Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volvo V40 Kombi 1.8 16V

Kompaktowy, pięciodrzwiowy hatchback (pierwszy w historii Volvo) klasyfikowany w segmencie C (niższa klasa średnia), produkowany od 2012 roku. V40 został wprowadzony do oferty szwedzkiej marki w miejsce modeli S40/V50. Choć nosi ten sam symbol, co model kombi, wersja Volvo S40 (produkowany w latach 1995-2004), nie ma z nim nic wspólnego. Wraz z debiutem auta, marka zerwała bowiem z tradycyjnym nazewnictwem, według którego model oznaczony literą „V” oznaczał nadwozie typu kombi. V40 powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Ford C1, którą dzieli m.in. z Volvo C30. Jego projektantem był Peter Horbury.

Generacje Volvo V40

Volvo V40 II

Gdyby zorganizować wśród samochodów kompaktowych konkurs piękności, Volvo V40 II. generacji miałoby ogromne szanse na zwycięstwo. Bo choć da się znaleźć kompakty o równie dynamicznej linii nadwozia i równie interesująco zaprojektowanych detalach, mało który może się równać ze szwedzkim modelem pod względem stylistycznego wyrafinowania oraz designerskiej spójności całego nadwozia. Opływowa sylwetka będąca czymś pomiędzy hatchbackiem a kombi idealnie współgra z lekkimi przetłoczeniami, smukłymi kształtami przodu oraz oryginalnie zaprojektowanym tyłem.

Sił nie poskąpiono też projektując kokpit V40, dzięki czemu wręcz ocieka on zaletami. Dobre wrażenie sprawia już sam jego wygląd - pomimo rozbudowania, prezentuje się lekko i elegancko, a jego detale zachwycają wysmakowaniem. Złego słowa nie można też powiedzieć o przejrzystości kokpitu, bo choć przycisków jest sporo, obsługa okazuje się intuicyjna, a całkowicie elektroniczne zegary oprócz futurystycznego "smaczku" proponują należytą czytelność. Pozytywnego obrazu dopełniają kapitalnej jakości materiały wykończeniowe, których zróżnicowana kolorystyka i faktura dodatkowo powiększa uśmiech na twarzy.

Z miejsca kierowcy kompaktowe Volvo przyciąga też do siebie wygodną pozycją do jazdy, obszernym fotelem z porządnym podparciem bocznym i wreszcie konkretną ilością wolnego miejsca. Niestety, nie ma róży bez kolców - widoczność do przodu jest, dzięki wielkiej szybie i aż trzem spryskiwaczom, znakomita, ale w spoglądaniu na boki, a zwłaszcza do tyłu bardzo przeszkadza dynamiczna bryła nadwozia. Rodzinnemu wykorzystaniu auta sprzyja fakt, że z tyłu: siedzi się bardzo wygodnie, do dyspozycji mamy podłokietnik z miejscem na kubki, a tylko na wysokość może zabraknąć trochę przestrzeni. Rodzinom nie spodoba się za to skromny bagażnik.

Już krótka przejażdżka Volvo V40 wystarczy, żeby dowiedzieć się, iż model ten jeździ równie dobrze, jak wygląda. Zawieszenie perfekcyjnie łączy w sobie komfort i prowadzenie pokazując rywalom nie tylko to, jak powinno się pokonywać ostre zakręty, ale również to, w jaki sposób powinno obchodzić się z nierównymi drogami. To jednak nie wszystko, czym skandynawski hatchback zachęca do dłuższego przebywania "za kółkiem" - ostrej jeździe sprzyja bardzo precyzyjny układ kierowniczy oraz doskonałe hamulce. Te ostatnie, w sprzężeniu z masą poduszek powietrznych i elektronicznych "aniołów stróżów", sprawiają, że Volvo wiedzie prym także w kwestii bezpieczeństwa.

Porównywanie opisywanego "Szweda" do popularnych kompaktów pokroju Volkswagena Golfa byłoby dla V40 krzywdzące - do czynienia mamy bowiem z modelem, który zasługuje na miano produktu klasy premium. Ma to swoje negatywne odzwierciedlenie w cenniku, choć i tak trzeba przyznać, że Volvo jest znacznie korzystniejszą ofertą niż "niemiecka trójca" w postaci Audi A3, BMW serii 1 i Mercedesa klasy A. Do zakupu zachęca zresztą wyposażenie - standard jest bogaty, a mając więcej gotówki w portfelu możemy sięgnąć po wiele luksusowych dodatków.

Volvo V40 I

Wprowadzenie na rynek V40 było dla Volvo krokiem milowy w kwestii stylizowania kombi - zamiast kanciastych kształtów znanych z przeszłości, Szwedzi zastosowali bowiem opływowe, znacznie nowocześniejsze formy. Inaczej urządzono także wnętrze, ale już w jego przypadku zmiany przyniosły niewiele dobrego. Wszystko dlatego, że zamiast obszernej kabiny pasażerskiej i przepastnego bagażnika otrzymaliśmy ciasny drugi rząd siedzeń i zdecydowanie za mały kufer. Na domiar złego, elementy wnętrza zostały dość niechlujnie zmontowane.

O tym, że V40 nie jest już klasycznym kombi spod znaku Volvo świadczą też jego silniki. Pod maskę trafiły bowiem wysokoprężne jednostki Renault oraz benzynowy motor 1.8 konstrukcji Mitsubishi - wszystkie okazały się niestety mniej lub bardziej problematyczne. Na szczęście, w ofercie znalazła się też garść "benzyniaków" rodem ze Szwecji, z których wszystkie wykazały się trwałością, a wersje 1.6 i 2.0/140 KM - udaną relacją przyspieszenia do spalania oraz niewygórowanymi kosztami serwisu. Układ jezdny zestrojono bardzo sztywno, czego efektem są dobre właściwości jezdne i mizerny komfort.

Produkcję Volvo V40 I. generacji zlokalizowano w Holandii, co w połączeniu z niedopracowaniem konstrukcji zaowocowało licznymi problemami aut z początkowych lat produkcji. Później z trwałością podzespołów było już znacznie lepiej, choć przyspieszone zużycie diesli, skrzyni biegów czy zawieszenia pozostało. Co więcej, liczne modernizacje przyniosły wiele dobrego, ale spowodowały też, że dobór części do danego rocznika bywa utrudniony. Jeśli chodzi o ceny części, te podstawowe nie są specjalnie kosztowne, ale pozostałe mogą mocno nadszarpnąć budżet.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wszystko to, czego można było się spodziewać bo Volvo plus coś jeszcze. Co takiego? Dynamizm, rewelacyjne proporcje i lekkość linii, czyli cechy, które nie zawsze były domeną samochodów szwedzkiej marki.
Luzacjusz: Tak. Tak, podoba się, bo patrzę i widzę, że to Volvo, choć widzę też, że projektantów korciło, by kombinować. Oprócz tego, że samochód powinien być atrakcyjny (a ten jest), miło, gdy zachowuje jakiś element tożsamości marki. Ile można patrzeć na auta, które są jak szafki w basenowej szatni: różnią się tylko zamkami?

Silniki Volvo V40 Kombi

Lista silników:

Publikacje o Volvo V40

Volvo V40 T3 Ocean Race Summum - wakacyjna przygoda
 
Nasz test Volvo V40 T3 Ocean Race

Świat motoryzacji nie obraca się tylko wokół czterech kołek i silnika. Producenci samochodów bardzo często obejmują patronat nad jakaś nobliwą imprezą sportową zwiększając tym samym swoją reputację oraz poprawiając wizerunek. Wśród takich aktywnych marketingowo marek motoryzacyjnych jest Volvo. Volvo,...

Volvo V40 T3 Momentum - Pan Rozsądny
 
Nasz test Volvo V40 T3 Momentum

Arcybezpieczny, naszpikowany nowoczesną technologią, oszczędny, a do tego nieprzesadnie drogi. Najnowsze dziecko Volvo ma multum zalet. Czy udało się nam również znaleźć jego wady?

Stonowana rewolucja po szwedzku - Volvo V40

Od lat szwedzkie samochody uznawane były za porządne, bezawaryjne oraz beznadziejnie... nudne. Z biegiem lat opinia ta schodziła na dalszy plan, a projektanci z tego zimowego kraju coraz częściej pokazywali swoje zwariowane, choć nie zawsze do końca przemyślane oblicze. Volvo sprzed 10 lat oraz Volvo...

Volvo V40 - inna jakość?

"Wzrost gospodarczy jest wysoki, finanse publiczne mamy silne, spada bezrobocie. To daje nam przestrzeń do reform." W obliczu obecnej sytuacji polityczno - ekonomicznej na Starym Kontynencie brzmi to jak nienajlepszy dowcip. A jednak - w Królestwie Szwecji nadwyżka budżetowa w 2011 roku wyniosła...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo V40

Volvo V40 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volvo V40autoWcentrum - społeczność Volvo V40

najwyższe oktanyAuta - Volvo V40

Volvo V40 61,43

Volvo V40 V40 62,59

Volvo V40 89,07

Volvo V40 Wołowinka 74,41

Volvo V40 szybki tosiek 74,26

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo V40

Loelek 30,15

Tomal78 45,25

Michal29Kotera 85,95

Nassah 30,29

szerszen6 70,01

Andreasek 42,69

makalele 30,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo V40

Radio KenWood KDC-W4044UG i napis "Protection".
Radio KenWood KDC-W4044UG i napis Niestety dzisiaj jadąc samochodem, padło mi radio. Pojawił się tylko napis "Prot...
2013-2014
2013-2014 Jak ten czas leci. Moja volvinka z kilka chwil będzie miała 14 lat:) Do pełnolet...
nowa szyba przednia
nowa szyba przednia wymiana pękniętej szyby przedniej...
Spot aWc w Koszalinie 2011 zakończony
Spot aWc w Koszalinie 2011 zakończony Witam! Kolejne spotkanie userów aWc w Koszalinie dobiegło już końca. W moich sk...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo V40

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volvo V40
 

Najpopularniejsza wersja Volvo V40

Volvo V40

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volvo V40
 

Volvo V40 najczęściej porównywane z:

Alfa Romeo Giulietta Nuova
2.0 JTD 16v (150 KM)
Citroen C4
1.6i (115 KM)
Ford Focus
2.0 Duratorq TDCi DPF (115 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volvo V40

Volvo V40
1.8 benzyna 122 KM
193 000 km, 2001
9 999 PLN
Volvo V40
1.9 diesel 102 KM
244 340 km, 2003
15 900 PLN
Volvo V40
1.8 benzyna 122 KM
2000
6 450 PLN
Volvo V40
1.9 diesel 85 KM
120 000 km, 2004
7 500 PLN

Ocena auta Volvo V40 Kombi 1.8 16V

  • Średnia ocena
    na podstawie 82 opinii
  • 4,17
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volvo V40 Kombi 1.8 16V (115 KM)

To moje czwarte Volvo i na pewno nie ostatnie. Auto moim zdaniem w niczym nie ustepuje wychwalanym niemieckim konstrukcją, a pod wieloma wzlędami zdecydowanie je przewyższa (niezawodnosc, stos. jakośc/cena...) Opinie typu że to nie prawdziwe Volvo bo produkowane w Holandii, wygłaszają ludzie którzy prawdopodobnie znają je tylko z obrazka... A poza tym wszystkim jest wręcz wyjątkowo piękne, szczególnie w czarnym kolorze;)

dodał: Tom
Volvo V40 Kombi 1.8 16V (115 KM)

Generalnie samochód bardzo fajny. Stabilny, bezpieczny. Minusem jest to, że choć wygląda na bardzo duży, wcale taki nie jest. Przestrzeń bagażowa nie powala. Samochód trochę "udaje" auto klasy średniej, a w rzeczywistości jest trochę większym kompaktem. Ma jednak w sobie to coś, co sprawia, że od razu go polubisz.

dodał: DRbase
Volvo V40 Kombi 1.8 16V (115 KM)

1. stuki w obrębie tylnego zawieszenia 2. słaba widoczność do tyłu, szczególnie przy cofaniu 3. szbkie zapiekanie się klocków hamulcowych 4. skokowa praca wycieraczek, zaraz po włączeniu 5. bardzo drogie części zamiene ielementy podlegające okresowej wymianie

dodał: zawiedziony
Volvo V40 Kombi 1.8 16V (115 KM)

Wygodne auto, ładne, sztywne zawieszenie, niestety zdarzają się awarie czasem dziwne ze w serwisie nie radzą, części drogie !!! Jak ktoś kupi zadbane i serwisowane jak nalezy to sie ucieszy jak nie to padaka na max - byle kto tego nie naprawi a serwis kosztuje!!!

dodał: TOMEK RADOM
Volvo V40 Kombi 1.8 16V (115 KM)

fajne auto w tym przedziale cenowym i w tej klasie. kupując go patrzalem takrze na pasata, fokusa, i awensis. dziasiaj nie żluje wyboru. Marka godna polecenia. Następny jaki mi się maży to V70 no i jednak diesel- ten moment obrotowy, to cos czego mi brakuje

dodał: Olaf_73 niokon@wp.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volvo V40

Volvo V40 II 1.6 T3 150KM - galeria redakcyjna (2) Volvo V40 II Drive-E (2014) Volvo V40 II Volvo V40 II Cross Country Drive-E (2014) Volvo V40 II 1.6 T3 150KM - galeria redakcyjna Volvo V40 II Cross Country Volvo V40 R-Design
Zobacz inne galerie Volvo

Opinie o instalacji LPG

Volvo V40

  • 1.
  • 5,00 Volvo V40 2.0 16V (140KM) 1997r.
    dodał: Stasiek, 19.12.2009

    Witam. Mam to Volvo choc zrobilem tyle km na gazie to silnik pracuje jak trzeba i jest moc widocznie trafilem na uczciwych ludzi ktorzy maja pojecie o instalacjach lpg. tylko zbiornik troche maly bo wchodzi tylko 34 litry ale to i tak sie oplacalo wydac prawie 2tys pln

  • 2.
  • 5,00 Volvo V40 1.8 SDI (122KM) 2000r.
    dodał: volvo v40, 04.04.2011

    Polecam wstawienie gazu do v40-auto chodzi bardzo poprawnie-spalanie nie odbiega od spalania benzynowego, jezeli chodzi o moc tez jest podobnie..instalacje wstawilem w warsztacie W Suwałkach na ul Reja,ktory tez polecam

  • 3.
  • 4,50 Volvo V40 I 2.0 T (160KM) 2004r.
    dodał: Grzegorz K., 22.09.2012

    Polecam. Właściciele profesjonalnie podchodzą do swojej pracy. Zresztą sami ją wykonują. Dobrze mi doradzili i dobrali do mojego pojazdu instalacje. Jestem zadowolony w 100% i BARDZO POLECAM.

  • 4.
  • 2,00 Volvo V40 2.0 16V (140KM) 1997r.
    dodał: v40, 25.09.2009

    tragedia.jezeli by byl to ostatni serwis gazu w Polsce wolal bym go wymontowac niz tam jechac poraz 20,30itd.nie wiedza nic o lpi vialle i jeszcze pretesje jak jedziesz z reklamacja.

  • 5.
  • 4,50 Volvo V40 1.8 16V (125KM) 2000r.
    dodał: aki, 05.05.2012

    instalacja montowana w J&W SERWIS w Warszawie działa bez żadnych problemów

  • 6.
  • 5,00 Volvo V40 1.9 T4 (200KM) 1999r.
    dodał: Marek Regulski, 12.02.2009

    Bardzo profesjonalna obsługa,oraz montaż instalacji.Gorąco polecam.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo V40

Volvo V40

278 komentarzy

198 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

siedlarsiedlar

Do ~iwchiebroker: zacząć trzeba od początku czyli od bezpiecznika

~Kamil~Kamil

Witam, chciałbym założyć LPG do mojego volvo v40 o jednostce 1.8 czy ten silnik dobrze trawi gaz? Nie ma jakiś głębszych problemów? Myślałem o firmie BRC.

~robert~robert

panowie padla mi deska roxdzielcza nic nie pokazuje.ale licznik i godzina sie swieci.co robic gdzie szukac problemu

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 548
Przejechany dystans
6 530 235 km
Zatankowanego paliwa
472 593 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 103
Wydanych pieniędzy
1 012 502 zł
Średnie wydatki na auto
1 722 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 997
Wydanych pieniędzy
998 698 zł
Średnie wydatki na auto
1 698 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (588)

Testy zderzeniowe Volvo V40

Najnowsze testy zderzeniowe Volvo V40 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volvo V40 1.6 diesel 'Kinetic', LHD
2012

Volvo V40
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volvo

Zużycie paliwa Volvo V40 Kombi 1.8 16V

Na podstawie 105 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: GG, dodano: 23.08.2010 20:52

W większości jeżdżę na trasach, na odcinkach ok 120 km + trochę miasta. Średnie spalanie pokazywane przez komputer w takim cyklu to ok. 5,4 l. w lecie i 5,8 l w zimie. Z doświadczenia wiem, że komputer (przynajmniej w moim samochodzie) zaniżał spalanie o 0,5 l/100 km. Volvo naprawdę zaskoczyło mnie na trasie nad morze - 3 osoby, pełny bagażnik i jazda 550 km w nocy, równo i bez pośpiechu, 100-120. Spalanie wg komputera - 4,6 l/100 km...

pełny raport Volvo Kombi 1.9 TD

autor: Tomek, dodano: 08.10.2013 21:07

Zuzycie paliwa: rewelacja. W cyklu mieszanym mam srednie spalanie 5,5 l/100km, przy czym auto jest naprawde dynamiczne i elastyczne (wygrywa pod tym wzgledem dosc wyraznie np. ze wspomniana laguna z tym samym silnikiem). Duzym plusem jest to, ze silnik pochodzi od renault- dzieki czemu czesci zamienne mozna dostac znacznie taniej, niz w przypadku silnikow szwedzkich w volvo. Np. za rozrzad w zaprzyjaznionym sklepie z czesciami do aut francuskich zaplacilem bodajze 230 czy 300 pln (nie pamietam dokladnie). Ceny innych czesci rowniez w ostatnich latach spadly i nie powoduja drenazu portfela. Gorzej, jesli jest to cos dostepnego tylko u autoryzowanego dealera (np. za peknieta klamke chcieli 300 PLN, a za dorobienie jednego kluczyka skladanego wraz z zaprogramowaniem immobilizera bodajze 1300 albo 1700 pln- nie pamietam dokladnie). Generalnie jednak porownujac z cenami podzespolow nowych aut uwazam, ze jest to na dzien dzisiejszy auto naprawde niedrogie w utrzymaniu.

pełny raport Volvo Kombi 1.9 TD

autor: Marcin, dodano: 24.01.2010 19:08

Jeżeli chodzi o paliwo to przy automacie i tym silniku normalnie. Miasto: Warszawa, czasami przeprawa 55 Km zajmuję ok 2,5 H skrótami , tempo żółwia a spalanie od 10,5~13,7l , na trasie najbardziej ekonomicznie jak mi się udało to 8 L ale standardowo ok. 9 l. ------------------- No to koniec dobrych opinii, teraz się zacznie jazda: Ceny przeglądów w A.S.O. 1000~1200 PLN Serwis w A.S.O. to już tragedia...pomimo wspaniałych akcji typu ile lat tyle procent x 10 zniżki itd. Serwis w nieautoryzowanych stacjach typu specjalizujemy się w Volvo to już zupełna klapa i niewiedza pseudo-fachowców (mógłbym wymienić 5takich warsztatów od ręki ), których nie poleciłbym nikomu a ich banery porozwieszane są dookoła Warszawy. W większości przypadków ich praca polega na zgadywaniu Twoim kosztem, podłączeniu do komputera (za odpowiednią opłatą ) i wymyślaniu że może to a jak nie to to na pewno tamto i zabawa trwa za Twoją kasę. Najgorsze, że nie mają chęci żeby zrobić sobie składzik przynajmniej najczęściej psujących się części w celu podmiany tylko zgadują , kupują, wymieniają a Ty za to bulisz. Niestety dzięki A.S.O. ceny mimo, że niższe to i tak mają wysokie. Żeby nie być gołosłownym kilka przykładów życia. Samochód po odpaleniu gaśnie raz , drugi potem ok niezależenie czy zimny czy ciepły, przy okazji wymiany poduszki silnika w jednym z takich niezależnych serwisów specjalizujących się w Volvo i Nissanie mówię o problemie, podpowiadam , że wyczytałem na forum V40, że po takim przebiegu pada najczęściej regulator ciśnienia paliwa i to są podobno tego objawy. Panowie zbiegli się , testowali, mierzyli ciśnienie na regulatorze a na koniec ich ulubione narzędzie w dłoń czyli komputer i dalej jazda szukanie błędów, no i oczywiście doszukali się błędów m.in. czujnika położenia wału. Robota na kilka dni , rozbieranie silnika i pozostawienie im autka w serwisie po to długa i kosztowna naprawa. Daliby sobie ręce uciąć, że to nie regulator (bo forum to forum a serwis to życie- do tej pory myślałem ,że forum to przypadki użytkowników z życia wzięte). Po wizycie zakupiłem od znajomego z Anglika regulator i...tak już jeżdżę prawie 1,5 roku omijając ich z daleka. Kolejny przypadek: auto bardzo nierówno pracuje , czasami zgaśnie kiedy zimne, kilka błędów. Warsztat specjalizujący się w Volvo (w prawo z gierkówki w stronę Warszawy) znowu diagnostyka (pomimo informacji ,że ja również mam komputer i sobie odczytałem błędy) bo ich program jest "profi" i zawsze pokaże więcej, niestety nie pokazał więcej ale ja za to + niepotrzebne czyszczenie przepustnicy zapłaciłem 160 PL. Rezultat wiadomy- zero poprawy, inny Pan z okolicy ze specjalizacją i wieloletnim doświadczeniem w A.S.O. Volvo (jak się potem okazało również mechanik komputerowy), dwa dni sprawdzał, dodam ,że na siłę chciał mi wcisnąć oryginalne świece bo bez tego to nie bierze się za naprawę auta. Moje były 1000 Km wcześniej wymieniane i nie miałem ochoty płacić 2 raz za to samo, skracając szukał , wyszukał wszystko ale nie to co trzeba, więc znowu forum V40.pl i po krótkim szukaniu moim oczom ukazała się wzmianka o pękających cewkach. Pod maskę, wyjmuję cewki i jedna wzdłuż ma piękne pęknięcie na całej długości. Znowu znajomy Anglik i wymiana, od tego czasu minęło 7 miesięcy jak czekam (a raczej jeżdżę) na telefon od pana mechanika, który miał sprowadzić części na podmianę, które zdiagnozował jako uszkodzone (oczywiście wymieniając świece wyciągał cewki, z których jedna miała piękne pęknięcie). Podsumowując, jak problemem jest uszkodzone zawieszenie czy ewidentna usterka jakiegoś podzespołu to masz szczęście jak znasz dobrego mechanika, jeżeli powstaje uszkodzenie trudne do zdiagnozowania a Ty wiesz tylko gdzie w Twoim aucie jest wlew paliwa - łap się za portfel bo właśnie zostałeś czyimś sponsorem na najbliższe dni.

pełny raport Volvo Kombi 2.0 T

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volvo V40 Kombi 1.8 16V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo V40 Kombi 1.8 16V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volvo V40 I Kombi 1.8 16V 115KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo V40, oglądali także