Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW od 2016

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Klasa średnia
Wbrew pozorom nawet najsłabszy, 136-konny silnik benzynowy generuje dość dobre osiągi. Moc nie jest oszołamiająca, ale wystarcza podczas codziennej eksploatacji. Jeśli szukacie lepszych wrażeń za kierownicą, to warto sięgnąć po motor 170- lub 184-konny. Te jednostki chętnie wchodzą na obroty i żwawo napędzają samochód. Mocniejsze wersje to już oferta dla koneserów sportowego smaku. A co z dieslami? Najsłabszy ma 116KM. Taka moc robiła wrażenie w latach 80’, dlatego w tej Serii 3 rozczarowuje. Dobrym minimum jest wariant 143-konny, a optymalne silniki mają 163 i 184KM. Z większą lekkością napędzają samochód.
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Nowy BMW Seria 3

Cena od: 168 300 PLN
Produkowany od 2016 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1500-3000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,8
~QQFan
Gran Turismo Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Zanim zdecydowałem się na zakup przeczytałem tutaj opinie na temat 3GT. I szczerze mówiąc myślałem, że również tak jak poprzednicy będę zachwycony BMW GT. Zwłaszcza, że przesiadłem się z niższej klasy do wyższej (chyba). Na razie jednak, denerwujące ustawienia auta przesłaniają mi ogrom zalet. Nie wiem czy poprzednicy nie dostrzegają opisanych przeze mnie mankamentów, czy tylko ja zwracam uwagę na takie rzeczy. Tym, którzy zastanawiają się nad zakupem 3 GT polecam przeczytać do końca moją opinię. Będę też wdzięczny za jej ocenę. Na początek muszę zaznaczyć, że auto pomimo swoich "niedogodności" bardzo mi się podoba. Ma dużo miejsca w środku, duży bagażnik, ładną linię, w sumie bogate wyposażenie, dobrze się prowadzi, przyśpiesza itp. Brakuje mi tylko asystenta jazdy w korku, siedzeń z alcantarą i szyber dachu. (Na końcu zaznaczam jednak, że nie kupiłbym go ponownie. Opisane "wady" wpływają na taką decyzję, ale głównym powodem jest to, że nowe auto chciałbym mieć inne niż poprzednie. Gdybym teraz kupował BMW wybrałbym X3, chociażby dlatego, że lepiej się do niego wsiada i łatwiej wysiąść. 3 GT jest dla mnie ciut za niskie.) Auto kupiłem przez internet nie widząc go na żywo. Co dziwne u okolicznych pięciu dealerów nie było takiego modelu w salonie, także nie miałem okazji w nim dłużej posiedzieć i wszystkiego sprawdzić. U dwóch, były jednak na jazdach testowych.
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo Facelifting