Szukaj

Elektronika zawora recyrkulacji spalin.
Fiat Croma II

  • Autor: ~B.Syrek
  • Kategoria: zawieszenie
Dobre auto. Po 3 latach połowa usterek mniej niż w poprzednim Pasacie.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 23
Nie wystąpiła: 7

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Czyszczenie EGR i dolotu co około 30.000km pozwala uniknąć poważniejszych problemów. Tak robię i na razie bez problemów z tej strony. Aktualny przebieg 191.000km.
Odpowiedz
W "każdej" cromie przed liftem przy zatkanym zaworze egr rozwala listwe starujacymi klapami na kolektorze. Efekt prosty do wymiany kolektor i egr. To typowy problem dla 1.9 150km nie tylko dla cromy ale dla wszystkich aut z tym silnikiem stad inni w tym oplowcy sobie z tym radzą długo by pisac - poczytajcie... http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/70626-nieszczelnosc-w-okolicy-swiec-kolektor-dolotowy-19-cdti/
i koniecznie http://www.kolektorycdti.zafriko.pl/
warto poczytać jak komuś croma stęka od dołu a urywa głowę po 2,5k.
Cena 850zł z wymiana kolektora, uzdrowienie egr itd.. W salonie wymienili mi sprawny przepływomierz bo przy zatkanym egr i walnietym kolektroze bledy pojawiaja w ukladzie dolotowym mimo iz jest sprawny. Koszt 960 zł - efekt bez zmian oczywiscie.
Odpowiedz
Z zaworem EGR rzeczywiście są problemy. Mój padł po przebiegu 57000 (silnik 1.9 120KM) w 3 roku użytkowania. Koszty wymiany ~1000zł
Odpowiedz
Do Pawel: JA WYMIENILEM ZA 60ZL + 300ZL SAM ZAWOR NA ALLEGRO PADL PRZY 76 TYS KM
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Fiat Croma II
Średni koszt przejechania 100 km
38,33 zł
8,0
l/100km
10,0
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Croma II