Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A6 C6 Allroad quattro 4.2 V8 FSI 350KM 257kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 - 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Duże auto, duże silniki? Niezupełnie. Najmniejsza „benzyna” TFSI ma 2.0l pojemności i aż 170KM – dzięki doładowaniu. A6 jest dość ciężki, ale dzięki 280Nm osiąganym już przy 4300obr/min rozpędza się całkiem żwawo i jest oszczędny – średnio 9-10l/100km nie powinno być trudne do osiągnięcia. To prawda, że im większe auto, tym rozsądniej jest wziąć diesla, dlatego inne motory benzynowe, nad którymi warto „zerwać nockę” oferują coś, czego paleta motorów wysokoprężnych nie przewiduje – naprawdę dużą moc. Audi ma 3 takie jednostki: 3.2 FSI o mocy 255KM – czuć, że cała gromadka koni jest posłuszna i tylko czeka, aż przejedzie się im ostrogą po boku. Odwdzięczą się większym łykiem paliwa, jednak nie tak dużym, jak w 4.2 FSI V8. 350KM musi kosztować, choć w stosunku do oferowanych możliwości nie jest źle. Do tego ten dźwięk... . Na szczycie znajduje się 5.2l, 435KM i 10 cylindrów w układzie V. Pochodzenie? Lamborghini Gallardo. To jednak motor dla wybranych – jeśli zależy wam na osiągach i spalaniu, to warto przejrzeć diesle – są dobre. W stronę 2.0 TDI 140KM nawet nie patrzcie – zaśniecie za kierownicą. Lepiej odłożyć trochę przez rok i wziąć 2.7 TDI 180KM/190KM – bardzo żwawy, o miłym brzmieniu, a przy tym oszczędny, dlatego miażdży podobne motory benzynowe. Ponadto może napędzać wszystkie koła. Mocniejszy, 3.0 TDI o ponad 230KM jest oczywiście jeszcze lepszy, ale czy jest sens dopłacać za niewiele lepsze osiągi? Jeśli pliczek banknotów nie robi wam większej różnicy, to warto.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Audi A6 C6

Liczba wpisów: 68
słaby na 1-szym biegu
dodał: ~emeryt15, 6 lat temu
Witam.Kupilem Audi A 6 z 2007 r.do obecnej chwili posiadalem Lagune II 1.9 DCI i uważam ze moj nowy nabytek jest duzo slabszy na 1-szym biegu od Laguny?Natomiast na wyzszych biegach jest wszystko OK!Co może być przyczna?A może trzepiam się bez powodu?Może te modele tak mają?
Silnik, ukł paliwowy - przy około 1500 obr samochód się dusi, klekocze przy przyspieszaniu
dodał: ~Sebastian Niciński, 2 lata temu
Witam, Szukam w sieci info na temat awarii w układzie paliwowym w Audi A6 C7, TDI 177 km (2012) automat multitronic, przebieg 91000km i nie mogę nic znaleźć. Objawy: silnik traci moc (bardziej przy ruszaniu) i przy dodawaniu gazu "klekocze" i dusi się, tak jakby na 3 garach pracował, nie można ujechać. Problem w tym, że nie zawsze się to objawia i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik. Stał 2 dni w ASO, podłączony do komputera, z testami przy mnie w warunkach drogowych, z pomiarem wtryskiwaczy (wszystko ok), objawów opisanych wyżej brak. Diagnoza, że może złe...
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem.
dodał: ortelsburg, 6 lat temu
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem. Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje? Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje?

Dane techniczne Audi A6 C6 Allroad quattro 4.2 V8 FSI 350KM 257kW 2008-2011

Podstawowe parametry Audi A6 C6 Allroad quattro 4.2 V8 FSI 350KM 257kW
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 4163 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 350 KM (257 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84,5 x 92,8 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Audi A6 C6 Allroad quattro 4.2 V8 FSI 350KM 257kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Autorentgen Audi A6 C6

Liczba wpisów: 45

Woda zbierająca się pod akumulatorem.

dodał: ~padoro, 8 lat temu
józefkazarnowicz 02.09.2009 józefkazarnowicz 02.09.2009 Audi 4B5 przejechało już 320 tyś. km.163KM/120KW, żadnych problemów z elektryką(nie trzeba grzebać w niej samemu, nie podłączać świecidełek)to auto jest z grupy aut inteligentnych, nie lubi jak mu się zakłada duperele.Problem z wałkami-zmieniajcie Longlife nie po 30,000t.km a po 25,000 problem zniknie.Ogólnie auto bez problemowe, przejechałem na oleju roślinnym ok. 100,000t.km i co i nic, Auto ile i jak paliło tak pali.Zmian płynów i części eksploatacyjnych i w drogę. Zbiera wam się woda pod akumulatorem, trzeba raz na rok zdjąć...

Trzecie światło stop.

dodał: ~shogun, 7 lat temu
w większości egzemplarzy wersji kombi występuje ten problem - po prostu lampa 3 stopu jest mniejsza od wnęki na nią, uszczelka z gąbki podwija się przez co po jakimś czasie zalewana wodą odmawia posłuszeństwa. Wymiany wymaga również kostka, którą trzeba kupić dodatkowo. Wymiana choć skomplikowana (samo wyjęcie lampy z klapy, trzeba zsunąć plastikową listewkę, która trzyma blaszki) może zostać wykonana we własnym zakresie i to dość szybko - ok. 30 min, w aso sama wymiana kosztuje ok 100PLN, polecam podklejenie nowej lampy silikonem sanitarnym, problem szybko nie powróci

Zamek bagażnika.

dodał: ~Don Zyzio, 9 lat temu
Mi też zamarzał. Rozebrałem, osuszyłem i nasmarowalem-w lecie pieknie dzialał.przyszłymrozy i znowu odmówił posłuszenstwa.Wymienie na nowy-ok 200zł

Publikacje o Audi A6

Newsy o Audi A6

Audi A6 C6 Allroad quattro