Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 7 G11 Sedan L 740i 326KM 240kW od 2015

Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: Auta luksusowe
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Tradycyjnie w historii flagowego sedana BMW, G11 stanowi pod względem stylistycznym jedynie ewolucję designu swojego poprzednika. Więcej zmieniło się od strony konstrukcyjnej. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego oraz aluminium (np. pokrywa bagażnika i części zawieszenia), auto waży 130 kg mniej niż model piątej generacji. G11 jest pierwszym BMW zbudowanym na nowej płycie podłogowej BMW CLAR Platform. Model dostępny jest również w przedłużonej wersji G12.
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

Nowy BMW Seria 7

Cena od 464 700 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód BMW Seria 7 G11 Sedan L 740i 326 KM 240 kW
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne BMW Seria 7 G11 Sedan L 740i 326KM 240kW od 2015

Podstawowe parametry BMW Seria 7 G11 Sedan L 740i 326KM 240kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 2998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 326 KM (240 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1380-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 94,6 mm
Przeniesienie napędu BMW Seria 7 G11 Sedan L 740i 326KM 240kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Autorentgen BMW Seria 7 G11

Liczba wpisów: 5

Elektronika.

dodał: ~rymek, 9 lat temu
Jestem posiadaczem tego modelu od ponad roku rocznik 2002 benzyna. Jestem już stałym klientem serwisu BMW z powodu elektroniki. Cały czas coś wyskakuje. Jak nie info, że coś z silnikiem, to awaria poduszki pasażera, po krótkim czasie błąd siedzenia, to znowu błąd układu wydechowego i za każdym razem wizyta w serwisie aby usunąć błędy i wymienić ewentualne części. Po jakimś czasie staje się bardzo wkurzające. Jazda w tym autku wynagradza te denerwujące sytuacje. Moja rada przed zakupem koniecznie porządny przegląd w DOBRYM serwisie BMW.

na ciepłym ciężko zapala, piksele w liczniku uciekają ,czujniki abs psują się

dodał: ~prus, 7 lat temu
wachacze dolne co 2 lata wymiana ,piksele w liczniku zanikają, silnik ciężko zapala na ciepłym silniku ,czujniki abs usterki ,podnośniki szyb prawa strona ,lewa, końcóki drążków co 3 lata,kluczk nie zawsze otwiera usterka ścieżki,

Delikatne zawieszenie.

dodał: ~XXX, 8 lat temu
BMW zwłaszcza stare roczniki niestety mają delikatne zawieszenie,dlatego też niestety trzeba uważać na dziury i kałuże,których w naszym kraju po zimie jest jak w szwajcarskim serze.stare powiedzenie jak dbasz tak masz!!i to sie sprawdza!!a zepsute elementy zostawione na dłużej bez naprawy biorą ze sobą kolejne elementy tak że póżnie dopiero boli naprawa,czasami może być za póżno na naprawe i będziesz zmuszony sprzedać cacuszko!!POZDRAWIAM !!!!!!!!!!

Publikacje o BMW Seria 7

Newsy o BMW Seria 7

BMW Seria 7 G11 Sedan L