Szukaj

Informacje o BMW X3 F25 SUV Facelifting xDrive28i 245KM 180kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Spokojniejsi kierowcy zadowolą się 150-konnym dieslem. Nie powala swoimi możliwościami na drodze, ale jest całkiem elastyczny i niezbyt męczący. Znacznie więcej dynamiki oferuje za to wersja 190-konna. W przypadku X3 to dobry wybór. Jest dynamiczna, całkiem oszczędna i chętnie reaguje na ruchy prawej stopy nawet na autostradzie. Warianty 258KM i 313KM są już przeznaczone dla wielbicieli ostrzejszego temperamentu. A silniki benzynowe? Już podstawowy oferuje 184KM, chętnie wchodzi na obroty i może się spodobać. Diesel o podobnej mocy jest jednak zrywniejszy. Mocniejsze warianty oferują 245- i 306KM, ale znowu dają się pokonać podobnym jednostkom wysokoprężnym. Są jednak od nich sporo tańsze.

czytaj więcej
Powagosław

Nie wiem czemu X3 jest już prawie tak duże jak X5. Nie wiem, czemu jest tak wyjątkowo stonowane, jak na BMW. Przyjmuję jednak ten brak ekstrawagancji z dobrodziejstwem bardzo harmonijnego inwentarza.

~Powagosław
Luzacjusz

X3 ciągle ma w sobie pierwiastek wątpliwego wdzięku Waltera Sobchaka, weterana z Wietnamu z filmu „Big Lebowski”. Może to chwila mojej słabości, może litości, ale, Bóg mi świadkiem, ten przeraźliwie nudny SUV wyładniał. Nie może być.

~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1250-4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90,1 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,9
~Stasiu
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive28i 245KM 180kW
Przed zakupem auta miałem wyznaczone kryteria, które musiało spełnić: bezpieczeństwo, napęd 4x4, automatyczna skrzynia, silnik z zapasem mocy, dobre oświetlenie zewnętrze (światła drogowe) i odczucia wizualne. Decyzja padła na BMW X3 xDrive 2.8i 245 KM. Dlaczego benzyna? A to ze względu na charakterystykę jazdy - bardzo dużo krótkich odcinków. Poza tym auto w środku sprawia wrażenie "uszytego na miarę"( oczywiście to rzecz gustu ). Kilka słów o spalaniu (kilka słów napisałem przy kosztach utrzymania) - moje spalanie nie jest wynikiem szczegółowych analiz - są to wartości orientacyjne. W przyszłości spróbuję dokonać dogłębnej analizy.
3,9
~kamil s
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive28i 245KM 180kW
Postawiłem na zakup nowego auta, zamiast lepiej wyposażonego, używanego egzemplarza. Głównym czynnikiem, który decydował o zakupie była atrakcyjna cena egzemplarza demo. Po roku jazdy 2.0l benzyna mnie do siebie nie przekonała. Auto z jednej strony daje poczucie obcowania z marką premium, z drugiej irytuje małym zasięgiem, przeciętnym brzmieniem czy skrzypieniem plastików. Jednego dnia to auto kocham, następnego chce je zmienić. Do jazdy na krótkich dystansach nadaje się moim zdaniem lepiej niż do długich tras. Po kombi z wyższego segmentu z 3.0d ten samochód to rozczarowanie.
5,0
~Marcin
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive28i 245KM 180kW
AUTO SUPER, PROWADZI SIĘ BARDZO KOMFORTOWO, BEZ AWARYJNE

Usterki BMW X3 F25

Liczba wpisów: 12
LAMPA PRAWA PRZEDNIA POCI SIĘ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • inne
LAMPA PRAWA PRZEDNIA ZAPAROWANA BWM STWERDZIŁO ŻE NIE WYMIENIĄ LAMPY BO TAKIE SĄ PRAWA FIZYKI I LAMPA MOZE SIĘ POCIĆ :) DOBRE SOBIE BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ
Oczekuje na rozwiązanie
LUZ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PO PRZEJECHANIU 1500KM PRZY WIEZDZIE NA NP KRAWĘZNIKI WYDOBYWAŁ SIE SPODA ZAWIESZENIA STUKOT,MOMENTAMI BUJAŁO NA PROSTEJ . PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO DOKRĘCONO POLUZOWANE CZĘSCI ZAIWESZENIA DOKAŁDNI NIE WIEM CO
Problem rozwiązany
1 komentarz
sterownik x drive
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .?
Problem rozwiązany
4 komentarze
BMW X3 F25 SUV Facelifting