Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 7 G11 Sedan 740e 326KM 240kW 2015-2016

BMW Seria 7 G11 Sedan 740e 326KM 240kW 2015-2016
Lata produkcji: 2015 - 2016
Segment: Auta luksusowe
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Tradycyjnie w historii flagowego sedana BMW, G11 stanowi pod względem stylistycznym jedynie ewolucję designu swojego poprzednika. Więcej zmieniło się od strony konstrukcyjnej. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego oraz aluminium (np. pokrywa bagażnika i części zawieszenia), auto waży 130 kg mniej niż model piątej generacji. G11 jest pierwszym BMW zbudowanym na nowej płycie podłogowej BMW CLAR Platform. Model dostępny jest również w przedłużonej wersji G12.
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 7 G11 Sedan 740e 326KM 240kW 2015-2016

Podstawowe parametry BMW Seria 7 G11 Sedan 740e 326KM 240kW
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 326 KM (240 kW)
Maksymalny moment obrotowy 500 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Dodatkowe informacje Moc silnika elektrycznego 95KM, moc silnika benzynowego 258KM
Przeniesienie napędu BMW Seria 7 G11 Sedan 740e 326KM 240kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8

Autorentgen BMW Seria 7 G11

Liczba wpisów: 5

Układ kierowniczy.

dodał: ~bmw730, 8 lat temu
Jestem posiadaczem e32 i uwazam ze jest bardzo zwrotne !! Wczesniej mialem e28 potem e30 i e34,zadna z nich nie skrecala tak jak siudemka ! Po za tym jezdzilem rowniez e39 e36 i e38 i na prawde bez porownania jak na taki okret to na prawde skreca !

Stabilizator, amortyzatory, elektronika.

dodał: ~Użytkownik samochodu 730 d, 8 lat temu
Od 200 km w zawieszeniu słyszalne są stuki - przyczyna? Wadliwy stabilizator przedni we wszystkich samochodach wychodzących z fabryki - wymieniane oczywiście po odczekaniu w kolejce. Od 3 000 km - piszczenie zawieszenia - samochód ma 9000 km, a serwis nie wie co jest przyczyną. Od przebiegu 0 km - nie działa elektronika pamięci foteli i kierownicy we współpracy z pilotami - rzecz od 2 miesięcy nienaprawialna. Klapa bagażnika - niby ma się sama otwierać, a tego nie czyni - nikt nie wie dlaczego tak się dzieje.

Elektronika.

dodał: ~rymek, 9 lat temu
Jestem posiadaczem tego modelu od ponad roku rocznik 2002 benzyna. Jestem już stałym klientem serwisu BMW z powodu elektroniki. Cały czas coś wyskakuje. Jak nie info, że coś z silnikiem, to awaria poduszki pasażera, po krótkim czasie błąd siedzenia, to znowu błąd układu wydechowego i za każdym razem wizyta w serwisie aby usunąć błędy i wymienić ewentualne części. Po jakimś czasie staje się bardzo wkurzające. Jazda w tym autku wynagradza te denerwujące sytuacje. Moja rada przed zakupem koniecznie porządny przegląd w DOBRYM serwisie BMW.

Publikacje o BMW Seria 7

Newsy o BMW Seria 7

BMW Seria 7 G11 Sedan