Szukaj

Padające czujniki skrętu i pocenie się przekładni kierowniczej.
Skoda Fabia I

  • Autor: ~Brut
  • Kategoria: układ kierowniczy
W swojej Fabii jak i również kolegi zauważyliśmy ubytki płynu wspomagania oraz psujące sie czujniki skrętu.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 38
Nie wystąpiła: 5

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Wie ktoś gdzie znajdę ten czujnik skrętu w sodie 1.4 mpi 2000r ?
Z góry Dzięki. :)
Odpowiedz
Mam skode fabie 1.9 sdi 2003r od pewnego czasu skręcając w lewo wspomaganie dziala z pewnym opuznieniem a w prawo lest ok co może być przyczyną.Proszę o pomoc
Odpowiedz
chyba czujnik 35 zł kosztuje a nie 350 ;/
Odpowiedz
typowe objawy uszkodzenia czujnika skretu (G250) w układzie kierowniczym TRW to: żółta kontrolka, brak wspomagania, przygasanie świateł i przerywana praca innych elektrycznych rzeczy np. podgrzewana siedzenia, tylna szyba(niebezpieczne dla auta) oraz O WIELE, WIELE ZA SILNE wspomaganie kierownicy (niebezpieczne dla ludzi), oczywiście nie wszystkie objawy muszą wystepować jednocześcnie; regenerowany czujnik to ok 380zł, prosze się nie obawiać tej regeneracji, naprawdę jest OK; po jego wymianie ( ok 2,5godz. w warunkach domowych) dobrze bedzie wykasować błąd
Odpowiedz
Karolino
Wlew jest prawie pod akumulatorem - słabo widoczny korek wlewu z góry obok reflektora patrząc pionowo w dół.
Odpowiedz
Witam.
Mama pytanie.... Gdzie się wlewa płyn do wspomagania kierownicy w Skodzie Fabii 2000r?
Proszę o pomoc!!!!
Odpowiedz
Właśnie się zastanawiam czy padła mi pompa czy może czujnik. Najperw wymienie czujnik i się zobaczy.
Odpowiedz
awarie czujnika skrętu to standard w starszych fabiach, występują 2 typy czujników, jeden mniej zawodny - niestety nie są współzamienne, dodałbym do tego awarie pompy wspomagania i silną korozję styków na wtyku pompy
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia I
Średni koszt przejechania 100 km
27,75 zł
5,4
l/100km
7,3
l/100km
9,3
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Fabia I