Szukaj

Informacje o Bentley Continental GT 6.0 W12 Twin-Turbo 560KM 412kW od 2003

Lata produkcji: 2003 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Luksusowy samochód sportowy (segment G) o nadwoziu coupe produkowany od 2003 roku. Model został wprowadzony na rynek jako następca Continentala R i Continentala T. Zgodnie z koncepcją, Continental miał być „tanim” Bentleyem i takim jest w istocie, jeśli tylko porównamy jego cenę z topowymi: Arnage czy Azure. Projektantem Continentala GT był Dirk van Braeckel, szef designerów Bentleya. Czterodrzwiową wersją modelu jest Continental Flying Spur, natomiast wersją kabrio – Continental GTC.
czytaj więcej
Powagosław
„Więc masz tego taniego Bentleya?”. Hasło „tani Bentley” brzmi równie absurdalnie, co krzywdząco dla właścicieli tego auta. A samo auto? Cóż, jego wygląd to niejako cena, jaką ta szlachetna marka płaci za nowoczesność. Jej wysokość też nie jest oczywista. ~Powagosław
Luzacjusz
Blask każdego Bentleya jest przytłaczający. Ale jeśli bardziej wytężyć wzrok, akurat ten ma w sobie coś ze Skody. Może dlatego, że jego projektant jeszcze niedawno rysował w Volkswagenie poczciwe Skodiczki. Mało Bentleya w tym Bentleyu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 roku
Pojemność skokowa 5998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 560 KM (412 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 1700 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 12
Układ cylindrów w układzie W
Liczba zaworów 48
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Średnie spalanie dla Bentley Continental GT 6.0 W12 Twin-Turbo 560KM 412kW od 2003
19,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,7
GT 6.0 W12 Twin-Turbo 560KM 412kW
Bentley Continental
Witam. Czarny z czarnym wnętrzem Moulinner. Odkąd pojawił się na rynku kilkanaście lat temu stał się moim obiektem marzeń.. Dopiero w tym roku dorosłem mentalnie i finansowo by móc sobie pozwolić na spełnienie marzenia. Auto w zakupie stosunkowo tanie 110 tysiecy Ale już w pierwszym miesiącu wydałem kolejne 10 na naprawy bierzace Zawieszenie,opony,kilka spraw elektrycznych itp Największym kosztem jak narazie jest koszt paliwa Ciezko by było tym jezdzic na codzień gdyż wychodzi przy delikatny przemieszczaniu się w kolo chalupy 20litrow Na trasie 1200km spalił 13 litrów na 100 Więcej jak 25 nie udało się zrobić. Mam jakieś wyobrażenie o ekodrivingu ale za chu....nie dałem rady zejsc poniżej 12 w trasie jadąc 100km/h 12 garów musi swoje spalić!!! Używam głównie weekendowo do przejażdżki na kolację z żoną. Spalanie spalaniem ale wrażenia z jazdy,przyspieszenie i spojzenia innych kierowców nie do opisania Mega wóz ,mega frajda z posiadania i kierownica Polecam każdemu kto ma choć trochę jaj i odwagi Nie polecam serwisów autoryzowanych Chu..a się znają a kasują razy 4 Auto nie jest na tyle skomplikowane by nie naprawił go w miare ogarniety Mechanik na wiosce Pozdrawiam
19,3
GT 6.0 W12 Twin-Turbo 560KM 412kW
Bentley Continental
Auto które w końcu jedzie:)
Bentley Continental GT