Szukaj

szarpanie silnika na wolnycg obrotach po dojsciu do optymalnej temperatury
Audi A4 B6 Avant 2.0 FSI 150KM 110kW 2002-2004

  • Autor: audia479
  • Kategoria: silnik
Witam wszystkich , prosze o porade , posiadam Audi a4 2.0fsi przebieg 126000 km 2003 rok , wymienione sprzeglo VAG nie pokazuje rzadnych usterek a mimo to silnik szarpie na wolnych obrotach po rozgrzaniu sie do 90 st. Wolne obroty plasuja sie mniej wiecej na 850-870 obrotow/min - kiedy wlacze nawiew - nawet na najmniejszy obroty podnosza sie do 900 i szrpie troche mocniej . klima chyba jest pusta , dzieki z gory

Komentarze

Dodam jeszcze że został wymieniony czujnik wału i walka i pompka paliwa i dalej gaśnie jak ostygnie to zapali i temp, po ok 10 minutach dojdzie do 90 stopni i samochód gaśnie
, proszę o pomoc
Odpowiedz
Witam mam problem audi a4 b6 2,0 fsi po rozgrzaniu silnika do 90stopni auto gaśnie i niechce odpalić proszę o pomoc
Odpowiedz
Witam, posiadam A4B6 benzyna 2.0 2002r kombi.
Mam problem z tym iż wszystko gra, ładnie odpala, jadę do pracy i przy okolo 3tys obrotów jadąc około 100 wrzucam na luz i silnik się wyłącza. (oczywiście jak zgasze i odpal jest Oki do tego samego momentu)
Czego mam szukać?
Odpowiedz
Wyczyść przepustnice miałem to samo
Odpowiedz
Witam . Mam problem z Audi a4 b6 1996r 1.8t . po odpaleniu skacza obroty , czesto gasnie , po dodaniu gazu i checi ruszenia samochód nie wchodzi na obroty i gaśnie .W przedziale od 1 tys do 3 tys samochód dziwnie się trzepie i w tedy innaczej pracuje . Dopiero gdy wkręcę go powyżej 3 tysięcy obrotów można jechać . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Z góry dzięki
Odpowiedz
Witam mam taki sam problem z audi a4 b6 2.0 fsi 150km. Avant. Po kupnie samochodu odrazu siadla pompka w zbiorniku nastepnie pompa wysokiego cisnienia a z nia oczywiscie wtryski. Wszystko zostalo wymienione samochod palil od strzala ale tylko do mometu gdy doszedl do 90 stopni wlacza sie EPC i samochod gasnie. Odpala dopiero jak ostygnie czyli ok godz. Odalem go do najlepszego elektromechanika w gdansku ktory powymienial doslownie wszystko czujniki swiece zaplonowe itp nawet caly komputer zostal sprawdzony i naprawiony. Niestety nie pomoglo za wiele samochod owszem nie gasnie nie ma zadnych bledow ale dalej przy 90 stopniach zaczyna szarpac co to moze byc pomocy juz nie mam sily..
Odpowiedz
Do : Witaj Emilu ja Ciebie zapraszam do Elbląga ,do mojego fachowca ,ktory zajmuje sie jedynie WAG
796465977. Czlowiek normalny ,swietny fachowiec ,robi sam ,nikt inny sie nie dotyka do auta.
Odpowiedz
Witam posiadam audi A4 b6 z 2001roku 2.0 20v z przebiegiem 178tys . Mam problem ze znacznym spadkiem mocy podczas gdy auto osiąga temp 90° obroty po ponownym odpaleniu silnika faluja od 850 do 900.komputer wykazal przeplywomierz..zostali wymieniony przeplywomierz lecz to nie przynieslo żadnego rezultatu.zolta kontrolka silnika znikla.wszystkie węże ciśnieniowe sprawne.czy może być to wina zapchanej przepustnicy .nie sprawnej cewki lub świecy. PROSZE O POMOC
Odpowiedz
Panowie jeśli się zaświeca ESP lub EPC (jak kto tam ma) po 10 minutach (na oko) to pompo wtrysk siadł i odłącza jeden cylinder,ponieważ komputer wariuje i puszcza błędy więć świeci się ESP.Koszt 350zł + wymiana. A wiem bo szukałem 2 dni na warsztacie , wszystko zaczeło się gdy kontrolka ESP się zaświeciła . Co każdy by pomyślał no to czujniki w kołach , na skrzyni biegów więc kopiemy. A okazało się jak wyżej ... Pozdrawiam
Odpowiedz
Audi A4 B6 Avant