Szukaj

Usterki Fiat Ducato – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Ostatnio dodane typowe usterki Fiat Ducato

Podnośnik koła zapasowego.
  • Fiat Ducato I
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 4
Pewnego zimowego poranka /godz 5/ wsidłem do mojego fiata aby udać się do punktu b.Może ujechałem 500 m jak poczułem,że złapałem gumę.Nie ma sprawy pomyślałem- wymieniam.Zatrzymałem pojazd na poboczu drogi i tu zaczął się horror.Nie mogłem opuścić koła zapasowego, gdyż mechanizm zębatkowy przeskakiwał w trakcie obracania kluczem.To trwalo może...
5 komentarzy
Pęknięty blok
  • Fiat Ducato IV
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 0
Ducat 2018 maj l4h3 2.3 177. Usterka fabryczna tzn pękający blok silnika.Pęka niby z przegrzania. Jest to wada fabryczna. goły słupek ok 8 tys regenerowany a świeży nie nowy od 20 w góre. Serwis ma na to wyjebane. Nie maja nawet danych o blokach. Uważajnie bo to sa wielkie paści. Niby auto roku.Tragedia.
Drzwi boczne przesuwne.
  • Fiat Ducato III
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 28
Nie 8
Miałem okazję jeździć trzema fiatami ducato 120 multijet i we wszystkich był problem z bocznymi drzwiami. Mimo zamknięcia włączał się czujnik otwarcia drzwi, bardzo irytujące podczas jazdy. Wystarczył czasem przechył na zakręcie. W jednym przypadku drzwi podczas odsuwania spadły z prowadnicy! Ciężko się zamykają i otwierają, to duży minus bo...
19 komentarzy
Blachy sie odkleiły od konstrukcji.
  • Fiat Ducato I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
auto po jakimś czasie ma tendencje do odklejania sie blach od konstrukcji po prawej styronie paki pojawiają sie stuki drzwi prawych podczas jazdy bez pasażera gdy jade z pasażerem to stuki giną
Pękające tylne drzwi przy zawiasach.
  • Fiat Ducato III Furgon krótki 2.3 Multijet 120KM 88kW 2007-2014
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 50
Nie 4
W blaszakach w drzwiach otwieranych do 180*, nie wierzysz, sprawdź u siebie.
2 komentarze

Ostatnio dodane indywidualne usterki Fiat Ducato

GASNIE PODCZAS JAZDY
  • Fiat Ducato II
  • silnik
  • 285 tys. km
Witam, potrzebuje pomocy, nikt nie wie co jest, posiadam Fiata Ducato 2,8jdt z2005 r i mam taki problem: podczas jazdy potrafi zgasnąć, dzieje się to różnie tzw, jak jest zimny czy rozgrzany, potrafi nie raz dwa dni być ok, a jak już zgaśnie to przekrece go i zapali i jadę dalej, często jest tak że po zgaśnięciu zapale i od razu zgaśnie ale...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Ściąganie auta do prawej strony
  • Fiat Ducato IV Furgon 2.3 MultiJet 148KM 109kW od 2014
  • układ kierowniczy
  • 4 tys. km
Witam, kupiłem nowego Fiata Ducato z salonu. Wraz z wzrostem kilometrów zauważyłem nasilający się problem ze ściąganiem auta do prawej strony oraz krzywą kierownice. Po zgłoszeniu usterki na infolini umówiłem się na wizytę w serwisie w Warszawie na naprawę. Auto posiada przebieg 4600km. Na wizycie w serwisie od razu zapowiedziano mi że te auta...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Fiat Ducato
Średni koszt przejechania 100 km
68,00 zł
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Awaria silnika.
  • Fiat Ducato III Furgon długi
  • silnik
witam!mam pytanie.szef dał mi ducato do jazdy i po ok.50 kilometrach silnik zgasł.okazało się że pękł zawór,który rozwalił tłok i głowicę.po wymianie silnik pracował dziwnie,jakoś głośno i nie miał takiej mocy jaką powinien mieć.zrobiłem nim też około 50 kilometrów i znowu pękł zawór-powtórka z rozrywki.mechanicy twierdzą,że głowica była źle...
Problem rozwiązany
1 komentarz
lancuch rozrzadu
  • Fiat Ducato III Furgon długi 3.0 Multijet Power 157KM 115kW 2007-2014
  • silnik
po przebiegu okolo 400tys\km wymiana łacuch kompletny zestaw za 1500pln,po przebiegu około 30tys łancuch rozciagnoł sie,powtorna wymiana nowy komplet\stary reklamacji nie uznano ponoc bład montazu ok\teraz po przebiegu 5tys łancuch znow sie rozciagnol czujnik polozenia walu pokazuje błod gubi znaki pomagła regulacja na kole kolejne 5tys...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Brak 1, 2 i 3 biegu dmuchawy
  • Fiat Ducato I
  • instalacja elektryczna
Czasami powodem braku nawiewu na 1,2,3 biegu są przypalone styki włącznika nawiewu, lecz w tym przypadku winnym okazał się rezystor przykręcony do tunelu nagrzewnicy. W celu naprawy należy odkręcić konsolę po prawej stronie pulpitu, pod schowkiem pod nogami pasażera. Do rezystora prowadzi wiązka elektryczna z wtyczką. Trzeba ja odpiąć, potem...
Oczekuje na rozwiązanie
Fiat Ducato