Szukaj

Usterki Volvo S40 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Ostatnio dodane typowe usterki Volvo S40

Bardzo małe przyciski panelu obsługi radia i ustawień.
  • Volvo S40 II
  • wnętrze
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 3
ergonomii zero! przyciski do obsługi radia i obsługi A/C oraz innych ustawień na środkowym panelu - to nieporozumienie, w każdym razie mniejszych w historii motoryzacji nie było - jak na paluszki dla dzieci, nie da się bez 2-3 krotnego oderwania wzroku od asfaltu przełączyć cokolwiek na tym panelu.
Jedynka za blisko wstecznego - loteria który bieg wszedł.
  • Volvo S40 II
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 4
stanowczo kiepskie rozwiązanie bieg 1-szy i wsteczny są tak blisko siebie że pomyłki są częste a jazda przy ruszaniu niekomfortowa, wsteczny wbija się bez żadnego zabezpieczenia (myślimy że jest 1-ka i walimy gościa bo ruszamy do tyłu) katastrofa pomysł.
6 komentarzy
Wysuwana antena - nie da sie wymienić.
  • Volvo S40 I
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 4
Zgięta gdzieś po drodze już-nie-wysuwana segmentowo antena - wymiana kosztuje kilka tysięcy złotych (nowa oryginalna w aso), albo można mieć taką zgiętą, bo radio nadal działa świetnie, ale nie można wjechać z nią do myjni, bo się ułamie na amen. Czyli albo duży wydatek na wymianę na nową i czysty samochód, albo zero wydatków, ale samochód...
7 komentarzy
Zagłówki - brak regulacji.
  • Volvo S40 I 1.9 TD 115KM 85kW 2000-2004
  • wnętrze
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 6
Zagłówki - brak regulacji w wersji welur (nie wiem jak w "skórze"). Dłuższa jazda może przyprawić o garba! Ci, którzy piszą o zaletach takich jak ergonomia i wykonanie (choćby tylko wnętrza) chyba nigdy nie jeździli lepszymi samochodami.
3 komentarze
Nie działające radio
  • Volvo S40 II 2.0 D 136KM 100kW 2004-2010
  • instalacja elektryczna
  • 310 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Nie chce się przełączyć radio z CD na FM. Nie działa numer 3 6 i 4. Czy to wina przekaźnika pod maską? Czy bardziej bezpiecznik?

Ostatnio dodane indywidualne usterki Volvo S40

Przenoszenie wibracji na karoserię i kierownicę
  • Volvo S40 I 1.9 TD 115KM 85kW 2000-2004
  • nadwozie
Przy pracy na wolnych obrotach drży cała karoseria łącznie z kierownicą. W trakcie jazdy przy obrotach powyżej 1500 nie czuć tego. W trakcie jazdy przy ok. 40km/h - 3 bieg po równej drodze czuć i nawet widać kołysanie całą maską przednią - przed sobą na przemian, jakbym jechał na owalu, a nie okrągłych kołach. Przy 130km/h można też odczuć...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Samochód traci moc i wszytkie kontrolki świecą się
  • Volvo S40 I 1.8 16V 115KM 85kW 1995-1999
  • instalacja elektryczna
Wiam, podczas jazdy wyskoczyly kontrolki "lampka kontrolna ładowania akumulatora" , "lampka ostrzegawcza uszkodzenia obwodu hamulcowego", "Lampka kontrolna hamulca ręcznego" "lampka ostrzegawcza uszkodzenia ukladu ABS","lampka kontrolna poziomu płynu do spryskiwacza" (spryskiwacze nie dzialały od...
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Volvo S40
Średni koszt przejechania 100 km
36,67 zł
6,6
l/100km
9,2
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Wskaźnik paliwa nagle pokazuje pusty bak, wyświetla się 'FUEL km=>0'
  • Volvo S40 I 1.8 16V 115KM 85kW 1995-1999
  • instalacja elektryczna
Jeżdżę głownie na gazie, ale cały czas monitoruję poziom benzyny. Cały czas oscyluje on pomiędzy 10 a 20 litrów. Rezerwa zapala się bardzo rzadko. Ostatnio gdy jechałem w trasie najpierw zapaliła się rezerwa, wskazówka benzyny spadła bardzo nisko a komputer pokładowy pokazał 'FUEL km =>0' czyli kończy się benzyna - tankuj. Ale przecież...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Po odpaleniu zimnego silnika wskakują wysokie obroty (2-2.3 tyś), po ok 10-12s wskazówka opada do 800-600 obrotów
  • Volvo S40 II 2.4 i 140KM 103kW 2004-2010
  • inne
  • 219 tys. km
Po odpaleniu zimnego silnika wskakują wysokie obroty (2-2.3 tyś), po ok 10-12s wskazówka opada do 800-600 obrotów. Czy jest to normalne w tych modelach? Jestem posiadaczem od tygodnia i nie znam jeszcze samochodu.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Przeskok w kierosnycy przy probie skretu
  • Volvo S40 II 2.0 D 136KM 100kW 2004-2010
  • układ kierowniczy
  • 236 tys. km
Problem polega na tym,ze zacina sie kierownica tzn jadac prosta droga czuje sie opor kierownicy przy probie skretu w prawo badz lewo nastepuje przeskok w kierownicy.Moze mial ktos podobny problem i co bylo rozwiazaniem.z gory dziekuje za odpowiedz
Problem rozwiązany
4 komentarze
Volvo S40