Szukaj

Napinacze paska klinowego.
Volkswagen Passat B5

  • Autor: ~Marcin
  • Kategoria: inne
Napinacze oraz rolki do passata 1,9 TDI 90km bardzo szybko wysiadaja w przeciagu pół roku wymieniłem już dwa razy .Masakra
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 45
Nie wystąpiła: 10

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Ja to miałem numerek z tym. W czwartek jechałem sobie do pracy i później do domku. Wszystko cacy i elegancko. W piatek odpalam passata i pasek piszczy piszczy przejechałem 2km i musiałem zawracać kierownica nie nadawała się do niczego ledwo kręciła . Silnik rozgrzany do 120 st. C. Mechanik zawołał 300 zł . Masakra
Odpowiedz
Jeśli by ktoś miał problem z napinaczem że śrubę urywa to wymienicie sobie łożyska na alternatorze i problem z głowy i tak samo gdy piszczy to jest głowna przyczyna że napinacze siadają :) pozdro
Odpowiedz
Mi siadł napinacz po 21tys. KM (1 rok),a kupowałem nowy 375zł. Tulejka na amortyzatorze się wyrobiła i do wymiany amortyzator + kółko plastikowe 100zł, które darło o amortyzator. Pozdrawiam.
Odpowiedz
Ja w swojej octavii 1,9 tdi wymieniłem już to nieszczęsne sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze i mimo to napinacz dalej szaleje po obciążeniu alternatora (włączenie świateł, podgrzewań itp):(. Co może być przyczyną? Może ktoś miał już taki problem?
Odpowiedz
Franaek u mnie to samo się stało w passacie, po wymianie na nowy amortyzatorek zerwało śrubę od napinacza zakupiłem cały nowy komplet to teraz po jednym dniu urwało mocowanie amortyzatorka, własnie coś mi się wydaje że strasznie ciężko jest założyć pasek w porównaniu do innych samochodów, Wie ktoś może o co w tym chodzi? jest tam może jakaś blokada na tym amortyzatorku którą trzeba usunąć czy cos?
Odpowiedz
czy ten amortyzatorek przy napinaczu da sie wcisnac recznie po zdemontowaniu bo wymieniłem ten napinacz i potrafiło mi zaraz urwac mocowanie tego amortyzatorka i zastanawiam sie czy ten amortyzatorek ma byc tak twardy bo wczesniej urwało mi srube od mocowania tego napinacza
Odpowiedz
Jeżeli wam napinacz lata jak szalony podczas pracy silnika na wolnych obrotach to należy niezwłocznie wymienić sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze bo w przeciwnym razie napinacz długo nie pożyje i to jest zazwyczaj przyczyna wykańczania się napinaczy w tdi wiec zalecam co jakiś czas obserwować kolko napinacza
Odpowiedz
ja przez 80 tys przebiegu 3 razy wymieniałem tą rolkę 300 zł x 3 = 900 zł, koszmar
Odpowiedz
Panowie mam pytanie , niedawno wymienialem napinacz , mechanik powiedzial mi ze lekkie piski jeszcze pochodza od sprzegielka na alternatorze... nie wymienilem tego z powodów finansowych.. czy przez to ten napinacz mogl sie zablokowac? bo wogole nie pracuje stoi w miejscu i ani go w lewo ani w prawo kluczem...
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,3
l/100km
10,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B5