Szukaj

Informacje o BMW Seria 7 G11 Sedan L

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Tradycyjnie w historii flagowego sedana BMW, G11 stanowi pod względem stylistycznym jedynie ewolucję designu swojego poprzednika. Więcej zmieniło się od strony konstrukcyjnej. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego oraz aluminium (np. pokrywa bagażnika i części zawieszenia), auto waży 130 kg mniej niż model piątej generacji. G11 jest pierwszym BMW zbudowanym na nowej płycie podłogowej BMW CLAR Platform. Model dostępny jest również w przedłużonej wersji G12.
czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

BMW Seria 7 G11 Sedan L – wybierz silnik

Dane techniczne BMW Seria 7 G11 Sedan L

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,5 m
Promień skrętu 6,25 m
Długość 5238 mm
Szerokość 1902 mm
Wysokość 1479 mm
Rozstaw osi 3210 mm
Rozstaw kół - przód 1618 mm
Rozstaw kół - tył 1646 mm
Zwis przedni 880 mm
Zwis tylny 1148 mm
Prześwit 135 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1013 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 989 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 515 l

Oceny BMW Seria 7 G11 Sedan L

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Poważne usterki - Całokształt - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Wojtek
Sedan L 750i 450KM 331kW
BMW Seria 7 G11
BMW 750 Li Xdrive to pojazd prawie doskonały. Silnik V8 jest jak szwajcarski zegarek. Pracuje cicho, a w porówmaniu z perfekcyjną skrzynią biegów to już majstersztyk. Tutaj Mercedes S500 4 Matic model z 2015 roku poprostu wypada dość blado. Uklad kierowniczy i zawieszenie pracują bardzo komfortowo. Wybralem ten model ponieważ wreście BMW. zdecydiwało się na pneumatyczne regulowane zawieszenie dzięki, któremu samochód plynie po drodze, ale nie jest pontonem jak S klasa. Wnetrze bardzo przestronne i miejsca dużo. Minimalnie gorzej się wsiada w porownaniu do S klasy W222. Kest bardziej sportowo luksusowy. Bardzo mocno rozbudowane media pracują perfekcyjnie, orzewanie i klima są wydajne i ciche, a fotele (w wersji komfort) bardzo dobre i regulowane w wielu pozycjach. Widoczność przy manewrowaniu bardzo dobra, ale dużo pomaga kamera sorround, ktora kontroluje otoczenie wokół pojazdu-warto mieć. Naglośnienie Harman-Kardon bardzo dobre i wystarczające. Lampy przednie są bardzo wydajne. Testowalem laserowe droższe i ledowe tańsze - nie ma co przeplacać roznica jest praktycznie niezauważalna. Spalanie to wielkie zaskoczenie. Mimo dużej mocy 450KM silnik przy normalnej jezdzie po miescie spala ok 13l/100km, Niedowierzałem gdy spojrzalem pierwszy raz na spalanie jadąc autostradą na odcinku drogi 290km i poruszając sie z prędkością 140 do 180km/h średnie spalanie (z przerwą na kawę) nie NIE PRZEKROCZYŁO 9,2litra/100km Po przejechaniu . Po 4 tankowaniach i przejechaniu ponad 3 tyś km w cyklu mieszanym samochod spala ok 11.6l/100km. Przed zakupem testowałem też BMW 740D i BMW 750D i z calą pewnością stwierdzam, że silnik 4.4 V8 benzynowy jest lepszy. 50D był narywisty, agresywny na każdym biegu co przeszkadzalo mi w komfirtowej jeździe. Jesli benzyna to 4.4 jeśli diesel to 40D. Generalnie. Jeśli jesteś na kupnie takiego pojazdu to uważam, że naprawdę warto się zastanowić nad tym modelem.Porownując do S klasy niczego mu nie brakuje a w wielu rozwiązaniach BMW kladzie na łopatki S-kę. Napewno w kulturze jazdy.
BMW Seria 7 G11 Sedan L