Szukaj

Informacje o BMW X6 F16 Crossover xDrive50i 450KM 331kW 2014-2019

Lata produkcji: 2014 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, X6 F16 jest nieznacznie większy (o 32 mm dłuższy, 6 mm szerszy i 12 mm wyższy). Choć zmiany stylistyczne są raczej nieznaczne i design auta to rozwinięcie koncepcji pierwszej generacji X6 (a także innych modeli z serii X), samochód jest zupełnie nową konstrukcją, lżejszą o ok. 40 kg od modelu E71. F16 dzieli płytę podłogową z nową generacją modelu X5 (F15).
czytaj więcej
Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2019 roku
Pojemność skokowa 4395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 450 KM (331 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 649 Nm przy 2000-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena
Åšrednie spalanie dla BMW X6 F16 Crossover xDrive50i 450KM 331kW 2014-2019
18,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,6
BMW X6 F16
Crossover xDrive50i 450KM 331kW
Auto od nowości w naszych rękach. Już prawie 150 tysięcy kilometrów przejechane bez większych awarii. Daje dużo frajdy, przyspieszenie i dźwięk V8 robi swoje do tego świetne trzymanie w zakrętach jak na takiego bydlaka. W trybie Eco na spokojnie w trasie auto nie do poznania, spalanie w okolicach 10 litrów jeżeli się naprawdę oszczędzamy czego nie polecam przy takim silniku ;- ) Sport+ to najwłaściwszy tryb jazdy, jeżeli mamy jakieś umiejętności do zaoferowania, to auto jak i kierowca będzie szczęśliwe. (Silnik)
18,5
BMW X6 F16
Crossover xDrive50i 450KM 331kW
Tyle mocy, tyle koni, tyle wagi a na Eco Pro pali nie całe 11 litrów! Świetna robota BMW. Przesiadka z poprzedniego X6 i widzę potężną zmianę jaką jest prowadzenie.. Fenomenalnie się tym jeździ.. Poezja, aż kusi by SPORT + był najczęściej używanym trybem jazdy ale wtedy zaczyna się częstsze tankowanie ;- ) Chociaż jadąc na SPORT krajową siódemką odcinek 200KM w niewielkich korkach auto pali nie więcej niż 16 litrów, czasami się wyprzedzi ale zazwyczaj jedzie coś z naprzeciwka, więc nie ma dużych możliwości, czyli prędkość praktycznie stoi w miejscu 90-100 dlatego Eco Pro jest czymś fantastycznym w takich sytuacjach a również mocy nie brakuje i dźwięk też nie wiele gorszy, chociaż jak tu można w ogóle mówić o "gorszym" dźwięku.. 4.4 V8 robi swoje. Mijani mają nie lada rozrywkę gdy mija ich F16 a dźwięk nie dużo odstaje od odrzutowca. (Silnik)
BMW X6 F16 Crossover