Szukaj

Bardzo słabe sprzęgło.
Hyundai i30 I

  • Autor: ~Piotr
  • Kategoria: układ napędowy
Po przejechaniu 15 000 pojawiło się piszczenie ustające przy wciśniętym sprzęgle. W ASO wymieniono sprzęgło na nowe. Po przejechaniu 11 000 na nowym sprzęgle powtórka z rozrywki :(
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 49
Nie wystąpiła: 19

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

mam problem ze sprzęgłem w i20 1.2B 85KM, 115000km i trzeci kpl. sprzęgło, nowa pompka sprzęgła. masakra. ruszanie to wyczyn.
Odpowiedz
piszczenie przy puszczonym sprzęgle, jeśli wciskam przestaje piszczeć 80000 tys to bardzo słabo w starym oplu mialem 180000 i było ok na oryginalnym niewymienianym sprzęgle teraz mam obawy jak narazie jeżdże.
Odpowiedz
cyt."
to sprzęgło bierze pod koniec. Super fajne asfalt można zrywać"
w rzeczywistości jest akurat odwrotnie: "asfalt można zrywać" jeśli bierze w 1/3 lub 1/4 od podłogi - tak jest w niektórych modelach.
Odpowiedz
spalone bierze pod koniec lub nie dociągnięte... normalnie powinno przecież łapać przy początku puszczanego pedału sprzęgła. jan, ile miałem aut?1?
Odpowiedz
moje sprzęgło też piszczy, głównie przy cofaniu, w serwisie mówią że nie wiedzą o co mi chodzi, jeżdzę dalej aż je spalę....
Odpowiedz
W moim i30 (2007 r.) właśnie zaczęło padać sprzęgło (łożysko jest głośne) i pracownik serwisu stwierdził, że 105 tys. to bardzo dobry wynik ?! O co tu chodzi miałem wiele aut i przebiegi miały ponad 150 tys i nic się nie działo.
Odpowiedz
Sprzęgło bardzo dziwnie zestrojone z gazem ,ruszanie tym samochodem to istna udręka lekkie dotknięcie gazu i już wchodzi na zaaaaawysokie obroty ,człowiek czuje się jak na L-ce , porażka totalna.Sprzęgo bierze pod koniec ,pod sam koniec... już od paru osób słyszałem o spalonym sprzegle w tym modelu !!!
Odpowiedz
Naucz się ruszać to sprzęgło bierze pod koniec. Super fajne asfalt można zrywać.90000 zero problemu.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
5,8
l/100km
8,9
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 I