Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 7 E23 745 i 252KM 185kW 1983-1986

BMW Seria 7 E23 745 i 252KM 185kW 1983-1986
Lata produkcji: 1983 - 1986
Segment: Auta luksusowe
Luksusowa limuzyna klasyfikowana w topowym segmencie F, flagowy model BMW, produkowany od 1977 roku. Poprzednikiem Serii 7 był model E3. Spokrewniona technicznie z nim była zresztą pierwsza generacja „siódemki”. Samochód okazał się komercyjnym sukcesem, nie tylko w Europie, ale i w USA – wyprodukowano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Kolejne ugruntowały pozycję BMW w tym segmencie. Seria 7 jest dla niemieckiej marki modelem, który jako pierwszy prezentuje jej nowe rozwiązania techniczne – później są one wykorzystywane w mniejszych autach BMW. Od 2015 roku oferowana jest szósta generacja modelu, nazwana G11 oraz G12 (wersja przedłużona).
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 7 E23 745 i 252KM 185kW 1983-1986

Podstawowe parametry BMW Seria 7 E23 745 i 252KM 185kW
Produkowany od 1983 do 1986 roku
Pojemność skokowa 3430 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 252 KM (185 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu BMW Seria 7 E23 745 i 252KM 185kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen BMW Seria 7 E23

Liczba wpisów: 5

Stabilizator, amortyzatory, elektronika.

dodał: ~Użytkownik samochodu 730 d, 8 lat temu
Od 200 km w zawieszeniu słyszalne są stuki - przyczyna? Wadliwy stabilizator przedni we wszystkich samochodach wychodzących z fabryki - wymieniane oczywiście po odczekaniu w kolejce. Od 3 000 km - piszczenie zawieszenia - samochód ma 9000 km, a serwis nie wie co jest przyczyną. Od przebiegu 0 km - nie działa elektronika pamięci foteli i kierownicy we współpracy z pilotami - rzecz od 2 miesięcy nienaprawialna. Klapa bagażnika - niby ma się sama otwierać, a tego nie czyni - nikt nie wie dlaczego tak się dzieje.

Układ kierowniczy.

dodał: ~bmw730, 8 lat temu
Jestem posiadaczem e32 i uwazam ze jest bardzo zwrotne !! Wczesniej mialem e28 potem e30 i e34,zadna z nich nie skrecala tak jak siudemka ! Po za tym jezdzilem rowniez e39 e36 i e38 i na prawde bez porownania jak na taki okret to na prawde skreca !

Elektronika.

dodał: ~rymek, 9 lat temu
Jestem posiadaczem tego modelu od ponad roku rocznik 2002 benzyna. Jestem już stałym klientem serwisu BMW z powodu elektroniki. Cały czas coś wyskakuje. Jak nie info, że coś z silnikiem, to awaria poduszki pasażera, po krótkim czasie błąd siedzenia, to znowu błąd układu wydechowego i za każdym razem wizyta w serwisie aby usunąć błędy i wymienić ewentualne części. Po jakimś czasie staje się bardzo wkurzające. Jazda w tym autku wynagradza te denerwujące sytuacje. Moja rada przed zakupem koniecznie porządny przegląd w DOBRYM serwisie BMW.

Publikacje o BMW Seria 7

Newsy o BMW Seria 7