Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 320i 184KM 135kW od 2015

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 320i 184KM 135kW od 2015
Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: Klasa średnia
Wbrew pozorom nawet najsłabszy, 136-konny silnik benzynowy generuje dość dobre osiągi. Moc nie jest oszołamiająca, ale wystarcza podczas codziennej eksploatacji. Jeśli szukacie lepszych wrażeń za kierownicą, to warto sięgnąć po motor 170- lub 184-konny. Te jednostki chętnie wchodzą na obroty i żwawo napędzają samochód. Mocniejsze wersje to już oferta dla koneserów sportowego smaku. A co z dieslami? Najsłabszy ma 116KM. Taka moc robiła wrażenie w latach 80’, dlatego w tej Serii 3 rozczarowuje. Dobrym minimum jest wariant 143-konny, a optymalne silniki mają 163 i 184KM. Z większą lekkością napędzają samochód.
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Nowy BMW Seria 3

Cena od 151 000 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 320i 184 KM 135 kW
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Oceny BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 320i 184 KM 135 kW

Ogólna ocena
4,36
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(75%) NIE(25%)
ZALETY + Skrzynia biegów + Brak drobnych usterek + Brak poważnych usterek
WADY - Wyciszenie - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
320i 184KM 135kW (od 2015) 4,46
320i, Sport Line, napęd na tył... BMW:-) Moje pierwsze w życiu i chyba nie ostatnie, ale do rzeczy:-) Pod uwagę wziąłem jedynie dwa modele: C 200 z pakietem AMG oraz właśnie F30 we wspomnianej wersji. Oba wozy zachwyciły mnie wyglądem, osiągami oraz prowadzeniem. Mercedes sprawiał jednak wrażenie bardziej odważnego w zakrętach, BMW z kolei lepiej maskuje niedoskonałości polskich dróg. Generalnie do pakietu AMG powinienem porównywać BMW z...
dodano ponad rok temu przez mat11
Miecz
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
320i 184KM 135kW (od 2015) 3,79
Auto mam od niecałego tygodnia ale chyba wyrobiłem sobie opinię... która jest taka, że mógłbym je polecić chyba tylko fanom marki. Samemu uważam, że ten zakup to jest moja nawiększy porażka od czasu jak wszedłem w kredyt hipoteczny we frankach. Ale do rzeczy: po przesiadce z Mercedesa C klasy w BMW 3 czuje się jak w samochodzie z lat dziewiędziesiątych. I nie zmieni tego całkiem bogate wyposażenie. Deska, zegary,obsługa klimy - w Mercu to...
dodano 4 miesiące temu przez Miecz
keraj79
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
320i 184KM 135kW (od 2015) 4,43
Dobre auto ale oczekiwania po przesiadce z VW były większe. Premium robią dodatki, a te sa takie same jak w Passacie tylko droższe. Napęd to klasa sama w sobie. Realnie zawsze będę miał dylemat czy mniejsze premium segmentu D (C-klasa/A4/BMW) czy Passat/Arteon (innych nie rozważam). Trzeba mieć świadomość, że to auto bez dodatków za wiele radości nie da, ale przy dobrej konfiguracji zaczyna być przyjemnie.
dodano 1 miesiąc temu przez keraj79

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 320i 184KM 135kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 17
Koszt ogólny 40,50 PLN
PB40.5 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Autodiagnoza BMW Seria 3 F30-F31-F34

Liczba wpisów: 109
Nie mogę uruchomić samochodu. Rozrusznik nie kręci.
dodał: Angar, 4 lata temu
Proszę o pomoc w moim problemie. Nie mogę odpalić silnika. Kontrolki zapalają się normalnie i gasną, a po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Rozrusznik nie kręci. Czasem można próbować do bólu, a innym razem odpala od razu. Pomaga chwilowe odłączenie akumulatora ale po jakimś czasie problem powraca. Zazwyczaj nie odpala jak jest zimny. Chyba na ciepło to się jeszcze nie zdarzyło. Próbowałem używać obydwu kluczyków ale to nic nie zmienia. Fachowcy twierdzą że nie mogą go zdiagnozować bo jak do nich zajechał to akurat działało bez zarzutu. Twierdzą że mogą wymienić moduł immobilizera...
Dziwny problem z niedziałającymi wycieraczkami
dodał: stuffy, 5 lat temu
Mam pewien problem z wycieraczkami otóż ostatnio jadę sobie na lekkim deszczu i miałem włączone wycieraczki na I stopniu (najwolniejsze) chwile podziałają i nagle przestaną, żadnej reakcji gdy ruszam przełącznikiem, do góry w dół w ogóle, tylko na tym przełączniku działa spryskiwanie szyb. Muszę zgasić auto, włączyć zapłon i dopiero po tym wycieraczki na nowo "ożywają" odpalę auto i znowu chwile podziałają i przestają i tak w kółko. Jedynie kiedy działają bez przerwy to na najszybszym trybie- no ale bez przesady taki mały deszczyk a ja naparzam tymi wycieraczkami jak idiota, albo...
Zero reakcji rozrusznika
dodał: stuffy, 5 lat temu
Mam a właściwie miałem pewien problem z rozrusznikiem? No właśnie nie wiem czy to o rozrusznik może chodzić. Przy odpalaniu auta kilka razy zdarzyło mi się że nie było żadnej reakcji, kompletna cisza, kilka razy próbuję zapalić i nic. Czasem poczekam chwilę i zapali, a czasem pod maską coś popukam postukam, albo poruszam biegami i zapali bez problemu, stało mi się tak kilka razy ale teraz od tygodnia ani razu a dziennie zapalam auto po kilka razy i teraz na razie problem nie występuje. Ale dręczy mnie co to może/mogło być, bo może wyniknąć taka sytuacja że w ogóle nie uda mi się zapalić i...

Dane techniczne BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 320i 184KM 135kW od 2015

Podstawowe parametry BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 320i 184KM 135kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 1350-4600 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 320i 184KM 135kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 xDrive
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Aktualnie przeglądasz BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting