Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 272KM 200kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 272 KM (200 kW) przy 3250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 600 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Paweł
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Jak do tej pory moje najlepsze auto, kupione nieco przypadkiem - testowałem Mercedesa GLE, którego dostałem na weekend do wypróbowania, wracając nim z salonu wstąpiłem po drodze do Audi, bez większego przekonania. Akurat mieli wolne Q7, przejechaliśmy się nim z żoną i Mercedes przestał nam się podobać.. Zgodnie stwierdziliśmy, że Q7 na pneumatycznym zawieszeniu i z wyciszonymi szybami to jest to - komfort, cisza, przestrzeń, jakość wykończenia. Kiedy jeszcze znaleźliśmy pasujący nam egzemplarz, który skonfigurował sobie inny klient i go nie odebrał, a salon chcąc się go pozbyć zaoferował nam 100k zł rabatu od wyjściowej ceny - decyzja była prosta.
3,4
~micko
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Mieszane uczucia, auto komfortowe, ale strasznie awaryjne, a ceny napraw są chore....kilka awarii i w portfelu moze byc 10,20,50 tys zł mniej, podejście producenta do klienta jest moim zdaniem nieodpowiedzialne - w przypadku zdiagnozowania usterki uniemożliwiającej dalszą jazdę klientowi nie przysługuje auto zastępcze w ramach gwarancji producenckiej/mobilności. Zapisy w książkach serwisowych o tym, że zużycie oleju do 0,5l na 1000km jest w normie uważam również za krzywdzące. Ciekawe czy norma emisji spalin jest zachowana w przypadku takiej konsumpcji oleju.
4,9
~igy
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Zamówiłem ten samochód w ciemno , zanim jeszcze można było go zobaczyć. Nazywam to zaufaniem do marki . Moje poprzednie samochody Audi A6 Allroad , Audi A6 , Audi Q5 spisywały się świetnie, nie psuły się , serwis wylądował na ziemi z cenami , zatem pomyślałem nowe Q7 może być tylko lepsze. Dzisiaj mogę powiedzieć nie zawiodłem się. Audi pokazało klasę i dopracowało nowy model do granicy, w której nie jestem już w stanie znaleźć słabych punktów. Nie jestem w stanie opisać wszystkich pozytywnych zmian w stosunku do poprzedniego modelu, ale na tle całej marki zmiana technologiczna wywołuje zachwyt.W pierwszym kontakcie kontrowersje wzbudziła u mnie estetyka karoserii , ale ciekawe po dwóch dniach ten samochód już się podoba , po tygodniu jest już zachwycająco.
Audi Q7 II SUV