Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 G32 Gran Tourismo 620d 190KM 140kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Auta sportowe
Luksusowy samochód sportowy o nadwoziu coupe (segment G) produkowany w latach 1976- 1989 oraz ponownie od 2003 roku. Pierwsza generacja debiutowała jako następstwo dla modeli CS i CSL (typ E9). Samochód zaprojektowany przez Paula Bracqa do dziś imponuje sylwetką – kiedyś jej nowoczesnością, dziś uniwersalnością i znakomitymi proporcjami. Po wyprodukowaniu prawie 90 tys. egzemplarzy, auto wycofano z rynku na rzecz modelu E31 (Seria 8), a potem reaktywowano po 14 latach. Do 2010 roku oferowano drugą generację modelu, którą w 2011 r. została zastąpiona przez generację nr 3 (F12/F13).
czytaj więcej
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 90 x 84 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Dawid
BMW Seria 6 G32
Gran Tourismo 620d 190KM 140kW
Bardzo przestronne, rodzinne auto. Świetnie zestrojona skrzynia biegów, wyciszenie na doskonałym poziomie. Przy jeździe mniej więcej przepisowej, samochód pali na trasie 6,1L, dla mnie kosmos przy tych gabarytach, wadze 1750kg i kołach 245 przód i 275 tył. Naprawdę nie wiem jak oni to zrobili. Bez zbędnego oszczędzania przy prędkościach na trasie do 150km/h pali mi średnio ok 7L. Jestem bardziej niż zadowolony. Pomimo z pozoru słabego silnika auto przyspiesza w 7,9 sekudny do 100km/h, więc zupełnie przyzwoicie, wyścigówka to nie jest ale daje radę. Moje 6GT jest bardzo mocno doposażone, polecam asystentów kierowcy+, system przewiduje sytuacje na drodze i podczas parkowania, naprawdę fajna sprawa.
4,9
~Tomasz z Katowic
BMW Seria 6 G32
Gran Tourismo 620d 190KM 140kW
Tylko wersja z napędem na tył. Nie ma sensu dopłacać za 4x4 - 90 000. jeździłem oba wersjami. Niech bmw ludziom tłumaczy ze wersje 4x4 jezdza na tył a tylko w razie utraty przyczepności załączają się napędy!!!! Płacicie za nic..... Tymczasem napęd na tył ma obecnie takie systemy ze nie czujesz równicy!!!! Nie czuje się różnicy przy jedzie przy mokrej nawierzchni. Latem wiadomo lepiej napęd na tył bezdyskusyjnie.
4,5
~DD
BMW Seria 6 G32
Gran Tourismo 620d 190KM 140kW
Auto nie jest warte swojej ceny (nowe). Silnik b47 w tym modelu to pomyłka. Auto dość twarde zwłaszcza na 20” felgach.
BMW Seria 6 G32 Gran Tourismo