Szukaj

LUZ
BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014

  • Autor: ~ALFA
  • Kategoria: zawieszenie
PO PRZEJECHANIU 1500KM PRZY WIEZDZIE NA NP KRAWĘZNIKI WYDOBYWAŁ SIE SPODA ZAWIESZENIA STUKOT,MOMENTAMI BUJAŁO NA PROSTEJ .
PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO DOKRĘCONO POLUZOWANE CZĘSCI ZAIWESZENIA DOKAŁDNI NIE WIEM CO

Komentarze

to nie zawieszenie. W tym modelu jest taka tulejka przy śrubie regulującej luzy w układzie kierowniczym. Koszt tulejki 150 zł ;). Wymiana- 20 minut. W BMW kosztuje to ok 750 zł. Wiele Beemek miało to wymienione bo częsc wyrabia się zbyt szybko. Sam to przeszedłem. Nic strasznego - mozna samemu to zrobić o ile potrafisz. To się oczywiście jakoś fachowo nazywa wspornik elektrycznego czegoś tam...;).
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X3 F25 SUV