Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 5 E39 Sedan 540i 286KM 210kW 1998-2004

Lata produkcji: 1998 - 2004
Segment: Wyższa klasa średnia

Model wyższej klasy średniej (segment E), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 1972 roku. Jeden z najpopularniejszych samochodów w swoim segmencie, wielokrotnie nagradzany, sprzedany w liczbie prawie 8 milionów egzemplarzy. Pierwszy model BMW o takim nazewnictwie, następca tzw. „Nowej Klasy” (seria E115). Początkowo dostępny tylko w wersji sedan; od 1991 roku roku również w odmianie kombi (Touring), a w latach 2009-2017 także w wersji fastback (Gran Turismo). Od 1985 roku model dostępny również w sportowej odmianie M5. Od 2017 roku na rynku dostępna jest szósta generacja Serii 5.

Powagosław

Mówienie, że nowa „Piątka” ładniejsza od starej jest może mało oryginalne, ale limuzyna BMW po tej delikatnej kosmetyce z całą pewnością ma poważniejsze, bardziej dostojne oblicze. W sumie niczego innego się nie spodziewaliśmy.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Dariusz Szpakowski milion razy powtarzał ci, że w piłkę grają wszyscy, a wygrywają Niemcy. Wiesz, że to nie do końca tak, ale co innego powiedzieć, gdy Niemcy znów ogrywają naszych. Tak samo jest z tym samochodem. Wydaje ci się, że są ładniejsze auta, że BMW znowu gra to samo, ale na końcu i tak przyznajesz, że Seria 5 rozjeżdża konkurencję.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 5 E39 Sedan 540i 286KM 210kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 70
Koszt ogólny 47,33 PLN
LPG42 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 23,31 PLN

Autodiagnoza BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 60
Dziwny halas przy hamowaniu silnikiem
dodał: Igor, 5 lat temu
Silnik N53 benzyna. Po dobrym rogrzaniu silnika, puszczajac pedal gazu, slychac dziwne halasy spod komory silnika. Jest to podobne do lekkiego piszczenia/cwirkania. Przy wylaczaniu silnika jest zawsze taki ciut dluzszy pisk. Niestety mechanicy nie doszli konkretnie co to jest. Jedyne co wiem, to to, ze dochodzi z okolic kolektora. Czasami zdarza sie rowniez, ze samochod jakby odpalal na 5 cylindrow, wychodzi blad pompy paliwowej i awaria silnika - dostepna tylko czesc mocy. Na zimnym silniku zdarza mu sie czasami falowac na obrotach minimalnych. Ale podzczas normalnej jazdy problemow nie ma...
czujnik abs zamiennik
dodał: maliniak16, 4 lata temu
Witam, mam e39 touring, w którym po zapaleniu sie kontrolki abs wymieniłem uszkodzony czujnik abs tylny prawy na zamiennik firmy TRW. Oczywiscie po zamontowaniu nowego kontrolka zgasla. Pojawil sie nowy problem poniewaz ponizej predkosci 40km/h podczas hamowani dzwignia hamulca roboczego pulsuje tak jakby ktores kolo sie zblokowalo mimo iz kola sie obracją. W sterowniku pojawil sie blad o rozpoznawaniu dlugoterminowym, jednak podczas prob drogowych z testerem nie widac zby duzych roznic w predkosciach obrotowych na poszczegolnych kolach. czy ktos z Was spotkal sie z taka przypadloscia? czy...
falujace obroty
dodał: ~Robert, 5 lat temu
Witam! Kiedy odpale silnik obroty utrzymuja sie na poziomie ok 700-800 i od czasu do czasu wskaznik obrotomierza zaczyna falowac, silnik jakby mial zgasnac ale wraca do normalnej pracy. Dzieje sie to niezaleznie od tego czy silnik jest zimny czy cieply. Podczas jazdy nie ma zadnych problemow z moca, przyspieszniem. Z gory dziekuje za pomoc.

Dane techniczne BMW Seria 5 E39 Sedan 540i 286KM 210kW 1998-2004

Podstawowe parametry BMW Seria 5 E39 Sedan 540i 286KM 210kW
Produkowany od 1998 do 2004 roku
Pojemność skokowa 4398 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 286 KM (210 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu BMW Seria 5 E39 Sedan 540i 286KM 210kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

BMW Seria 5 E39 Sedan