Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Wyższa klasa średnia

Siódma, obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem G30), wprowadzona na rynek w 2017 roku. W porównaniu do poprzednika, przeprowadzono w nim nieznaczne zmiany stylistyczne. Samochód zbudowano na płycie podłogowej BMW OKL Platform, którą wcześniej zastosowano w Serii 7. Dzięki większemu zastosowaniu aluminium, nowa Seria 5 jest 100 kg lżejsza od modelu poprzedniej generacji. Model dostępny tylko w wersjach sedan i kombi. Odmiana liftback (Gran Turismo) oferowana przy okazji poprzedniej generacji została przeniesiona do najnowszej Serii 6.

czytaj więcej
Powagosław

Spodziewaliśmy się tego, ale to jednak zawsze zaskoczenie. Że można lepiej. Seria 5 jeszcze jeszcze lepsza, jeszcze bardziej klarowna w formie, jeszcze efektowniej zaaranżowana. Warto było czekać.

~Powagosław
Luzacjusz

Mniej tu przepychu znanego choćby z Klasy E Mercedesa, za to w każdym calu czuć sportowy nerw, który budzi jeszcze większy respekt. Tak, Twój. I to niezależnie od tego, czy mijasz świat w Serii 5, czy Seria 5 mija Ciebie.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,05 m
Promień skrętu 6,02 m
Długość 4936 mm
Długość z hakiem holowniczym 5157 mm
Szerokość 1868 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2126 mm
Wysokość 1466 mm
Rozstaw osi 2975 mm
Rozstaw kół - przód 1605 mm
Rozstaw kół - tył 1630 mm
Zwis przedni 862 mm
Zwis tylny 1099 mm
Prześwit 144 mm
Prześwit 4x4 139 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1034 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 977 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1523 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1487 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Jakub
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Bardzo wygodny, cichy, "płynący". Moje pierwsze BMW, wypożyczony na długi okres. I po kilku tys. km rozważałbym zakup, choć zamówiłem coś innego. Oczekiwałem trochę sportowego zacięcia, a jest to bardziej spokojna limuzyna, bardzo bujająca, miękka. Porównując do Arteona raczej mniejszy i bardziej dziadkowóz, ale ma swoje zalety. Śmieszne spalanie i cichy. Dla wyników spalania - jeżdżę tylko w trasie. Przez pierwsze 5-7km pokazuje dużo, potem mocno spada. Drogi S, przepisowe 120km/h - 5.2 plus kawałek po pustej drodze z ograniczeniem do 70 daje codzienny wynik około 5l, Długie trasy po zatłoczonej autostradzie to około 5.5, po pustej 5.8-6.0 - wszystko w przepisowych prędkościach. Dłuższe trasy poza autostradami nawet poniżej 4.5 (ale średnia około 65-70km/h)
4,8
~KrzyGra
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d Efficient Dynamics Edition 190KM 140kW
Samochód kupiłem używany i użytkuję go już rok. Przez ten czas nie było żadnych mniejszych ani większych problemów (oprócz wymiany chłodnicy EGR dokonanej podczas standardowego serwisu). W trakcie tego roku wymieniłem klocki i przednie tarcze hamulcowe (była głęboka rysa na jednej z nich). Super sprawuje się podczas jazdy po mieście jak i na trasie, silnik, przeniesienie napędu, jak dla mnie rewelacja. Bagażnik naprawdę spory, wcześniej miałem różne kombi i były mniejsze lub mniej ustawne niż ten. Minusem są sportowe fotele, które dobrze trzymają ciało, ale do wygodnych nie należą. Zobaczymy jak będzie się sprawował w kolejnych latach.
4,2
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Samochód robi piorunujące wrażenie zaraz po odpaleniu silnika, dźwięk może nie powala na kolana głośnością, ale od razu wiadomo,że mamy do czynienia z mocnym v8. To samochód typu 2 w 1. Można w trybie eco poruszać się prawie bezszelestnie, trochę mniej dynamicznie lecz zapas mocy i tak jest spory, można w zwykłym trybie mieć do dyspozycji pełną moc rozwijaną harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć, a jak przyjdzie ochota na tryb sport + to wtedy bestia reaguje na każde naciśnięcie gazu w sposób brutalny. Spalanie? Jeżdżę głównie w miastach aglomeracji śląskiej i średnie spalanie wynosi pomiędzy 12.7, a 14,3 l/100 km. Jazda częściej spokojna, od czasu do czasu włączony tryb sport i jest moc:-). Podane spalanie jest "spod dystrybutora", bo komputer pokładowy zaniża o ok. litr. Oczywiście jeśli sport + zagości na stałe to przekroczenie 20 l/100 nie będzie stanowiło najmniejszego problemu. Samochód drogi w zakupie i utrzymaniu ale potencjalny właściciel doskonale o tym wie, w zamian otrzymujemy perfekcyjną limuzynę o osiągach parę lat temu zarezerwowanych dla Ferrari. Polecam!
Średnie spalanie dla BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
6,2 – 12,9
l/100 km
6,5 – 9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
Auto super oszczędne. Średnie 7l/100 km zima, ładowanie sporadyczne, od tankowania do tankowania na przestrzeni 3000 km. Myślę że jak na te osiągi jest to rewelacyjny wynik i już nie wrócę do diesla. Bąk starcza mi na 500km + prąd w zależności od tego ile się Ładujemy. Na akumulatorze zasięg minimum 20 km przy prędkościach typu 130-140, oraz 45 km Jeśli jedziesz powoli. Dodatkowo samochód odzyskuje energię podczas jazdy także co jakiś czas możesz kilka kilometrów przyjechać na prądzie. Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony tak niskim spaniem jak przy dieslu.
6,2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d Efficient Dynamics Edition 190KM 140kW
Miasto Warszawa Maximum spalił 9 litrów ale gaz non stop w podłodze, ale np tryb eco pro nawet jadac 30% w korkach spalił 6.8 jak na taka bude i moc jestem w szoku. W trasie zszedlem do 3.8 ale nie przekraczalem 90km/h Auto dynamiczne do 130-140 max pozniej do 200 czy nawet 235 to jakas mordownoa jak by koniki potracil nawet na trybie sport trwa to wiecznosc. Zaznacze ze aktualny przebieg to 23tys. Jezdzilem wieloma autami tego segmentu i szczerze duzo wygodniejsze od Volvo s90 Audi A6 hm hm porównywalny do Mercedesa Eklasy
8,2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Rewelacyjna jednostka, dużo bardziej oszczędna względem silników serii N20/N26 jednocześnie zapewniająca lepsze osiągi. Normalna spokojna jazda pozamiejska 80-100km/h można zejść spokojnie poniżej 7l/100km. Średnia z 2500tyś km po autostradach niemieckich - 8,5l, nie ważne czy jedziesz 140 czy 200 spalanie oscyluje w granicy 8,5l. Przy dynamicznej jeździe po mieście trzeba się liczyć ze spalaniem 10l. Bardzo przydatnym bajerem jest roleta wlotu powietrza, auto dosłownie po 2km jest dogrzane dzięki czemu spala mniejsze ilości paliwa.
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna