Szukaj

Informacje o BMW X1 II xDrive20i 192KM 141kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Premierę samochodu poprzedziła prezentacja prototypu o nazwie X1 Concept K2 Power Ride, od którego wersja produkcyjna otrzymała większość rozwiązań stylistycznych nadwozia i wnętrza. W porównaniu z pierwszą generacją X1, nowy model ma bardziej tradycyjną sylwetkę SUV-a (wyższą o 53 mm). Pod względem konstrukcyjnym, samochód znów spokrewniony jest z analogiczną generacją Serii 3, z którą dzieli płytę podłogową.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW X1 II xDrive20i 192KM 141kW od 2015

Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 192 KM (141 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 1250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 94,6 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Oceny BMW X1 II xDrive20i 192KM 141kW od 2015

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~Witek
Crossover xDrive20i 192KM 141kW
BMW X1 II
Twarde opony runflat, ale świetne do szybszej jazdy (Układ jezdny)
BMW X1 II