Szukaj

Koło dwumasowe i pompa paliwa.
Volkswagen Passat B6

  • Autor: ~Kwiacior
  • Kategoria: silnik
Mam passata 2,0 TDI 2005 I Golfa 1,9 TDI 2005. Dwa auta są serwisowane w ASO i w passacie przy 90000km padła pompa paliwa(1100zł), a przy 108000km koło dwumasowe ze sprzęgłem(ok 4000zł). Można by powiedzieć, że nie tak jak nakazuje producent użytkowane auto. Producent nakazuje (co mi powiedzieli w serwisie) jazdę na zbyt niskich obrotach, przyśpieszanie na 2-biegu i na 1-biegu (ze skrzyżowania jak duży ruch chyba nie wolno ruszać tylko czekać aż godziny szczytu miną), ale to nie jest wina kierowcy ponieważ golfem jeździ inny kierowca i koło dwumasowe+sprzęgło padło przy 89000km(4400zł po rabatach dzięki znajomością, normalnie 5300zł, a pompa paliwa przy 90000km(właśnie będę naprawiał). Zawsze w mojej najbliźszej rodzinie jeździły VW i nie było takiego problemu jak z tymi nowymi (salonowymi). Marka spadła na psy. Najlepsze jest to, że zalecenia serwisantów mijają się z zaleceniami instruktorów eko jazdy na TVN Turbo, w którym to jeżdżą autami z grupy VW.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 82
Nie wystąpiła: 15

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Jakie sprzęgło mam wybrać do 2.0 TDI? Mechanik powiedział, że jest LuK i SACHS - wskażcie mi numery katalogowe proszę bo nie wiem...
http://www.sprzegla24.pl/sprzegla/vw/passat
Odpowiedz
Macie prooblemy die psuje tot die naprawia i jedzie dalen paski tot dobre furki polecam mam Sam 1.9tdi i 7 lat nic w nim nie robilem z przodu hamulce i wiadomo oleje i takje tam
Odpowiedz
pamietajcie odnosnie pompowtryskow trzeba koniecznie zadzwonic do serwisu i zapytac czy wasz samochod nie podlega tzw fabrycznej wymianie tych elementow , trzeba podac nr vin i ustalic to . Serwis do was nie przyjdzie sam
Odpowiedz
Kupa szmelcu mam passata 2tdi ,kontrolka blokady kierownicy ,pompowtryski ,lawetowany raz holowany kilka bo gasnie h wie z jakiego powodu ,ciagle cos nie styka jakies zarowki bez powodu sie zapalaja i gasna
Odpowiedz
W moim passacie b6 z 2005 2.0 tdi 140 koni podczas jazdy zapala się kontrolka od grzania świec i traci moc musze stanąć zgasić go i ponownie odpalić a wtedy jest wszystko dobrze.Często jest tak że przez miesiąc się nic nie dzieje a czasami kilka razy dziennie zapala się kontrolka.Mam także problemy z kluczykiem gdyż nie reaguje gdy chcę odpalić i muszę powtarzać tę czynność wiele razy zanim odpali. Czy ma ktoś może takie problemy jak ja ?
Odpowiedz
Do ~aspire2000:
Witam, tem mialem problem z kluczykiem, podobno to usterka typowa, przy przebiegu 50 tys. Jest to o ile sie nie myle, awaria blokady, wymiana w serwisie 2500-3000 Pln, znalazlem goscia z Bydgoszczy na allegro, naprawia element wyjmujac kolumne kierownicy - 2 godziny, kosztowalo 500pln, dziala do dzis bez zarzutu.
Podaje telefon do niego: electronic serwis 695 866 331
Odpowiedz
Do ~aspire2000: włącza ci si sie tryb awaryjny.trza wyjąć turbinke i ją wyczyścic .poniewaz zawiesza sie w niej zmienna geometria.gdy pojedziesz max 2000 obr na min to błedu nie wyłapie.ale co to za jazda.ja sie tak meczyłem miesiac.koszt 200pln i 3 lata mam spokój.
Odpowiedz
ja tez tak mialem to usterka turbiny.
Odpowiedz
Do : Ja tak miałem. W klolumnie kierowniczej jest blokada imobilajzera to to poda ponoć przy przebiegi 170-190 tys. W salonie wymiana nowej części bo nigdzie indziej nie da sie tego wymienic 55zł.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
6,7
l/100km
10,0
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6