Szukaj

BMW X5 E53 3.0d 218KM 2004 BMW X5 E53 3.0d 2004 218 KM xenony hak 2xPDC skóra

28 900 PLN
BMW
X5
2004
diesel
218 KM
Rocznik 2004
Przebieg 263 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 2 993 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW X5 E53 3.0d 2004 218 KM xenony hak 2xPDC skóra

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
9,4 l/100 km
Długość
4 667 mm
Szerokość
1 872 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
93% 7%
10,7
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
No cóż, nie jest to mistrz jazdy o kropelce, auto lubi wypić ;-) średnie spalanie z całego okresu eksploatacji to 11.4, a wcale nie mam jakiejś szczególnie ciężkiej nogi. Większość mojej jazdy to trasy, dużo naszych autostrad z prędkościami rzędu 140-150km/h. Jazda autostradowa z prędkością pod 200km/h = spalanie 12 z haczykiem. Miasto trudno mi określić, bo rzadko jeżdżę tylko po mieście. Ogólnie biorąc jednak pod uwagę ciężar auta, sylwetkę oraz oferowane osiągi, trudno oczekiwać że będzie mniej, tym nie mniej zdaje się, że swoje dokłada DPF. Kolega ma identyczny samochód jak mój, tylko dwa lata starszy i bez DPF, i bez wysiłku schodzi poniżej 10. I nogę ma zdecydowanie cięższą od mojej...
11,2
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Zanim cokolwiek tu napiszemy to przypomnijmy sobie jaki rodzaj samochodu oceniamy. Moim zdaniem jest on bardzo drogi w eksploatacji. Ale jeśli chcemy aby służył nam dobrze i niezawodnie to tak właśnie musi być. Kupując ten samochód doskonale zdawałem sobie z tego sprawę. Także stąd moja ocena. Doskonale było by gdyby koszty utrzymania kształtowały by się na poziomie utrzymania VW Golf III ale nie liczcie na to. BMW X5 E53 = frajda z jazdy, komfort, bezpieczeństwo ALE także duże koszty. Nie wspominam tu o pakiecie ubezpieczenia bo to osobna historia (także kosztowna przy pełnym pakiecie. 3 - 4 tys zł rocznie) Moje zdanie - koszty adekwatne do rodzaju samochodu.
10,6
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Nie mam doswiadczenia w eksploatacji innych SUVow. Bez sensu porownywac ze zwyklymi osobowkami. Zuzycie paliwa jest oczywiscie wieksze ze wzgledu na pojemnosc silnika, naped 4x4, duza mase i malo oplywowy ksztalt nadwozia. Mimo to uwazam na podstawie danych na tej stronie, ze trudno o mniejsze spalanie w konkurenyjnych modelach. Srednie spalanie (glownie miasto + trasa) wskazywane najczesciej przez komputer mojego X5 wynosi 11.3 l/100km. Jezeli chodzi o przeglady, to serwis BMW w ASO jest drogi, jak pewnie w kazdej innej ASO. Przeglad w ASO BMW -sprawdzenie stanu zawieszenia i hamulcow, sprawdzenie silnika za pomoca komputera, wymiana oleju silnikowego i plynu hamulcowego, filtrow paliwa, powietrza i przeciwpylkowego: 1800PLN. Naprawy -latwo znalezc serwis nieautoryzowany, doswiadczony i znacznie tanszy od ASO, specjalizujacy sie w naprawach BMW.

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW X5