Szukaj

Problem z przepustnicą - brak mocy pomiędzy 2000 a 3000 obrotów.
Subaru Legacy IV

  • Autor: lancer1
  • Kategoria: silnik
Witam, moim problemem jest brak mocy albo wyraźny jej zanik w zakresie obrotów pomiędzy 2 a 3 tys. W serwisie na komputerze wyszedł błąd przepustnicy. Po jej resecie praca silnika wraca do normy ale po ok 150km znów zaczynają się problemy. Na początku serwis subaru powiedział, że trzeba przeczyścić przepustnicę i ze 2 razy zresetować ustawienie kompa, ale to również pomogło tylko na chwilę. Później powiedzieli, że te silniki tak mają (2.0 benzyna produkowane pomiędzy 2003 a 2007) i że producent sprawdzał tą usterkę ale zrzucił winę na polskie paliwo, bo podobno tylko w Polsce ta usterka występuje. Czy to jest możliwe, że samochód może mieć usterkę której autoryzowany serwis nie jest w stanie zdiagnozować i wykluczyć? (wgrywanie nowego softu też nie pomaga).
Czy ktoś może mi pomóc?

Komentarze

Witam, mam dokładnie taki sam problem w legacy V 2.0 diesel auto traci moc pomiędzy 2-3 tyś km + po pewnym czasie zaczęła świecić kontrolka dpf. Mechanik powiedział, ze problemem jest zapchany dpf. Dpf został mechanicznie wyczyszczony, ale problem wrócił po 50km ...
Odpowiedz
Kat katem. Tylko dlaczego w chwili kiedy zamula na drodze robię szybki reset i na chwilę przestaje zamulać. Jka ma się to do zapchanego kata?
Odpowiedz
Wgranie aktualizacji oprogramowania działa - koszt 400zl Kraków. Wymiana wtrysków, odłączanie aku to tylko chwilowa poprawa. Wgranie aktualizacji usuwa problem związany z brakiem mocy !! Auto dostaje drugie życie:D
Odpowiedz
Cześć! Znasz kogoś innego komu pomogło na długo? Aktualizacja pomaga ale na kilka km, kilkatysiecy km albo kilkadziesiąt tys. km.
Odpowiedz
Witam.Posiadam Subaru Legacy kombi automat 2,0 benzyna 165 kM 2007rok.Poszukuję zaworów wtrysku powietrza wtórnego (podobno tak się pisze).Ktoś doradzi lub podpowie?.
Odpowiedz
Jedno rozwiązanie czujnik stukowy przkrecic z boku pod gumą Pomrze na 100%
Odpowiedz
Wystarczy wgrać aktualizacje oprogramowania komputera. Problem zniknie na zawsze:) fakt to problem z czujnikiem spalania stukowego.
Odpowiedz
Witam. Czesto przepustnica sie zakleja. Trzeba 4 śruby na kluczyk 10, troche ropy i dobrze umyć. Problem zniknął juz w kilku subarakach potakim czyszczeniu. Co rok przeczyscic i auto bedzie śmigać :)
Odpowiedz
Zanik mocy w tym przedziale zdarza się w tych autach a serwisy nie wiedzą co zrobić...... Miałem to samo. Odłączcie akumulator na całą noc w aucie i obydwie klemy, po takim resecie do pół roku bedzie spokój. Pozdrawiam
Odpowiedz
Subaru Legacy IV