Szukaj

Informacje o BMW X1 I Crossover Facelifting xDrive 18d 143KM 105kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2009-2015. X1 uzupełnił gamę sportowo-użytkowych aut BMW, jako najmniejszy w ofercie marki w tym segmencie. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o tej samej nazwie z 2008 roku. Jego projektantem, podobnie jak wersji produkcyjnej był Richard Kim. Stylistycznie X1 nawiązywał do większego X3, natomiast pod względem konstrukcyjnym był spokrewniony z Serią 3 piątej generacji (ta sama płyta podłogowa). W 2012 i 2014 roku X1 przechodził dwie modernizacje.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW X1 I Crossover Facelifting xDrive 18d 143KM 105kW 2012-2015

Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM (105 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 xDrive
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny

Oceny BMW X1 I Crossover Facelifting xDrive 18d 143KM 105kW 2012-2015

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Globtroter
Crossover Facelifting xDrive 18d 143KM 105kW
BMW X1 I
Użytkuję wersję z xdrive, a to wszystko zmienia, bardzo pewne i przyjemne prowadzenie na wszystkich nawierzchniach (poza terenem tam to Uaz-y) zawieszenie jest sztywne ale nie twarde, Silnik bardzo ekonomiczny w miarę elastyczny, skrzynie b. 6-co biegowa sprawdza się super. Samochód za dużo mniejsze pieniądze a dorównuje droższym konkurentom. Sprawdza się w mieście i poza.
4,3
~automobilista
Crossover Facelifting xDrive 18d 143KM 105kW
BMW X1 I
bardzo fajnie i pewnie się prowadzi, napęd bardzo mocna strona X1, miejsca zupełnie wystarczająco, wygląd na pewno nie jest nudny, moc wystarczająca ale to już zależy od upodobania.
2,4
~xyz
Crossover Facelifting xDrive 18d 143KM 105kW
BMW X1 I
niepolecam tego samochodu , kiepskie wykąńczenie , trzaski konsoli przednej , wykiek oleju z tylnego dyferencjału , samochod kupiony nowy w salonie , uzywany przez jednego kierowce