Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volvo V40

Kompaktowy, pięciodrzwiowy hatchback (pierwszy w historii Volvo) klasyfikowany w segmencie C (niższa klasa średnia), produkowany od 2012 roku. V40 został wprowadzony do oferty szwedzkiej marki w miejsce modeli S40/V50. Choć nosi ten sam symbol, co model kombi, wersja Volvo S40 (produkowany w latach 1995-2004), nie ma z nim nic wspólnego. Wraz z debiutem auta, marka zerwała bowiem z tradycyjnym nazewnictwem, według którego model oznaczony literą „V” oznaczał nadwozie typu kombi. V40 powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Ford C1, którą dzieli m.in. z Volvo C30. Jego projektantem był Peter Horbury.

Generacje Volvo V40

Volvo V40 II

Gdyby zorganizować wśród samochodów kompaktowych konkurs piękności, Volvo V40 II. generacji miałoby ogromne szanse na zwycięstwo. Bo choć da się znaleźć kompakty o równie dynamicznej linii nadwozia i równie interesująco zaprojektowanych detalach, mało który może się równać ze szwedzkim modelem pod względem stylistycznego wyrafinowania oraz designerskiej spójności całego nadwozia. Opływowa sylwetka będąca czymś pomiędzy hatchbackiem a kombi idealnie współgra z lekkimi przetłoczeniami, smukłymi kształtami przodu oraz oryginalnie zaprojektowanym tyłem.

Sił nie poskąpiono też projektując kokpit V40, dzięki czemu wręcz ocieka on zaletami. Dobre wrażenie sprawia już sam jego wygląd - pomimo rozbudowania, prezentuje się lekko i elegancko, a jego detale zachwycają wysmakowaniem. Złego słowa nie można też powiedzieć o przejrzystości kokpitu, bo choć przycisków jest sporo, obsługa okazuje się intuicyjna, a całkowicie elektroniczne zegary oprócz futurystycznego "smaczku" proponują należytą czytelność. Pozytywnego obrazu dopełniają kapitalnej jakości materiały wykończeniowe, których zróżnicowana kolorystyka i faktura dodatkowo powiększa uśmiech na twarzy.

Z miejsca kierowcy kompaktowe Volvo przyciąga też do siebie wygodną pozycją do jazdy, obszernym fotelem z porządnym podparciem bocznym i wreszcie konkretną ilością wolnego miejsca. Niestety, nie ma róży bez kolców - widoczność do przodu jest, dzięki wielkiej szybie i aż trzem spryskiwaczom, znakomita, ale w spoglądaniu na boki, a zwłaszcza do tyłu bardzo przeszkadza dynamiczna bryła nadwozia. Rodzinnemu wykorzystaniu auta sprzyja fakt, że z tyłu: siedzi się bardzo wygodnie, do dyspozycji mamy podłokietnik z miejscem na kubki, a tylko na wysokość może zabraknąć trochę przestrzeni. Rodzinom nie spodoba się za to skromny bagażnik.

Już krótka przejażdżka Volvo V40 wystarczy, żeby dowiedzieć się, iż model ten jeździ równie dobrze, jak wygląda. Zawieszenie perfekcyjnie łączy w sobie komfort i prowadzenie pokazując rywalom nie tylko to, jak powinno się pokonywać ostre zakręty, ale również to, w jaki sposób powinno obchodzić się z nierównymi drogami. To jednak nie wszystko, czym skandynawski hatchback zachęca do dłuższego przebywania "za kółkiem" - ostrej jeździe sprzyja bardzo precyzyjny układ kierowniczy oraz doskonałe hamulce. Te ostatnie, w sprzężeniu z masą poduszek powietrznych i elektronicznych "aniołów stróżów", sprawiają, że Volvo wiedzie prym także w kwestii bezpieczeństwa.

Porównywanie opisywanego "Szweda" do popularnych kompaktów pokroju Volkswagena Golfa byłoby dla V40 krzywdzące - do czynienia mamy bowiem z modelem, który zasługuje na miano produktu klasy premium. Ma to swoje negatywne odzwierciedlenie w cenniku, choć i tak trzeba przyznać, że Volvo jest znacznie korzystniejszą ofertą niż "niemiecka trójca" w postaci Audi A3, BMW serii 1 i Mercedesa klasy A. Do zakupu zachęca zresztą wyposażenie - standard jest bogaty, a mając więcej gotówki w portfelu możemy sięgnąć po wiele luksusowych dodatków.

Volvo V40 I

Wprowadzenie na rynek V40 było dla Volvo krokiem milowy w kwestii stylizowania kombi - zamiast kanciastych kształtów znanych z przeszłości, Szwedzi zastosowali bowiem opływowe, znacznie nowocześniejsze formy. Inaczej urządzono także wnętrze, ale już w jego przypadku zmiany przyniosły niewiele dobrego. Wszystko dlatego, że zamiast obszernej kabiny pasażerskiej i przepastnego bagażnika otrzymaliśmy ciasny drugi rząd siedzeń i zdecydowanie za mały kufer. Na domiar złego, elementy wnętrza zostały dość niechlujnie zmontowane.

O tym, że V40 nie jest już klasycznym kombi spod znaku Volvo świadczą też jego silniki. Pod maskę trafiły bowiem wysokoprężne jednostki Renault oraz benzynowy motor 1.8 konstrukcji Mitsubishi - wszystkie okazały się niestety mniej lub bardziej problematyczne. Na szczęście, w ofercie znalazła się też garść "benzyniaków" rodem ze Szwecji, z których wszystkie wykazały się trwałością, a wersje 1.6 i 2.0/140 KM - udaną relacją przyspieszenia do spalania oraz niewygórowanymi kosztami serwisu. Układ jezdny zestrojono bardzo sztywno, czego efektem są dobre właściwości jezdne i mizerny komfort.

Produkcję Volvo V40 I. generacji zlokalizowano w Holandii, co w połączeniu z niedopracowaniem konstrukcji zaowocowało licznymi problemami aut z początkowych lat produkcji. Później z trwałością podzespołów było już znacznie lepiej, choć przyspieszone zużycie diesli, skrzyni biegów czy zawieszenia pozostało. Co więcej, liczne modernizacje przyniosły wiele dobrego, ale spowodowały też, że dobór części do danego rocznika bywa utrudniony. Jeśli chodzi o ceny części, te podstawowe nie są specjalnie kosztowne, ale pozostałe mogą mocno nadszarpnąć budżet.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wszystko to, czego można było się spodziewać bo Volvo plus coś jeszcze. Co takiego? Dynamizm, rewelacyjne proporcje i lekkość linii, czyli cechy, które nie zawsze były domeną samochodów szwedzkiej marki.
Luzacjusz: Tak. Tak, podoba się, bo patrzę i widzę, że to Volvo, choć widzę też, że projektantów korciło, by kombinować. Oprócz tego, że samochód powinien być atrakcyjny (a ten jest), miło, gdy zachowuje jakiś element tożsamości marki. Ile można patrzeć na auta, które są jak szafki w basenowej szatni: różnią się tylko zamkami?

Publikacje o Volvo V40

Volvo V40 T3 Ocean Race Summum - wakacyjna przygoda
 
Nasz test Volvo V40 T3 Ocean Race

Świat motoryzacji nie obraca się tylko wokół czterech kołek i silnika. Producenci samochodów bardzo często obejmują patronat nad jakaś nobliwą imprezą sportową zwiększając tym samym swoją reputację oraz poprawiając wizerunek. Wśród takich aktywnych marketingowo marek motoryzacyjnych jest Volvo. Volvo,...

Volvo V40 T3 Momentum - Pan Rozsądny
 
Nasz test Volvo V40 T3 Momentum

Arcybezpieczny, naszpikowany nowoczesną technologią, oszczędny, a do tego nieprzesadnie drogi. Najnowsze dziecko Volvo ma multum zalet. Czy udało się nam również znaleźć jego wady?

Stonowana rewolucja po szwedzku - Volvo V40

Od lat szwedzkie samochody uznawane były za porządne, bezawaryjne oraz beznadziejnie... nudne. Z biegiem lat opinia ta schodziła na dalszy plan, a projektanci z tego zimowego kraju coraz częściej pokazywali swoje zwariowane, choć nie zawsze do końca przemyślane oblicze. Volvo sprzed 10 lat oraz Volvo...

Volvo V40 - inna jakość?

"Wzrost gospodarczy jest wysoki, finanse publiczne mamy silne, spada bezrobocie. To daje nam przestrzeń do reform." W obliczu obecnej sytuacji polityczno - ekonomicznej na Starym Kontynencie brzmi to jak nienajlepszy dowcip. A jednak - w Królestwie Szwecji nadwyżka budżetowa w 2011 roku wyniosła...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo V40

Volvo V40 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volvo V40autoWcentrum - społeczność Volvo V40

najwyższe oktanyAuta - Volvo V40

Volvo V40 VALKIRIA 64,73

Volvo V40 67,09

Volvo V40 volvinka 59,11

Volvo V40 Zwinna MYSZKA... 72,51

Volvo V40 volviak 59,81

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo V40

poxa 30,18

Friggi 30,16

seknaj 30,15

makalele 30,15

Los_Emilos 31,41

Slimk 46,04

mlody_296 42,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo V40

Samodzielna wymiana klocków hamulcowych
Samodzielna wymiana klocków hamulcowych Witam! Od jakiegoś czasu w samochodzie dało się słyszeć dziwne tarcie podczas h...
Poznajemy się
Poznajemy się Dzisiaj postanowiłem pogrzebać troszkę w autku, sprawdzić to i owo, gdyż z marką...
Odbyła się wymiana Tarcz i klocków przód tył.
Odbyła się wymiana Tarcz i klocków przód tył. Dziś wymieniłem tarcze przód tył BREMBO i klocki przód tył FERODO Premier. Jest...
"Bardzo nam przykro" - usłyszałem od mechanika
Po tym jak już pokochałem swoje autko, nadszedł moment pierwszego kryzysu. Zaczę...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo V40

od 80 400 zł do 163 400

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 254 KM): 1.6 T2, 1.6 T3, 1.6 T4, 2.0 T4, 2.0 T5 DRIVE-E, T4, T5

 

Diesel (115 - 190 KM): 1.6 D2, 2.0 D3, 2.0 D4 DRIVE-E, D2, D3

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Volvo V40
 

Najpopularniejsza wersja Volvo V40

Volvo V40 1.6 T2 120KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

alufelgi
radio / CD
elektryczne szyby
klimatyzacja
czujnik parkowania
szyberdach
podgrzewane fotele
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet DRIVER SUPPORT I - 9 900
Pakiet DRIVER SUPPORT II - 5 200
Pakiet BUSINESS dla wersji Base i Kinetic - 4 900

Cena katalogowa

80 400

Zobacz ofertę Volvo V40 1.6 T2 120KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Volvo V40 najczęściej porównywane z:

Volkswagen Golf
1.6 TDI-CR DPF (105 KM)
Citroen C4
1.6 THP (165 KM)
Seat Leon
1.6 TDI CR (105 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volvo V40

Volvo V40
1.8 benzyna 122 KM
193 000 km, 2001
9 999 PLN
Volvo V40
1.9 diesel 102 KM
244 340 km, 2003
15 900 PLN
Volvo V40
1.8 benzyna 122 KM
2000
6 450 PLN
Volvo V40
1.9 diesel 85 KM
120 000 km, 2004
7 500 PLN

Ocena auta Volvo V40

  • Średnia ocena
    na podstawie 693 opinii
  • 4,16
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volvo V40 Kombi 2.0 16V (140 KM)

Mam od miesiąca V40 na pełnej opcji 2.0 16V automat, jestem jak na razie autem zachwycony. Cicho, miło i przytulnie. Auto ma dobrą dynamikę choć tzreba się mocno przestawić z manuala na automata. Wcześniej miałem Vectrę z 94 roku i nie ma co porównywać. Niestety serwisy i ceny są tragiczne. Chciałem ostatnio wymienić pasek rozrządu i olej w skrzyni, niestety usłyszałem od pani, że samego paska mi nie wymienią tylko razem z napinaczami, tulejami i pompom wody bo napewno już jest zepsuta i to będzie mnie kosztować ok 1000zł za części, a co do wymiany oleju w utomatycznej skrzyni biegów, to mechanicy nie chcą się tego podjąć... buehehehehhe - autoryzowany servis volvo masakra. Auto ogólnie na medal

dodał: .tommy
Volvo V40 Kombi 1.9 T4 (200 KM)

Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Moj ma juz 5 lat ale nie zmieniam go, bo, po pierwsze: nadal jest niezawodny, a po drugie: nie znajduje konkurenta w rozsadnej cenie, ktory bylby w stanie dostarczyc takich wrazen z jazdy, a jednoczesnie sluzyc jako wygodny samochod rodzinny. Glowne mankamenty to halas (ale rzadko jezdzi sie w zakresie predkosci 180 - 240 km/h), bardzo twarde zawieszenie (to wada w Polsce, ktora podczas uzytkowania samochodu na normalnych drogas staje sie zaleta) i ceny serwisu (ASO, bo mozna znalezc porzadne warsztaty, gdzie ceny sa nawet dziesieciokrotnie nizsze!). W Polsce zdecydowana zaleta w porownaniu z Audi czy BMW jest zdecydowanie mniejsze ryzyko kradziezy.

dodał: Jak
Volvo V40 Kombi 2.0 16V (136 KM)

To samochód w sam raz dla mnie i mojej rodziny. Mankamenty nie są w stanie zrujnować mojej dobrej opini o marce i modelu. Sam - osobiście - na podstawie doświadczeń z wieloma pojazdami wiem, że jestem już zagorzałym fanem Volvo - wszak to nie jest moje pierwsze Volvo. Żadne tam niemieckie Audi A4 czy inne BMW o silnie nakręconych jednostkach napędowych. Ten samochód jest w sam raz. Nawet cieszę się, że nie kupiłem na Turbinie... tudzież na podwójnej T4 - tam pewnie portfel by cierpiał niemiłosiernie - nóżkę mam czasem o wadze tony... DLA MNIE ŚWIETNA BRYKA - W SAM RAZ!!!

dodał: gxpert@neostrada.pl
Volvo V40 Kombi 2.0 T (160 KM)

Największy minus modelu do 1999 roku to zawieszenie. Auto w zasadzie bez zastrzeżeń. Wydaje mi się, że model V 40 T4 po roku 2000 w dobrej wersji i tuningu elektronicznym na ok. 240-250 KM z przyspieszeniem ok. 6 s i V max 250 km/h (obecnie w słabszym 2.0 T mam ok. 210 KM przyspieszenie ok. 7 s i V max 240 km/h) byłby idealnym kompromisem pomiędzy małym samochodem rodzinnym, a sportowym. Auto nie wyróżniające się na ulicy, bez zbędnych bajerów wizualnych, mogące podniść ciśnienie nie jednemu "bajerancikowi" w jakimś super bolidzie. Jednym słowem polecam!

dodał: Tomek morra@astercity.net
Volvo V40 Kombi 2.0 16V (136 KM)

silnik 2.0 benzyna b.dobry choć duzo pali (12-13 miasto, trasa 8,8 - 11 w zaleznosci od szybkosci jazdy), wygoda siedzen, ergonomia, klima - na najwyzszym poziomie, oświetlenie - b.dobre, ogólnie duża trwałość auta, zrobione z dobrych materiałów. Słabe strony to: sprzęgło: wytrzymuje ok. 45.000 km - wymieniałem 2x i tzw. koło dwumasowe czyli tłumik drgań skrętnych wału korbowego silnika - wymiana razem ze sprzęgłem - stąd pochodzi zgrzyt i kwik przy ruszaniu z 1-go biegu, zawieszenie tylne wybite po ok.80.000km (wina polskich dróg).

dodał: jabi03@handelsbanken.pl
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volvo V40

Volvo V40 II Cross Country Volvo V40 II Cross Country Drive-E (2014) Volvo V40 R-Design Volvo V40 II Volvo V40 II Drive-E (2014) Volvo V40 II 1.6 T3 150KM - galeria redakcyjna (2) Volvo V40 II 1.6 T3 150KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Volvo

Opinie o instalacji LPG

Volvo V40

  • 1.
  • 5,00 Volvo V40 2.0 16V (140KM) 1997r.
    dodał: Stasiek, 19.12.2009

    Witam. Mam to Volvo choc zrobilem tyle km na gazie to silnik pracuje jak trzeba i jest moc widocznie trafilem na uczciwych ludzi ktorzy maja pojecie o instalacjach lpg. tylko zbiornik troche maly bo wchodzi tylko 34 litry ale to i tak sie oplacalo wydac prawie 2tys pln

  • 2.
  • 5,00 Volvo V40 1.8 SDI (122KM) 2000r.
    dodał: volvo v40, 04.04.2011

    Polecam wstawienie gazu do v40-auto chodzi bardzo poprawnie-spalanie nie odbiega od spalania benzynowego, jezeli chodzi o moc tez jest podobnie..instalacje wstawilem w warsztacie W Suwałkach na ul Reja,ktory tez polecam

  • 3.
  • 4,50 Volvo V40 I 2.0 T (160KM) 2004r.
    dodał: Grzegorz K., 22.09.2012

    Polecam. Właściciele profesjonalnie podchodzą do swojej pracy. Zresztą sami ją wykonują. Dobrze mi doradzili i dobrali do mojego pojazdu instalacje. Jestem zadowolony w 100% i BARDZO POLECAM.

  • 4.
  • 2,00 Volvo V40 2.0 16V (140KM) 1997r.
    dodał: v40, 25.09.2009

    tragedia.jezeli by byl to ostatni serwis gazu w Polsce wolal bym go wymontowac niz tam jechac poraz 20,30itd.nie wiedza nic o lpi vialle i jeszcze pretesje jak jedziesz z reklamacja.

  • 5.
  • 4,50 Volvo V40 1.8 16V (125KM) 2000r.
    dodał: aki, 05.05.2012

    instalacja montowana w J&W SERWIS w Warszawie działa bez żadnych problemów

  • 6.
  • 5,00 Volvo V40 1.9 T4 (200KM) 1999r.
    dodał: Marek Regulski, 12.02.2009

    Bardzo profesjonalna obsługa,oraz montaż instalacji.Gorąco polecam.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo V40

Volvo V40

278 komentarzy

198 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

siedlarsiedlar

Do ~iwchiebroker: zacząć trzeba od początku czyli od bezpiecznika

~Kamil~Kamil

Witam, chciałbym założyć LPG do mojego volvo v40 o jednostce 1.8 czy ten silnik dobrze trawi gaz? Nie ma jakiś głębszych problemów? Myślałem o firmie BRC.

~robert~robert

panowie padla mi deska roxdzielcza nic nie pokazuje.ale licznik i godzina sie swieci.co robic gdzie szukac problemu

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 546
Przejechany dystans
6 523 806 km
Zatankowanego paliwa
472 245 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 101
Wydanych pieniędzy
1 011 639 zł
Średnie wydatki na auto
1 720 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 006
Wydanych pieniędzy
1 000 042 zł
Średnie wydatki na auto
1 701 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (588)

Testy zderzeniowe Volvo V40

Najnowsze testy zderzeniowe Volvo V40 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volvo V40 1.6 diesel 'Kinetic', LHD
2012

Volvo V40
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volvo

Zużycie paliwa Volvo V40

Na podstawie 898 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: przypadkowy mil, dodano: 18.01.2010 21:10

W mieście ma takie wiry w baku że czuć jak pod siedzeniem przewody skręca, ale i tak mniej pali niż ford, stanowczo mniej na trasie, przy wbudowanym w prawe siedzenie ograniczniku prędkości (czyt. kobieta) przy prędkości 90-100 km/h pali nawet na trasie 6,3-6,7, miasto duże pali jakieś do 10 l / 100km, male miasto w którym co 50m masz światła i przejechanie 3 km to coś koło 30 min (niestety :(( ) i wtedy trzeba liczyć te 12 l na setkę. Ogólnie - bardziej na trasę niż na miasto, i mniej żłopie niż ford

pełny raport Volvo Kombi 2.0 16V

autor: toom333, dodano: 29.10.2010 16:20

Przebieg z jakim go kupiłem to 176000km. Wartości spalania które podałem dot. jazdy w lato-jesień i w dojazdach do pracy 55km/dzień w dwie strony. Wartość 6 litrów osiągnąłem kasując licznik spalania poza miastem i odczytaniu go wjeżdzajać do nastepnego na odcinku 25km-taka jazda niestety jest męcząca bo max predkość to tak do ok.100km/h. Spalanie 12l/100 to uśredniona wartość jazdy po małym mieście, bo na rozgrzanym silniku pali ok 10l a na zimnym nawet 14-15. Spalanie 8l/100 to spalanie jakie mam od tankowania do tankowania wg komputera w zakresie 7,7-8,3. Charakter mojej jazdy spokojny ale kiedy trzeba depnać to depne. Wszystkie podane ww wartości spalania na podstawie komputera, gdyż rozbieżność liczona po ubytku paliwa i ponownym zatankowaniu jest niewielka 0,1l. na niekorzyść komputera.

pełny raport Volvo Kombi 1.8 16V

autor: pacjent@interia, dodano: 20.01.2010 11:59

Spalanie LGP mojego "Volvo V40 Srebrnik 2.0" jest dosyć zróżnicowane [l/100km]: -> w okresie letnim: 1. cykl miejski 11,9-12,6 2. cykl mieszany 10,9-12,0 3. cykl poza miejski 9,9-10,7 Dwa razy zanotowałem w trasie niziutkie spalania: 9,36 i 9,47. Jak na benzynową jednostkę napędową 2.0 to wynik wg mnie rewelacyjny. -> w okresie zimowym: 1. cykl miejski 12,9-14,7 2. cykl mieszany 12,5-13,3 3. cykl poza miejski 10,9-12,1 Cóż mi pozostaje do dodania... Jest to auto dosyć zachłanne na paliwo i dlatego zainwestowałem w instalację LPG. Z drugiej strony to silnik dwulitrowy, więc ma swoje potrzeby, ale potrafi się mile odwdzięczyć.

pełny raport Volvo Kombi 2.0 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volvo V40

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo V40

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volvo V40
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo V40, oglądali także