Szukaj

Awarie alternatorów DENSO w dieslach 1,8 TDCI.
Ford Focus II

  • Autor: ~BART
  • Kategoria: instalacja elektryczna
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 75
Nie wystąpiła: 10

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

focus 1.8tdci, 2009 rok, przejechane 115 tys. padl regulator napiecia, + rolki do wymiany. razem 700 pln za naprawe.
Odpowiedz
wina Forda, zastosował ten sam alternator bodajże 120 amper do Diesla co do Benzyny. Nowy Denso jest 150 A.
Odpowiedz
musisz wymienic regulator napiecia
Odpowiedz
czy kts wie jaki powinien byc akulumator ile A/h i EN mam nie orginalny alternator jest 120A 12V a powodem sa przygasajace swiatla . Ford fokus tdci 1.8 2006
Odpowiedz
Jak kupowałem Focusa, kolega który miał takie auto jako służbowe powiedział, że będę zadowolony z jazdy, ale przy 50 tys wymienię alternator. Kupiłem auto z przebiegiem 27 tys, i po około 25 tysiącach alternator padł. I takie dziadostwo powinno być karalne bo 800 zł poszło się wietrzyć.
Odpowiedz
Jeśli światła rozpalają się i przygasają to jest to wina regulatora napięcia przy alternatorze. Słabo zabezpieczona taśma "+" rdzewieje i się rozpada ale ta usterka jest trudna do znalezienia. Wystarczy zmienić regulator napięcia a nie cały alternator.
Odpowiedz
W mnie w 2.0TDCI też denso i też padł po około 100 tys. km, a światła przygaszają się lub rozjaśniają w zależności od obrotów i w nowym alternatorze i w starym. Pewnie dlatego tak szybko mi żarówki je. Zgłaszałem to skakanie napięcia do ASO, wg nich to normalne, ciekawe.
Odpowiedz
U mnie padł po ~ 56kkm :/
Odpowiedz
Mój alternator padł po 35kkm, ale jeszcze na gwarancji :), z tym, że teraz znowu się coś zaczyna dziać - na wolnych obrotach - lekko przygaszają się światła.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Focus II
Średni koszt przejechania 100 km
35,33 zł
6,4
l/100km
9,1
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Focus II