Szukaj

Informacje o BMW Seria 2 F22-F23-F45-F46 Gran Tourer 218d 150KM 110kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Kompaktowy model (segment C; grupa premium) o kilku wersjach nadwoziowych, produkowany od 2013 roku. Wprowadzenie na rynek Serii 2 było związane z uporządkowaniem nazewnictwa aut marki. Pierwszym samochodem oznaczonym tą nazwą było coupe wprowadzone do oferty BMW (rok 2013) w miejsce BMW Serii 1 Coupe (typ E82). Tuż po nim pojawiła Seria 2 Cabrio, również zastępująca analogiczny model Serii 1 (typ E88). Trzeci w gamie „Dwójki” jest van, w dwóch wersjach: mniejszej – Active Tourer oraz większej, z trzecim rzędem siedzeń – Gran Tourer.
czytaj więcej
Powagosław
Szczególnym przełomem dla BMW jest Active Tourer – świetna propozycja w segmencie minivanów, o ile szukamy wśród aut rodzinnych czegoś bardziej wyjątkowego i prestiżowego. Dla singli BMW ma natomiast piękne Cabrio. ~Powagosław
Luzacjusz
Ciekaw jestem, co w dalszej perspektywie wyjdzie z tego podszczypywania się przez BMW i Mercedesa. W tym przypadku to Merc był pierwszy ze swoją Klasą B, z którą zaryzykował i do dziś zbiera plony. Niemal bliźniacza Seria 2 Active Tourer kroczy wydeptaną już ścieżką. Lubimy te piosenki, które już znamy? ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 330 Nm przy 1750-2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

5,0
~kierowca bmw 2 gt
BMW Seria 2 F22-F23-F45-F46
Gran Tourer 218d 150KM 110kW
Samochód godny plecenia. Jest samochodem ekonomicznym. Przy jeździe po autostradzie z prędkością około 150 do 160 km/h spala 8 litrów ON. Jest to rewelacyjny wynik. Gdy słyszę że to duże spalanie to się śmieję bo to jest rzeczywisty wyniki, trudno znaleść samochód w tych gabarytach żeby palił mniej. Przede wszystkim nie patrzcie na komputer bo on zawsze zaniża wynik spalania tylko po prostu zatankować i podzielić prze liczbę przejechanych kilometrów. Samochód od 100000 km maił sporo usterek na gwarancji, potem długo nic i teraz przy przebiegu około 225000 km chłodniczka oleju zaczęła cieknąć. Do tej pory nie wymieniałem rozrządu, więc jeśli macie wiedzę kiedy to zrobić i czy w ogóle sobie tym zaprzątać głowę to napiszcie.
3,9
~bazz1
BMW Seria 2 F22-F23-F45-F46
Gran Tourer 218d 150KM 110kW
Wybrałem samochód " pod siebie" czyli nowy , "bo nie będzie sie psuł, oszczędny nowy diesel b47 - bo na pewno poprawili błędy N47" itd. Silnik bardzo oszczędny, ma kopnięcie wystarczające jak na rodzinny samochód( miałem juz 300konne X5) - to moje 4 BMW. Diesel ma w porównaniu z benzyną znacznie większy zasieg - (trywialne) co w podróży z dziećmi jest bardzo ważne. Mając wspomnianie X5 tylko patrzyłem na wyprzedzające mnie diesle na autostradzie bo chcąc zwiększyć urlopowy zasięg jechałem na autostradach europejskich 120;). Z tyłu miejsca dużo , bagażnik w konfiguracji 5 osobowej ponadprzeciętnie wielki:). Kupując wszystko co jest na platwormie 2 At GT czy X1 polecam dokupienie za jedyne 700 zestaw " startowy" by podpiąć hak - bez tego musicie potem dokupić hak orginalny z osprzętem - (sic)- jeśli macie gwarancję, Pod maską silnika wszystko upchane maksymalnie - ale plus - nie wejdzie Wam kuna na bank:) - sprawdzone:). Wymiana filtra powietrza ułatwiona - trudniej delikatnie mówiąc było w M47. Poprawiono odprowadzenia wody spod szyby - przynajmniej je widać czy zatkane. Dobrze wyciszony samochód ale w nowym x3 jest wiele lepiej.Kupiłem stoliki - bardzo fajne tylko nie wiem po co je kupiłem:) - nie bardzo można z otwartymi jeździć bo wydaje się że to niebezpieczne a na postoju nikt w samochodzie nie siedzi na tyle długo by go rozkładać.
3,2
~Jaroskaw Gruszka
BMW Seria 2 F22-F23-F45-F46
Gran Tourer 218d 150KM 110kW
Pierwszy rok boczna szyba pękła samoczynnie , Przy 28 tys stracił moc wymiana jakieś czujki katalizatora , pół roku po gwarancji przy 56 tys komputer (automatycznej skrzyni wymieniony Po negocjacjach zapłaciłem 4 tys zł za wymianę części dostałem w gwarancji , przy 100 tys brak ponownie mocy problem z przepływomierze koszt 2 tys zl
BMW Seria 2 F22-F23-F45-F46 Gran Tourer