Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW X1 I Crossover sDrive18i 150KM 110kW 2009-2012

Lata produkcji: 2009 - 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2009-2015. X1 uzupełnił gamę sportowo-użytkowych aut BMW, jako najmniejszy w ofercie marki w tym segmencie. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o tej samej nazwie z 2008 roku. Jego projektantem, podobnie jak wersji produkcyjnej był Richard Kim. Stylistycznie X1 nawiązywał do większego X3, natomiast pod względem konstrukcyjnym był spokrewniony z Serią 3 piątej generacji (ta sama płyta podłogowa). W 2012 i 2014 roku X1 przechodził dwie modernizacje.
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz

Oceny BMW X1 I Crossover sDrive18i 150 KM 110 kW

Ogólna ocena
4,15
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena
WADY - Poważne usterki - Koszty utrzymania - Karoseria

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW X1 I Crossover sDrive18i 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 68
Koszt ogólny 7,51 PLN
PB42.44 PLN
Wydatki serwisowe 2,37 PLN Pozostałe wydatki 0,36 PLN

Dane techniczne BMW X1 I Crossover sDrive18i 150KM 110kW 2009-2012

Podstawowe parametry BMW X1 I Crossover sDrive18i 150KM 110kW
Produkowany od 2009 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Przeniesienie napędu BMW X1 I Crossover sDrive18i 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny

Publikacje o BMW X1

Newsy o BMW X1