Szukaj

Maglownica
Seat Toledo II 1.9 TDI 110KM 81kW 1999-2004

  • Autor: ~Luki21
  • Kategoria: inne
Dzień dobry mam problem przy moim seacie toledo przez ostatnie 3 lata wymieniłem dwa razy maglownicę,co może być tego przyczyną jej krótkiej wytrzymałości, koszta jednorazowego wymiany maglownicy wynoszą jakieś 1000zł Przez trzy lata zrobiłem nim może 30 tys obecny przebieg to 240 tys jest to oryginalny jego przebieg

Komentarze

Po cenie jaką podałeś wygląda na to, że była to regenerowana maglownica zakładana ( czytaj komuś się zepsuło, ktoś to zregenerował, trochę poczyścił, poszlifował, jakieś, trochę odnowił i napisał, że "przekładnia kierownicza regenerowana nie ustępuje wytrzymałości nowej"
Sam dałem sobie założyć takie dziadostwo i po niecałym roku się zepsuło, tak że cieknie jak z kranu...
także nie opłaca się za nic zakładać przekładni regenerowanej, oryginalna kosztuje trochę drożej ale jest spokój na 20 lat albo i więcej a regenerowana pół roku do dwóch lat ?
Odpowiedz
U mnie oryginalna zaczęła z jednej strony przepuszczać przy przebiegu 160 tys. km, zobaczymy ile wytrzyma regenerowana
Odpowiedz
Jaką normę spełnia płyn w układzie wspomagania?
Ile wytrzymała przekładnia oryginalna (pierwsza)?
Obecnie zakładana jest przekładnia zregenerowana?

Dodatkowo od siebie, czas potrzebny na demontaż przekładni to ok. 1 godziny, do 1.5 (jak mechanikowi się nie chce), koszt regeneracji przekładni od 500 do 600 zł.
Warsztat montujący/regenerujący musi udzielić gwarancji co najmniej 1 rok, jak to wyglądało u Ciebie?
Odpowiedz
Seat Toledo II