Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A4 B9 Avant 2.0 TDI ultra 150KM 110kW od 2015

Audi A4 B9 Avant 2.0 TDI ultra 150KM 110kW od 2015
Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: Klasa średnia

Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Model B9 znów nieco powiększył swoje rozmiary, choć dzięki lżejszym materiałom, jego waga spadła o 120 kg. Od strony stylistycznej znów mamy do czynienia z łagodną ewolucją względem poprzedniej generacji, natomiast zmiany w kształcie nadwozia doprowadziły do osiągnięcia najniższego w klasie współczynnika oporu powietrza, który wynosi 0,23. A4 B9 zbudowano na nowej płycie podłogowej VW Group MLB 2 B9 Platform, którą dzieli m.in. z Audi Q7.

Powagosław
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo. ~Powagosław
Luzacjusz
Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Audi A4 B9

Liczba wpisów: 155
Drżenie - lewarek zmiany biegów, cała karoseria
dodał: ~Dawid, 2 lata temu
Witam! Borykam się z dość denerwującym problemem. Otóż podczas postoju w samochodzie odczuwa się delikatne drżenie. Drżenie również jest wyczuwalne na lewarku zmiany biegów (czasami widać jak lewarek delikatnie drży). Nie ma znaczenia czy samochód jest rozgrzany czy też nie. Sprawdzałem VCDS - błędów brak. Rozrząd, świece, eksploatacja - niedawno wymienione. Sprawdzałem poduszki silnika i skrzyni, są w porządku. Robiłem test dwumasu - również w testach drogowych wyszło ok. Czy ktoś miał podobny problem lub wie o co może chodzić? Cały czas jakoś nie daje mi spokoju ta skrzynia biegów...
Centralny zamek.
dodał: KamiloskiPL, 3 lata temu
Witam. Dzisiaj miałem problem z otworzeniem auta z pilota. Jednak po dłuższej chwili zauważyłem, że samochód otwiera się i zamyka jeśli nacisnę przycisk siedząc w samochodzie lub gdy pilot znajduje się blisko pompy centralnego zamka w bagażniku w prawym schowku. Zmieniłem również baterię w pilocie, ale to nic nie dało.
Pękniety tłok
dodał: ~Audi RS, ponad rok temu
Autko od dłuższego czasu chodziło tylko na 6 garach, zdiagnozowano wypadanie zapłonu na 1 i 3 garze. Po wymianie cewek autko równo pracuje, z tym że niezbyt długo. Problem powraca i kończy się pęknięciem tłoka na 8 garze. Zaznaczam, że przy odpalaniu auta za każdym razem było słychać napęd rozrządu jakby łańcuch był rozciągnięty.

Dane techniczne Audi A4 B9 Avant 2.0 TDI ultra 150KM 110kW od 2015

Podstawowe parametry Audi A4 B9 Avant 2.0 TDI ultra 150KM 110kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1500-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Audi A4 B9 Avant 2.0 TDI ultra 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Audi A4 B9 Avant