Szukaj

Klocki i tarcze.
Suzuki Grand Vitara I

  • Autor: ~shnoorek
  • Kategoria: układ hamulcowy
Fabryczne tarcze po przebiegu ok. 100 tys. były nazwijmy to "zryte"... + klocki fabryczne wymienione choć jeszcze 30 tys. by zrobiły. Po prostu nie interesując się osobiście dałem się naciągnąc zdając się na mechaników "(już tu moja noga nie postanie:)!". O te kilometry za wcześnie bo nie byłem przy wymianie ale klocki widziałem:). Tu muszę dodać że oceniam przez pryzmat auta japońskiego. Zryte ale do toczenia. Operacja nieopłacalna. Tarcze były wzdłużnie poradłowane i to mocno (fabryczny komplet). Dałem szansę tarczom i ja dałem się ułożyć nowym klockom... "Hebel" wciska w szybę ale myślę bez kryptoreklamy że klocki L...s TRV są myślę najlepszym wyjściem. Drogie przyzwoicie. Avensisem zrobiłem ok. 100 tys. na tych gnatach!...
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 2
Nie wystąpiła: 0

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

to co piszecie to tylko konkurencja np miala 3 miesice ok poiechales i naprawili miales gwarancje jestem mechaniliem 20lat i takiego przypadku jeszcze nie mialem a co do klockow wymieniaj co 30 nieczekaj kiedy beda tarly tarcze pozdrawiam lw trenton
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Suzuki Grand Vitara I
Średni koszt przejechania 100 km
58,33 zł
8,0
l/100km
5,6
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Grand Vitara I