element tożsamości marki. Ile można patrzeć na auta, które są jak szafki w basenowej szatni: różnią się tylko zamkami?

Volvo V40 II

Gdyby zorganizować wśród samochodów kompaktowych konkurs piękności, Volvo V40 II. generacji miałoby ogromne szanse na zwycięstwo. Bo choć da się znaleźć kompakty o równie dynamicznej linii nadwozia i równie interesująco zaprojektowanych detalach, mało który może się równać ze szwedzkim modelem pod względem stylistycznego wyrafinowania oraz designerskiej spójności całego nadwozia. Opływowa sylwetka będąca czymś pomiędzy hatchbackiem a kombi idealnie współgra z lekkimi przetłoczeniami, smukłymi kształtami przodu oraz oryginalnie zaprojektowanym tyłem.

Sił nie poskąpiono też projektując kokpit V40, dzięki czemu wręcz ocieka on zaletami. Dobre wrażenie sprawia już sam jego wygląd - pomimo rozbudowania, prezentuje się lekko i elegancko, a jego detale zachwycają wysmakowaniem. Złego słowa nie można też powiedzieć o przejrzystości kokpitu, bo choć przycisków jest sporo, obsługa okazuje się intuicyjna, a całkowicie elektroniczne zegary oprócz futurystycznego "smaczku" proponują należytą czytelność. Pozytywnego obrazu dopełniają kapitalnej jakości materiały wykończeniowe, których zróżnicowana kolorystyka i faktura dodatkowo powiększa uśmiech na twarzy.

Z miejsca kierowcy kompaktowe Volvo przyciąga też do siebie wygodną pozycją do jazdy, obszernym fotelem z porządnym podparciem bocznym i wreszcie konkretną ilością wolnego miejsca. Niestety, nie ma róży bez kolców - widoczność do przodu jest, dzięki wielkiej szybie i aż trzem spryskiwaczom, znakomita, ale w spoglądaniu na boki, a zwłaszcza do tyłu bardzo przeszkadza dynamiczna bryła nadwozia. Rodzinnemu wykorzystaniu auta sprzyja fakt, że z tyłu: siedzi się bardzo wygodnie, do dyspozycji mamy podłokietnik z miejscem na kubki, a tylko na wysokość może zabraknąć trochę przestrzeni. Rodzinom nie spodoba się za to skromny bagażnik.

Już krótka przejażdżka Volvo V40 wystarczy, żeby dowiedzieć się, iż model ten jeździ równie dobrze, jak wygląda. Zawieszenie perfekcyjnie łączy w sobie komfort i prowadzenie pokazując rywalom nie tylko to, jak powinno się pokonywać ostre zakręty, ale również to, w jaki sposób powinno obchodzić się z nierównymi drogami. To jednak nie wszystko, czym skandynawski hatchback zachęca do dłuższego przebywania "za kółkiem" - ostrej jeździe sprzyja bardzo precyzyjny układ kierowniczy oraz doskonałe hamulce. Te ostatnie, w sprzężeniu z masą poduszek powietrznych i elektronicznych "aniołów stróżów", sprawiają, że Volvo wiedzie prym także w kwestii bezpieczeństwa.

Porównywanie opisywanego "Szweda" do popularnych kompaktów pokroju Volkswagena Golfa byłoby dla V40 krzywdzące - do czynienia mamy bowiem z modelem, który zasługuje na miano produktu klasy premium. Ma to swoje negatywne odzwierciedlenie w cenniku, choć i tak trzeba przyznać, że Volvo jest znacznie korzystniejszą ofertą niż "niemiecka trójca" w postaci Audi A3, BMW serii 1 i Mercedesa klasy A. Do zakupu zachęca zresztą wyposażenie - standard jest bogaty, a mając więcej gotówki w portfelu możemy sięgnąć po wiele luksusowych dodatków.

Volvo V40 I

Wprowadzenie na rynek V40 było dla Volvo krokiem milowy w kwestii stylizowania kombi - zamiast kanciastych kształtów znanych z przeszłości, Szwedzi zastosowali bowiem opływowe, znacznie nowocześniejsze formy. Inaczej urządzono także wnętrze, ale już w jego przypadku zmiany przyniosły niewiele dobrego. Wszystko dlatego, że zamiast obszernej kabiny pasażerskiej i przepastnego bagażnika otrzymaliśmy ciasny drugi rząd siedzeń i zdecydowanie za mały kufer. Na domiar złego, elementy wnętrza zostały dość niechlujnie zmontowane.

O tym, że V40 nie jest już klasycznym kombi spod znaku Volvo świadczą też jego silniki. Pod maskę trafiły bowiem wysokoprężne jednostki Renault oraz benzynowy motor 1.8 konstrukcji Mitsubishi - wszystkie okazały się niestety mniej lub bardziej problematyczne. Na szczęście, w ofercie znalazła się też garść "benzyniaków" rodem ze Szwecji, z których wszystkie wykazały się trwałością, a wersje 1.6 i 2.0/140 KM - udaną relacją przyspieszenia do spalania oraz niewygórowanymi kosztami serwisu. Układ jezdny zestrojono bardzo sztywno, czego efektem są dobre właściwości jezdne i mizerny komfort.

Produkcję Volvo V40 I. generacji zlokalizowano w Holandii, co w połączeniu z niedopracowaniem konstrukcji zaowocowało licznymi problemami aut z początkowych lat produkcji. Później z trwałością podzespołów było już znacznie lepiej, choć przyspieszone zużycie diesli, skrzyni biegów czy zawieszenia pozostało. Co więcej, liczne modernizacje przyniosły wiele dobrego, ale spowodowały też, że dobór części do danego rocznika bywa utrudniony. Jeśli chodzi o ceny części, te podstawowe nie są specjalnie kosztowne, ale pozostałe mogą mocno nadszarpnąć budżet.

Dane techniczne Volvo V40

Silniki

Moc silników 90-254 KM

Poj. silników 1 498-2 497 cm3

Prędkość maks. 180-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,1-13,0 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Volvo V40

Średnia ocena modelu

na podstawie 729 opinii

4.15

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Ergonomia

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (85%)
NIE (15%)

Wybrane oceny kierowców Volvo V40

Miły samochód ergonomiczny i wygodny z rozwiązaniami tak logicznymi i przyjaznymi dla każdego użytkownika że refleksją jest czy tylko skandynawowie ... więcejsą poważnymi producentami a reszta to naciągacze.Ma ładną podnadczasową bryłę która może się podobać pomimo upływu czasu.Ten z kolei nie stanowi dla niej korozyjnego zagrożenia. Jeśli coś w nadwoziu koroduje to znaczy że było tłuczone lub naprawiane w stodole.Przy przebiegu 492 000 km podoba mi się nadal a gdy przymierzam się do innych ,potencjalnie przyszłych pojazdów tej klasy lubię go jeszcze bardziej. Turbo regenerowane przy 390 000 km . nowe pierścienie , zawory, uszczelniacze , druga skrzynia biegów , chroniczne awarie napinacza paska wieloklinowego (własna inowacja pomogła)świadczą że francuskie silniki nie dorównują reszcie pojazdu , dodatkowym "znakiem firmowym" jest pocenie się silnika substancją 10W40. Zbyt delikatne zawieszenie to kolejny mankament. Wykonanie i jakość materiałów to wysoki poziom. W tym samochodzie wszystko jest elektryczne i automatyczne - i jeszcze nic nigdy nie zawiodło. Potwierdzam że ASO volvo jest okrutnie drogi. Kupowałem tam części wyłącznie do których nie było zamienników.niezłe brzmienie audio. ukryj
dodano 11.02.2009 przez
Autko daje więcej niż można się tego na pierwszy rzut oka spodziewać. Świetny układ jezdny daje ogromną frajdę kierowcy, do ... więcejtego bardzo elastyczny silnik sprawia, że zbyt często biegów zmieniać nie trzeba. Śliczny design i niezliczona ilość systemów bezpieczeństwa sprawia, że kupno tego samochodu to dobra decyzja. Konkurencja niemiecka ma trudny orzech do zgryzienia, gdyż Audi A3 to już stary model, natomiast nowy śliczny Mercedes klasy A zbyt mało oferuje w wyposażeniu, za zbyt wysoką cenę. ukryj
dodano 24.08.2013 przez
Piszę tą opinie specjalnie dla tego iż sam tutaj szukałem przed kupnem tego modelu jakiś porad i opinii. Dobrze i ... więcejdługo szukajcie. Nie kupujcie tzw. "okazji" i za dziwnie małe pieniądze. Ja dopiero po pół roku trafiłem na prywatnego właściciela (jak najdalej od komisów!) który zmieniał autko na nowszy model (też Volvo) miał do tego autka całą dokumentację (plik papierów) nawet dostałem zaświadczenie o kolizji tzn: z przytarcia parkingowego pod jednym z marketów. Pani Matizem porysowałą drzwi i były do malowania. Sprzedający poświęcił w sobotę 3 godziny na jazdę do salonu Volvo gdzie zostało dokładnie przy mnie sprawdzone i podpięte do komputera. Przy spisywaniu umowy kawka, ciasto i miłe rozmowy oraz życzenia żeby autko się dobrze spisywało. Ja szukałem pół roku. Wydałem trochę kasy na jeżdżenie i oglądnie tych samochodów, ale teraz nie żałuje! NIE KUPUJCIE aut z parkingu czy placu - trzeba nimi pojechać chociaż na przegląd i zobaczyć co jest pod spodem! Również radzę nie kupować z silnikiem wysokoprężnym tzw. diesel tym bardziej z pierwszych roczników. Są masakryczne i psują opinie o tym modelu. Pół roku go szukałem więc swoje się dowiedziałem i wiem. Powodzenia w szukaniu i szerokiej drogi. Ja jestem zachwycony! Długo szukałem konkretnie tego modelu z tym silnikiem w dobrym stanie i w końcu znalazłem. Było naprawdę warto i mimo swoich lat autko spisuje się rewelacyjnie i na tą chwile nie chcę innego - nawet nowego z salonu samochodu. ukryj
dodano 27.01.2014 przez
Pomimo wszystkich drobnych mankamentów i awarii jestem z niego zadowolony, najważniejszą sprawą dla mnie jest to aby bezawaryjnie dowiózł mnie ... więcejz puntu A do punktu B ( odpukać póki co to się udaje), był w miarę wygodny, oferował mi dobre przyspieszenie i elastyczność oraz wygodę w postaci w miarę nowoczesnej automatycznej skrzyni biegów. Czy drugi raz kupiłbym Volvo? Gdybym nie musiał się liczyć z kosztami obsługi i serwisu w ASO nie zastanawiałbym się nad zakupem np. V50/V70 T5 AWD ale po swoich doświadczeniach obawiam się, że skończę w VW Passacie lub Touran-ie żeby mieć święty spokój i całą masę zamienników a także dziesiątki warsztatów pod ręką i zawsze nieocenione w pomocy forum tysięcy użytkowników popularnej w naszym kraju marki. ukryj
dodano 24.01.2010 przez
Zobacz oceny Volvo V40 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Volvo V40

Pb
6,10 - 15,17
Na podstawie 336 raportów spalania
ON
4,33 - 10,83
Na podstawie 487 raportów spalania
LPG
7,17 - 15,73
Na podstawie 105 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Volvo V40

Jeżeli chodzi o paliwo to przy automacie i tym silniku normalnie. Miasto: Warszawa, czasami przeprawa 55 Km zajmuję ok 2,5 H ... więcejskrótami , tempo żółwia a spalanie od 10,5~13,7l , na trasie najbardziej ekonomicznie jak mi się udało to 8 L ale standardowo ok. 9 l. ------------------- No to koniec dobrych opinii, teraz się zacznie jazda: Ceny przeglądów w A.S.O. 1000~1200 PLN Serwis w A.S.O. to już tragedia...pomimo wspaniałych akcji typu ile lat tyle procent x 10 zniżki itd. Serwis w nieautoryzowanych stacjach typu specjalizujemy się w Volvo to już zupełna klapa i niewiedza pseudo-fachowców (mógłbym wymienić 5takich warsztatów od ręki ), których nie poleciłbym nikomu a ich banery porozwieszane są dookoła Warszawy. W większości przypadków ich praca polega na zgadywaniu Twoim kosztem, podłączeniu do komputera (za odpowiednią opłatą ) i wymyślaniu że może to a jak nie to to na pewno tamto i zabawa trwa za Twoją kasę. Najgorsze, że nie mają chęci żeby zrobić sobie składzik przynajmniej najczęściej psujących się części w celu podmiany tylko zgadują , kupują, wymieniają a Ty za to bulisz. Niestety dzięki A.S.O. ceny mimo, że niższe to i tak mają wysokie. Żeby nie być gołosłownym kilka przykładów życia. Samochód po odpaleniu gaśnie raz , drugi potem ok niezależenie czy zimny czy ciepły, przy okazji wymiany poduszki silnika w jednym z takich niezależnych serwisów specjalizujących się w Volvo i Nissanie mówię o problemie, podpowiadam , że wyczytałem na forum V40, że po takim przebiegu pada najczęściej regulator ciśnienia paliwa i to są podobno tego objawy. Panowie zbiegli się , testowali, mierzyli ciśnienie na regulatorze a na koniec ich ulubione narzędzie w dłoń czyli komputer i dalej jazda szukanie błędów, no i oczywiście doszukali się błędów m.in. czujnika położenia wału. Robota na kilka dni , rozbieranie silnika i pozostawienie im autka w serwisie po to długa i kosztowna naprawa. Daliby sobie ręce uciąć, że to nie regulator (bo forum to forum a serwis to życie- do tej pory myślałem ,że forum to przypadki użytkowników z życia wzięte). Po wizycie zakupiłem od znajomego z Anglika regulator i...tak już jeżdżę prawie 1,5 roku omijając ich z daleka. Kolejny przypadek: auto bardzo nierówno pracuje , czasami zgaśnie kiedy zimne, kilka błędów. Warsztat specjalizujący się w Volvo (w prawo z gierkówki w stronę Warszawy) znowu diagnostyka (pomimo informacji ,że ja również mam komputer i sobie odczytałem błędy) bo ich program jest "profi" i zawsze pokaże więcej, niestety nie pokazał więcej ale ja za to + niepotrzebne czyszczenie przepustnicy zapłaciłem 160 PL. Rezultat wiadomy- zero poprawy, inny Pan z okolicy ze specjalizacją i wieloletnim doświadczeniem w A.S.O. Volvo (jak się potem okazało również mechanik komputerowy), dwa dni sprawdzał, dodam ,że na siłę chciał mi wcisnąć oryginalne świece bo bez tego to nie bierze się za naprawę auta. Moje były 1000 Km wcześniej wymieniane i nie miałem ochoty płacić 2 raz za to samo, skracając szukał , wyszukał wszystko ale nie to co trzeba, więc znowu forum V40.pl i po krótkim szukaniu moim oczom ukazała się wzmianka o pękających cewkach. Pod maskę, wyjmuję cewki i jedna wzdłuż ma piękne pęknięcie na całej długości. Znowu znajomy Anglik i wymiana, od tego czasu minęło 7 miesięcy jak czekam (a raczej jeżdżę) na telefon od pana mechanika, który miał sprowadzić części na podmianę, które zdiagnozował jako uszkodzone (oczywiście wymieniając świece wyciągał cewki, z których jedna miała piękne pęknięcie). Podsumowując, jak problemem jest uszkodzone zawieszenie czy ewidentna usterka jakiegoś podzespołu to masz szczęście jak znasz dobrego mechanika, jeżeli powstaje uszkodzenie trudne do zdiagnozowania a Ty wiesz tylko gdzie w Twoim aucie jest wlew paliwa - łap się za portfel bo właśnie zostałeś czyimś sponsorem na najbliższe dni. ukryj
dodano 24.01.2010 przez
Zawsze może być taniej. Nie jest najdrożej i porównując do A4 i volzwagenów nie ma za wielkiej różnicy. Dużo zamienników ... więcejna rynku, wielki wybór części i firm. Nie są tak tanie jak do fiatów ale to w końcu Volvo marka z "królewską krwią" :P :) Zużycie paliwa mnie zaskoczyło. Nie spodziewałem sie że diesle mogą aż tak mało palić. Głownie jeżdżę po autostradach i żałuje paliwa a mimo tego żeby przekroczyć średnie spalanie 70/30 trasa/miasto 6 litrów muszę sie bardzo starać. Jak ktoś lubi zamulać i trzymać sie przepisów bez problemu zejdzie do 5 litrów. Silnik i spalenie to jeden z najmocniejszych atutów tego auta. Pod warunkiem, że się o niego dba, jeździ na wysokiej klasy olejach ful syntetykach dba o wymianę filtrów, prawidłowe ciśnienie w ogumieniu, tankuje dobrej jakości paliwo na markowych stacjach itp. Jest pewnym, że przebieg licznikowy jest prawdziwy :P a nie że np. auto z Holandii z 2002 roku Diesel ma 90 tyś km, gdzie w tym kraju płacąc tak wysokie podatki od tych silników jeździ się min 25 tys. Rocznie żeby się opłaciło. Wiem coś o tym o mieszkam tu kilka lat. Poprzedni właściciel mojej V40 robił rocznie 40 tyś km. Ale polak kupuje oczami i wierzy że 10 letnie auto ma 90 tyś. a w rzeczywistości jest 390 tyś . To jest mój 1 diesel w życiu i nie spodziewałem się, że one mogą aż tak mało palić. Komputer troszkę zawyża , zawsze dodaje z 0.1 do 0,4 litra, ze szczegółowych notatek wychodzi prawidłowe spalanie. W trasie jak jedzie sie ekonomicznie nie przekraczając 100 km/h można z powodzeniem spalić poniżej 5 litrów, w trybie mieszanym 6,3 l, jak się depta to może wypić nawet 7. Ale silniki diesla nie zostały stworzone do ostrej jazdy. Jego świat to płynna jazda, trasa, czasem wyższe prędkości przy wyprzedzaniu. Ja mam stosunek 70/30 trasa/miasto. Buta ma niesamowitego mi sie udało wycisnąć licznikowe 200 bez większych problemów. Na 1 baku robisz bez stresu 900 km. Mój rekord to 1020 km bez większego starania. Poniżej 80 km komp. pokazała komunikat FUEL, nie chciałem ryzykować dalszej jazdy. Po zatankowaniu wyszło, że zostało mi jeszcze w zbiorniku 6 litrów paliwa! Czyli jakieś 100km !! Cud malina! ukryj
dodano 26.05.2011 przez
Przesiadłem się do Volvo miesiąc temu. Kiedy szukałem samochodu dla siebie moim głównym kryterium było właśnie spalanie. Wcześniej jeździłem Ranault ... więcejMegane w benzynie, tam spalanie potrafiło sięgnąć 8-9 l/100km. Miłym zaskoczeniem jest dla mnie teraz spalanie Volvo. Mieszkam w Austrii, praktycznie nie używam samochodu do jazdy po mieście. Moje przebiegi to prawie wyłącznie trasy (Wiedeń-Warszawa-Wiedeń; ok 1400 km). Zdarzają się też dużo dłuższe wypady. Miasto/Trasa: 10/90 Nie jestem zagorzałym fanem eco-driving´u ale nie lubię też często odwiedzać stacji benzynowych. W trasach jeżdżę równo, wykorzystując wzniesienia, zwalniając nieco na podjazdach itp. Wskazania komputera śledzę "dla rozrywki". Prędkość przelotowa na autostradach to 130-140km/h. Na gorszych drogach trzymam się 100km/h. W mieście, wiadomo - 50km/h. Z czystej ciekawości zatankowałem raz do pełna Vervę na Orlenie. Dotychczas nie wierzyłem, że w znaczący sposób obniża to spalanie. Jednak potem zweryfkowałem te wyniki zalewając bak Ultimate´m na BP i wyszło podobnie. Wszystkie podane niżej wartości spadły o min. 0.5 litra. Autostrada 5.9 l/100km (4.9 z lepszym paliwem) Poza terenem 5.2 l/100km (4.8 z lepszym paliwem) Miasto 7.0 l/100km (6.5 z lepszym paliwem) Szczerze polecam wszystkim, którzy zastanawiają się nad kupnem Volvo. To bardzo wygodne, pakowne i przyjemne w prowadzeniu auto. Ten silnik idealnie pasuje dla tych, którzy cenią sobie oszczędną i równą jazdę i nie chcą zbyt często odwiedzać stacji. Pozdrawiam! ukryj
dodano 09.04.2013 przez
Witajcie. Troszkę się dziwie opisom aut po 2000-roku, trochę niektórym dużo palą... może bardzo zużyte silniki, jeżdżące na nie najlepszych ... więcejolejach czyli nie full-syntetykach: bo to podstawa!!! Osobiście mam 3-cą V40: pierwsza 90KM spalała najwięcej !!! ta 102KM ciut mniej - ale zgodnie jak opisują użytkownicy: czyli odpowiednio 6-9litra i 5,5-8,5litra. Natomiast ciut zmodyfikowana (dużo lepsiejsza) jednostka Reno czyli najmocniejsza w V40-ce 115KM jest REWELKA - typowy standard to ok. 5,1-5,3litra jazda tzw. pół na pół (miasto/trasa) i co najważniejsze to na trasie czy się jedzie 100 czy 160 czy 215 ( bo tyle idzie;) !!! ), to specjalnie nie ma różnicy - tylko do pół litra !!! - A w starszych jednostkach podchodziło to pod 2 litry !!! Te 4,7-4,8 uzyskałem jadąc nocą przez Polskę z Tirami...!!! - mając 4-osoby na pokładzie i fuul bagaż:) Znajomy ma też taką piękną V40-kę tylko z mniejszym przebiegiem i założyłem się z nim że jego wóz spali mniej niż 4,5litra - tankowanie do fuula na tym samym dystubutorze! i po przejechaniu niecałe 200km wyszło... UWAGA: 4,22litra !!!!! -tak dla ciekawskich: prędkość oczywiście na trasie wynosiła: 75-80km/godz, obroty: ok 1400-1500. Ps. tankuje zwykłą ropę tylko i wyłącznie na shellach tak dla informacji. POZDRAWIAM zwolenników V40-ek. Ps. i uważam że są 3 najładniejsze kombi na świecie: V40, 156SportWagon i 159SportWagon;)) co prawda kosztem bagażnika...ale to mniej ważne :) POZDRO. ukryj
dodano 20.01.2010 przez
Auto w w długiej trasie pali rewelacyjnie: po przejechaniu ponad 900km spaliło 5,3 litra (jazda spokojna - cały czas równo ... więcej110 - 120 , a na autostradzie a4 cały czas 150km/h. A na odcinku 400 km z włączoną klimą jazda szybka spalił 6,1 ( autostrada a2 cały czas 150 - 160 bez gwałtownych wyprzedzań) Wszystko to jest sprawdzane w okresie letnim, bo zima na miescie spalił mi 8,5 , a teraz na miescie 7.5 - zaznaczam sa to odcinki po 4-8 km. wiec chyba nie ma sie co dziwic ze tak pali. Swietnie auto pali tylko troszke puszcza czarnego dymka przy mocnym depnieciu na 1 i 2 biegu, a tak wszystko ok. ukryj
dodano 03.07.2011 przez
Zobacz raporty spalania Volvo V40 Dodaj raport spalania

Publikacje o Volvo V40

Przeczytaj pozostałe 10 publikacje o Volvo V40

Newsy o Volvo V40

Przeczytaj pozostałe 11 newsów o Volvo V40

Generacje Volvo V40

2012 - teraz
1995 - 2004

Nowe Volvo V40

nowe Volvo V40
Volvo V40
ceny od 83 700 zł do 158 100

Volvo V40 II Hatchback 1.6 T3 150KM 2012-2015

w pakiecie Momentum

w cenie katalogowej brutto

102 300 zł

Wyposażenie standardowe
Oświetlenie asekuracyjne HOME SAFE
System mocowania fotelika ISOFIX dla zewnętrznych miejsc tylnej kanapy
Immobilizer ze zmiennym kodem
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet DRIVER SUPPORT I (9 900 zł)
Pakiet LIGHT + STYLE (7 100 zł)
Pakiet BUSINESS (3 600 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet DRIVER SUPPORT I (9 900 zł)
Pakiet LIGHT + STYLE (7 100 zł)
Pakiet BUSINESS (3 600 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 94 oferty Volvo V40

Dealerzy Volvo

AUTO BRUNO SP. Z O.O.

AUTO BRUNO Volvo Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Pomorska 115B

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO BOSS Volvo Bielsko-Biała

śląskie, Bielsko-Biała, Warszawska 299A

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO BOSS Volvo Chorzów

śląskie, Chorzów, Drogowa Trasa Średnicowa 51

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Volvo V40

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

5 329

Przejechany dystans

689 015 zł

Zatankowanego paliwa

161 037 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

872

Wydanych pieniędzy

337 197 zł

Średnie wydatki na auto

1 863 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 073

Wydanych pieniędzy

259 844 zł

Średnie wydatki na auto

1 436 zł

ZOBACZ 181 dzienników kosztów Volvo V40 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Volvo V40

Liczba wpisów: 25
komentarzy(7)
komentarzy(19)
komentarzy(22)
komentarzy(6)
komentarzy(12)
komentarzy(3)
Zobacz inne typowe słabe punkty Volvo V40 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Volvo V40

Liczba wpisów: 38
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Volvo V40 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Volvo V40

Liczba wpisów: 10
Witam. Mam to Volvo choc zrobilem tyle km na gazie to silnik pracuje jak trzeba i jest moc widocznie trafilem ... więcejna uczciwych ludzi ktorzy maja pojecie o instalacjach lpg. tylko zbiornik troche maly bo wchodzi tylko 34 litry ale to i tak sie oplacalo wydac prawie 2tys pln ukryj
dodano 19.12.2009 przez
Polecam wstawienie gazu do v40-auto chodzi bardzo poprawnie-spalanie nie odbiega od spalania benzynowego, jezeli chodzi o moc tez jest podobnie..instalacje ... więcejwstawilem w warsztacie W Suwałkach na ul Reja,ktory tez polecam ukryj
dodano 04.04.2011 przez
Polecam. Właściciele profesjonalnie podchodzą do swojej pracy. Zresztą sami ją wykonują. Dobrze mi doradzili i dobrali do mojego pojazdu instalacje. ... więcejJestem zadowolony w 100% i BARDZO POLECAM. ukryj
dodano 22.09.2012 przez
tragedia.jezeli by byl to ostatni serwis gazu w Polsce wolal bym go wymontowac niz tam jechac poraz 20,30itd.nie wiedza nic ... więcejo lpi vialle i jeszcze pretesje jak jedziesz z reklamacja. ukryj
dodano 25.09.2009 przez
instalacja montowana w J&W SERWIS w Warszawie działa bez żadnych problemów
dodano 05.05.2012 przez
Bardzo profesjonalna obsługa,oraz montaż instalacji.Gorąco polecam.
dodano 12.02.2009 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo V40