Szukaj

Silnik - nierówna praca na luzie.
Volkswagen Polo III

  • Autor: ~Bogdan
  • Kategoria: silnik
Trzy razy rozebrano silnik w serwisie i nie mogli znaleźć przyczyny nierównej pracy (objaw jakby nie paliła jedna świeca), oprócz tego fatalna tapicerka coś jakby tarka do prania przy nieuważnym jej czyszczeniu można pokaleczyć ręce. To wszystko w modelu przejściowym między III a IV.
Do tej pory najbardziej awaryjny samochód jaki miałem. Wróciłem do Renault Megane II teraz mam spokój.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 47
Nie wystąpiła: 9

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

U mnie powodem falowania obrotów było uszkodzenie węża od odmy. Po wymianie węża problemu ustał. Najlepiej sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza
Odpowiedz
Witam.. posiadam polo lll 1997rok który miał silnik 1.0 (8v. Wstawiłem słupek 1.4 jest on na pełnym wytrysku aczkolwiek wcześniej pracował na jedno punktowym wytrysku ale całe szczęście kolektor ssący pasuje do 1.4. Wymieniłem pompę paliwa na mocniejszą ustawiłem zapłon lampa stroboskopowa jest ok tylko martwi mnie jeszcze jeden problem którym są obroty na biegu jalowym i wciśnięcie pedalu gazu ruszając z miejsca.. Nie reaguje tak jak powinien i słychać tak jak by gdzieś dostawał lewego powietrz.. Czy ma ktoś z Was pomysł jak się z Ty.M uporać? Świece i przewody są nowe palec wyczyszczony.. Co dalej?
Odpowiedz
Polo na gazie jeździ bez problemu, na benzynie obroty spadają i gaśnie, mechanik polecił wlać paliwo 98 i ją przepalić nic to nie dało, później stwierdził że trzeba zmienić silnik krokowy, inny mechanik polecil zresetować o komputer odlaczylam akumulator na 15 min i podziałalo, jeden dzień jeździło bez zarzutu pozniej powrót do przeszłości resetowanie juz nie pomoglo poraz kolejny
Odpowiedz
Ja zaczynam walke. Gdy zimny silnik nie rowno pracuje a gdy cieply jest ok
Odpowiedz
Jak dla mnie Każdy ma to co używa rzadko auto ,szczeólnie tylko po miescie,dajcie mu raz w tygodniu troche sie dogrzać i nie róbcie błedów typu ,odpalanie po dłuższym czasie i i zostawianie na neutalnym ,po drugie staraciesie wystrzegać podróbek i tanich zamienników to też robi róznice Sprawdzone z doświaczenia ,najwiesza usterką tego samochodu to układ zapłonowy i odma nieczyszczenie jej przed zimą stwarza wiele problemów szczególnie jak robimy krótkie ocinki..Niestosowanie prepararów do układu zapłonowego typu start dump Autoplast po kazdej wymianie kabli czy swiec spryskać preparatem ochronnym zeby woda i wilgoć nie dostawała sie do układu zapłonowego!Przerywanie silnika czyli utrata mocy itp to norma w kazdym aucie nie własciwie ekplatowanym!
Odpowiedz
Do wszystkich posiadaczy VW polo classic i ogólnie polo ,jak każde auto niestety potrzebuje być dogrzane i to jest głowny problem krótkie odcinki i żałowanie na wache ,bo jak mozna lać po 5 l przez dłuższy okres a potem pytać sie czemu pompa paliwa czy przewody i inne ****rele ,lanie gównianego oleju i nie zagładzanie podmaske conajmniej 1 w miesiącu.Che powiedziec ze posiadam polo Classic 1.4 Akk 2000 r jeżdże nim już 4,5 roku i zero problemów,oszywiście zmiany serwisowe co roku.Sprawdzać po zakupie i podczas eksplatacje a nie raz na 2 lata jak to wieksząć robi a pózniej lipa i coś sie dziej to do mechanika a nie jedzisz z ustera rok a potem cały układ zapłonowy i filtry do wymiany nie mówie juz co w wychechu sie dzieje.Przepraszam wszystkich za to ale jak można zaniebać auto a potem takie tematy pisać...
Odpowiedz
Widzę że macie podobne problemy - ja mam takie że (w Polo III 1.4 16V) przy zwalnianiu i redukcji biegu (np. 4 do 3 i z 3 do 2) wskazówka obrotów leci do zera po czym de facto auto gaśnie nie wiem co z tym zrobić - dodatkowo po dłuższej jeździe zaczyna mi piszczeć kontrolka smarowania - przebieg ma ok. 153 tys. (chociaż pewnie był cofany - 2 lata temu kupiony) - olej zmieniany na przebiegu 144,800 - jak dobrze pamiętam - więc teraz nawet 10 tys. km nie ma przejechanych na tym oleju - proszę o pomoc
Odpowiedz
Do : Czujnik polozenia walka korbowego. Albo drugi podobny niestety nie pamietam dokladnie nazwy ale tez z obrotami zwiazany. Na pewno na komputerze bedzie blad ale czasem ciezko zdiagnozowac bo widac blad jak auto zgasnie. 3 tyg jeden mechanik szuakl przyczyny i udalo sie u elektryka jak blad sie pojawil przy probnej jezdzie.
Odpowiedz
Do : Po 2 latach to samo - na zimnym silniku spokojnie 900-1000 obr. przekroczy 70 stopni już faluje a przy 90 st. nie gaśnie ale go dławi strasznie - tamtym razem mechanicy czyścili mi silnik krokowy i przepustnice i spokojnie chodził - 2 lata minęły objaw powrócił jeszcze olej cieknie ze skrzyni...
Odpowiedz
Mam ten sam problem i niewiem co robić
Odpowiedz
Volkswagen Polo III