Szukaj

sprzęgło do wymiany co 15 tys. km
Mitsubishi Outlander II

  • Autor: ~Jacek Ch.
  • Kategoria: układ napędowy
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 23
Nie wystąpiła: 25

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Mam outlandera 2007 r dwumasa padla po 250 tys km wiec wymienilem komplet ale sprzeglo jeszcze nie bylo najgorsze pozdrawiam
Odpowiedz
Outlander 2.0 DiD 2010 rok. Przebieg 257000km, sprzęgło jak nowe, dwumas trochę klekocze.
Odpowiedz
Outlander 2010r - 2.2 DID - skrzynia TC SST. Przebieg 45 tys! Odczuwalne wibracje autka przy zmianach na wyższy, lub niższy bieg. Wymiana oleju i przeprogramowanie skrzyni nie pomogło! Aż się boję ponownie jechać do serwisu, bo mam niejasne wrazenie, że panowie mechanicy nie do końca wiedzą co z tym zrobić. Moze ktoś podsunie ciekawy pomysł na to, aby samochód wrócił do normalności :)
Odpowiedz
Witam.Outlander 2008 2.0 tdi 140KM + chip na 170KM. Obecnie sprzegło zyje i nic mu sie nie dzieje,zaczipowany pare dni po wyjezdzie z salonu.
Do tej pory tylko oleje wymianiałem i pasek przy 150tys i dwie gumy tylny stabilizator, auto dla mnie naprawde super. jedynie to co moge przytoczyc to to ze w auto trzeba trafic...sa dobre i złe wypusty, ja miałem szczescie i kupiłem dobry.
Grzegorz
Odpowiedz
No dobra, mi też się kończy sprzęgło 120 tys. km. Może wiecie czy można zamontować jakieś wzmocnione ? innego producenta ? tuningowe ?
Odpowiedz
noga u mnie nie lekka, 120 tys. przejechane problemów 0, albo macie pecha lub zastanówcie się nad sobą Porsche to nie jest
Odpowiedz
Mam Outlandera 2.2.DID II z 2009 r. Aktualnie zrobione ok 35000 km i włąśnie zaczyna się ślizgać sprzęgło na początku poczułem na 6 , potem na 5 a teraz już przy wciśnięciu pedału na 4 biegu. Zbliża się koniec.
Odpowiedz
Jak to się mówi, mocnych dieslem trzeba umić jeździć ;)
Moment obrotowy robi swoje, a w napędzie na obie osie para idzie bardziej w sprzęgło a nie w gwizdek. To ostatnie zdanie dotyczy ścigantów, którzy autami jakby nie patrzeć niezaprojektowanymi do sportu próbują być mistrzami drogi. Mam outlandera II od 4 lat, przebieg 140tys. km i wszystko śmiga oby tak dalej. Przebieg 120tys. km i więcej to dla każdego sprzęgła może być finisz. W większości przypadków zależny od drivera. Natomiast jeśli sprzęgło się kończy po przebiegu do 50tys. km to albo driver pierdoła, albo rzeczywiście jakaś wada. Co do ASO zgadzam się w 100%, że ASO Mitsubishi skutecznie odstraszają wszelkich chętnych do dalszych zakupów. Wyjątkiem jest AutoGT,ale niestety mam bardzo niepodrodze do nich.
Odpowiedz
Do Ziutek: Akurat! Finisz to może być i po 10 000, jak się ktoś bardzo uprze. Mówienie, ze "ma prawo" to godzenie się z bylejakością. Ja nie jestem na tyle zamożny, żeby mnie było na to stać. Marnie wykonane i tyle, podobnie jak wtryski Siemensa w passatach z silnikiem 2.0.
Odpowiedz
Mitsubishi Outlander II