Szukaj

obroty silnika niewspółmierne do prędkości
Renault Thalia I 1.4 75KM 55kW 2001-2008

  • Autor: ~Hammuraby
  • Kategoria: inne
przy rozpędzaniu samochodu (najczęściej na 4-ce, ale też i na innych biegach) wciskanie gazu (wcale nie gwałtowne) wyraźnie zwiększa obroty silnika, ale nie przekłada sie to na odpowiedni wzrost prędkości - i bynajmniej nie jest to kwestia: "no bo to nie wyścigówa", czy: "ten typ tak ma". Wcześniej wciskanie pedału gazu powodowało w miarę równomierne zwiększanie obrotów silnika i proporcjonalny wzrost szybkości. Mam świadomość tego, że Thalia 1,4 8V 75 KM nie jest żadnym ścigantem, widzę jednakże wyraźną różnicę w obecnej i dotychczasowej reakcji na wciskanie pedału przyspieszenia. Przy obecnym przebiegu około 70 tys. km nie było jeszcze żadnej naprawy (nie mówiąc już o wymianie) sprzęgła, rozrządu, cewek, świec, przewodów wysokiego napięcia itp. Jak dotąd nie znana. Może ktoś z użytkowników miał podobny przypadek i zechce podzielić się wiedzą, doświadczeniem, obserwacjami, uwagami... Autoryzowani wymieniacze części najchętniej wymieniliby cały silnik, gdyby im pozwolić. Po prostu sami chyba nie wiedzą, więc naprawy jeszcze nie było

Komentarze

Sprzęgło, Miałem identyczne objawy. U schyłku działania nie dało się jechać szybciej jak 100km mimo wysokich obrotów. Naprawa dość upierdliwa. Trzeba wyjąć zespół napędowy. U mnie odkręcił się docisk (fabrycznie dokręcony) i odstawał o ok. 5 mm od koła zamachowego. Docisk miałem sprawny, tarcza niestety się spaliła przez jazdę na "poślizgu" Roboty bardzo dużo dlatego proponuję zainwestowąć w markowe sprzęgło.
Odpowiedz
danon44
może dostawac lewe powietrze
Odpowiedz
Tylko sprzęgło
Odpowiedz
też bym stawiał na poślizg sprzęgła
na zimnym powinien ale nie musi lepiej ciągnąć
ale czytam że sprzęgło wymieniali
Pozdrawiam Norbert Szczecin
Odpowiedz
chłopie masz już po sprzęgle.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Renault Thalia I 1.4 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Thalia I