Szukaj

Przekładnia kierownicza.
Ford Escort V

  • Autor: ~doctor
  • Kategoria: układ kierowniczy
Podobno to wada producenta i po ok. 8 latach wszystkie przekładnie nadają się do wymiany (stuki podczas jazdy).
Mój ma 18 lat (5 lat w kraju - przebieg nie wiadomo, resetuje się po 100 000km. Sądząc po roczniku średnio 20 000 rocznie razy 18 lat = 360 000, tylko że Niemcy średnio robią 50 000 rocznie) i od roku pojawił się ten problem - (nowa przekładnia ok. 1500)- za samochód dałem 2000. Na razie tak jeżdżę chyba, że zacznie cieknąć.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 5
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Na tych ciasnych gumach z przekładni bez wspom. pracuje idealnie do dziś.Warto to wymienić samemu bo mechanik będzie narzekał że się nie da że to nic nie da i itd.
Odpowiedz
Heh znowu ciekło z maglownicy więc wymiana na używaną i tutaj REWELACJA ! Trzeba założyć gumy na drążki , nowe od przekładni bez wspomagania.Są one o mniejszej średnicy ale przez to żaden syf i woda nie dastanie się pod nią.Do tego tylko obejmy zaciskające na klucz nr 7 i po kłopocie na dłuższy czas .
Odpowiedz
Mnie wyciekał płyn z przekładni kierow. po stronie kierowcy.Wymieniłem na używkę za 160 zł i spokój 2 lata jak narazie .
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Escort V
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort V