Szukaj

Informacje o BMW X3 F25 SUV xDrive20d 184KM 135kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Spokojniejsi kierowcy zadowolą się 150-konnym dieslem. Nie powala swoimi możliwościami na drodze, ale jest całkiem elastyczny i niezbyt męczący. Znacznie więcej dynamiki oferuje za to wersja 190-konna. W przypadku X3 to dobry wybór. Jest dynamiczna, całkiem oszczędna i chętnie reaguje na ruchy prawej stopy nawet na autostradzie. Warianty 258KM i 313KM są już przeznaczone dla wielbicieli ostrzejszego temperamentu. A silniki benzynowe? Już podstawowy oferuje 184KM, chętnie wchodzi na obroty i może się spodobać. Diesel o podobnej mocy jest jednak zrywniejszy. Mocniejsze warianty oferują 245- i 306KM, ale znowu dają się pokonać podobnym jednostkom wysokoprężnym. Są jednak od nich sporo tańsze.

czytaj więcej
Powagosław

Nie wiem czemu X3 jest już prawie tak duże jak X5. Nie wiem, czemu jest tak wyjątkowo stonowane, jak na BMW. Przyjmuję jednak ten brak ekstrawagancji z dobrodziejstwem bardzo harmonijnego inwentarza.

~Powagosław
Luzacjusz

X3 ciągle ma w sobie pierwiastek wątpliwego wdzięku Waltera Sobchaka, weterana z Wietnamu z filmu „Big Lebowski”. Może to chwila mojej słabości, może litości, ale, Bóg mi świadkiem, ten przeraźliwie nudny SUV wyładniał. Nie może być.

~Luzacjusz

Dane techniczne BMW X3 F25 SUV xDrive20d 184KM 135kW 2010-2014

Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 xDrive
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Oceny BMW X3 F25 SUV xDrive20d 184KM 135kW 2010-2014

Liczba ocen: 19
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Camel
SUV xDrive20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Ciężko mieć poważne zarzuty. Wydaje się że skóry ciut gorsze niż u konkurencji i niemiłosiernie trzęsie z tyłu na dołkach. Plastiki na drzwiach i generalnie w dolnej części kabiny jakby z gorszego samochodu. Jeździ super, dynamika jak na ten silnik i masę wystarczająca, może lekko za mała na autostradzie ale jeśli wcześniej się jeździło Tico to też odpowiednia ;) Xdrive przydatny na śliskim. Nie wiem czemu nie było w opcji bixenonów skrętnych tylko zwykłe.. Navi jak to w samochodach - może być ale wolę włączyć z telefonu.
4,5
~Krzysztof2137
SUV xDrive20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Świetny samochód, polecam. Bardzo dynamiczny i ekonomiczny zarazem silnik, świetna skrzynia biegów. X3 prowadzi się zaskakująco dobrze, podobnie jak zwykły sedan. Czy kupiłbym drugi raz? Na pewno, choć może z większym silnikiem.
4,4
~Witek
SUV xDrive20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Doskonały samochód - szybki kiedy trzeba, oszczędny mimo dużej masy, doskonale trzyma się drogi przy wyprzedzaniu a jednocześnie bardzo komfortowy, wielkość optymalna, przynajmniej dla mnie, cztery osoby dorosłe jedzie w komfortowych warunkach, duży bagażnik, jednocześnie nie za duży na miasto (ale obowiązkowe co najmniej czujniki cofania)

Raporty spalania BMW X3 F25 SUV xDrive20d 184KM 135kW 2010-2014

Liczba raportów: 26
Średnie spalanie dla BMW X3 F25 SUV xDrive20d 184KM 135kW 2010-2014
7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
SUV xDrive20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Kilka uwag nt. spalania: 1. Na początku spodziewałem się znacznie większego spalania średniego (rzędu 8-10 l/100 km), a tu przyjemnie zaskoczenie. Silnik docierałem z dużą uważnością, spalanie sukcesywnie spadało (od ok. 7,2 l/100 km na początku do nawet średnio 6,5 l/100 km obecnie - w cyklu mieszanym. Notabene ja z natury swej nie mam ciężkiej stopy, za to dość dobrze wyćwiczone nawyki oszczędnej jazdy. Inna sprawa, że auto wyposażone jest w kilka fajnych rozwiązań służących oszczędzaniu paliwa, choć z systemem start/stop musiałem dość długo się oswajać, zanim przestał mnie irytować w niektórych sytuacjach. 2. Istotnym czynnikiem (poza prędkością, dynamiką i rodzajem nawierzchni) jest tu opór powietrza - X3 jest stosunkowo duży i przy porządniejszym wietrze od czoła spalanie wzrasta nawet o 2-3 l/100 km. 3. Spalanie wzrasta istotnie także w terenie górzystym, a na autostradzie w pewnym momencie pojawia się mniej więcej 10-minutowy cykl wahania spalania - najpierw np. 5-6 l/100 km, potem przeskok do 8-10 l/100 km. W efekcie przy jeździe po autostradzie przy pełnym obciążeniu (zwłaszcza po terenie pofałdowanym, jak np. w Chorwacji) trzeba się liczyć ze średnim spalaniem ok. 7-7,5 l/100 km. Serwis: Przeglądy do 5 lat lub 100 000 km - gratis (można tu wykupić dodatkowe opcje, np. na hamulce). Komputer sam sygnalizuje, po ilu kilometrach wystąpi najbliższa "potrzeba serwisowa". Serwis (ASO) postrzegam na razie jako kompetentny, ale też bardzo uważny i tym samym antycypujący moje ewentualne potrzeby (chwilami nieco na wyrost). Jednakowoż jest to serwis odpowiednio kosztowny.
6,9
SUV xDrive20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Samochód jak na taką masę, z napędem 4x4, niezłym przyspieszeniem i skrzynią AUTOMATYCZNĄ to spala ilości do zaakceptowania. Zaznaczam, że nie mam ciężkiej nogi ale teren jest trochę trudny, bo górzysty. Na autostradzie zachowuje się różnie - przy 130 km/h pali około 6,4 natomiast przy 150 km/h już 8,4.
8,3
SUV xDrive20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Zima, miasto, mrozy, krótkie przebiegi do 20km 11,5l/100. W mieście przy normalnych temperaturach należy liczyć około 9-9,5l Trochę trasy lub miasta bez korków i można zejść do ~8,6l. Trasa przy jeździe do maks 90km/h można zejść do 6,5l. 110-140 to okoł 7-7,5l. 160-170 i mamy 10l. Sporo, ale to 2tonowe auto.

Usterki BMW X3 F25

Liczba wpisów: 6
LAMPA PRAWA PRZEDNIA POCI SIĘ
  • BMW X3 F25 SUV xDrive20d 184KM 135kW 2010-2014
  • inne
LAMPA PRAWA PRZEDNIA ZAPAROWANA BWM STWERDZIŁO ŻE NIE WYMIENIĄ LAMPY BO TAKIE SĄ PRAWA FIZYKI I LAMPA MOZE SIĘ POCIĆ :) DOBRE SOBIE BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ
Oczekuje na rozwiązanie
LUZ
  • BMW X3 F25 SUV xDrive20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PO PRZEJECHANIU 1500KM PRZY WIEZDZIE NA NP KRAWĘZNIKI WYDOBYWAŁ SIE SPODA ZAWIESZENIA STUKOT,MOMENTAMI BUJAŁO NA PROSTEJ . PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO DOKRĘCONO POLUZOWANE CZĘSCI ZAIWESZENIA DOKAŁDNI NIE WIEM CO
Oczekuje na rozwiązanie
sterownik x drive
  • BMW X3 F25 SUV xDrive20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .?
Problem rozwiązany
4 komentarze
BMW X3 F25 SUV