Szukaj

Trudności w uruchomieniu benzynowego silnika 1.6 na mrozie.
Renault Fluence

  • Autor: ~dominik
  • Kategoria: silnik
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 33
Nie wystąpiła: 13

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Nie mam problemu o którym piszecie, silnik 1.5dCi. Za to mam problem, że przy wciśnięciu gazu samochód lekko spowalnia i potem nagle dostaje kopa. Zjawisko te latem jest lekko odczuwalne natomiast zimą przy -17stopniach auto w ogóle nie chciało przyspieszać.(Samochód nie był garażowany) Zapaliła mi się kontrolka MECHANIK oraz STOP. Wyłączyłem silnik i włączyłem po paru minutach. Do tej pory jeżdżę, komputer nie miał nic w rejestrze.
Miałem wymieniany silnik, ten ma zaledwie 20tyś.
Odpowiedz
Mam ten sam problem , t.j. auto nie odpala , dopiero naciśnięcie pedału gazu odpala silnik . Przeczytałem opinie i widzę ,ze mogą być trzy przyczyny : 1. zabrudzona przepustnica 2.listwa wtryskiwaczy 3.smok w zbiorniku . od czego zacząć ? dlaczego serwis nie reaguje ?
Odpowiedz
Do : to co piszecie nie rozwiązuje problemu.ani czyszczenie przepustnicy,bo ta jest czysta,ani jej wymiana.ani tankowanie w dobrych stacjach.serwis powie,ze czyscil i przyuczal ale to da rezultat na 3 dni góra! cos te auta maja nie tak i już.padają i tyle..
Odpowiedz
w moim Fluence problem po 12 tysiacach.Zaczęło się przy przy temp - 8 stopni i trwa.
Odpowiedz
Do ~Harnaś:
Witam, mam taki sam problem. Czy znalazles jakies rozwiazanie?
Odpowiedz
Witam, mam ten sam problem, przy 80 tys wymieniłem olej i filtry i przez ok 3 tygodnie był spokój, palił nawet w największe mrozy ale teraz problem znowu powraca...
Odpowiedz
Uzupełnię powyższe wypowiedzi: wczoraj kolejny raz zaliczyłem ASO w temacie trudnego rozruchu silnika przy niskich temperaturach. W ciemno byłem w stanie powiedzieć jaka będzie diagnoza serwisu i sposób naprawy (w sumie po raz czwarty): zabrudzona przepustnica, wyczyszczono i przyuczono. Fajnie, tylko że ostatnio robiłem to pół roku temu, czyli 18 tys. km temu. Cieszę się, że mam przedłużoną do 4 lat i 80 tys. km gwarancję, bo jakbym miał płacić za takie zabawy z własnej kieszeni to by mnie chyba szlag trafi. Niestety, serwis nie potrafi odpowiedzieć mi na pytanie dlaczego przepustnica brudzi się tak często (moim poprzednim Megane II z tym samym silnikiem zrobiłem ponad 100 tys. km i nigdy nie miałem takich przygód).
Odpowiedz
Zaryzykuję twierdzenie, że problem został rozwiązany poprzez wyczyszczenie przepustnicy (przy pierwszych wizytach zmiana oprogramowania). Od tego czasu jest spokój i samochód pali jak trzeba. Mimo to ciekawe jest dlaczego samochód po 15tys. przebiegu ma ufajdaną przepustnicę na tyle, że to przeszkadza, ale jeszcze ciekawsze jest to, że dzieje się to we Fluence`ach, a w innych modelach z tym silnikiem nie (jak to napisał Piotrek).
Odpowiedz
wystarczy podnieść zasysacz inaczej smok w zbiorniku a problem z odpalaniem zniknie na zawsze w reno zeby mieli mózg to by wpadli sami na to ale mają ten pi steropian w głowach
Odpowiedz
Do zybi: miales tego fluensa na gwarancji i gdzie ci to zrobili tzn podniesli ten zasysacz
Odpowiedz
Renault Fluence