Szukaj

Brak wolnych obrotów przy nagrzanym aucie
Daihatsu Feroza Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW 1988-1997

  • Autor: TBWhite
  • Kategoria: lpg
Przy jeździe po autostradzie i dojeżdżaniu do bramek opłat nie mogę wysprzęglić auta gdy jadę na LPG bo natychmiast zgaśnie. Przy nagrzanym silniku brak jest wolnych obrotów na gazie. Przy "chłodnym" silniku wolne obroty są ale są bardzo niestabilne (450-1000) gdy powinny wynosić 850 i potrafi silnik sam zgasnąć. W czasie pracy na LPG , silnik nie pracuje tak równo jak przy pracy na benzynie co widać bardzo wyraźnie na gałce zmiany biegów, która na LPG telepie się jak szalona. Zgodnie z zaleceniem zakładu instalującego LPG wymieniłem świece , przewody WN , kopułkę i palec rozdzielacza , aparat zapłonowy , filtry powietrza , filterek gazu. Nie pomogło

Komentarze

ale na benzynie jest wszystko dobrze czy podobnie jak PLG tylko słabsze objawy ? auta są pewnie podobne konstrukcujnie
w Suzuki Vitara 1.6 jest takie ustrojstwo na gaźniku znaczy blisko przepustnicy coś w stylu termostatu ale on jest sterowany elektrycznie i steruje "dodatkowym" powietrzem takie automatyczne ssanie na zimnym ...otwiera zwiększa ilośc powietrza i rosną obroty i też pewnie utrzymuje jałowe obroty coś w stylu silnika krokowego

poczytaj o Suzuki Vitara ICS Vale (Idle Control stability Valve)zajrzyj tu na dole obrazki ....
http://www.4wdaction.com.au/forum/viewtopic.php?f=69&t=72140
u ciebie pewnie coś podobnego co steruje wolnymi obrotami
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Daihatsu Feroza Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Średni koszt przejechania 100 km
1,00 zł
14,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Daihatsu Feroza Standard