Szukaj

Informacje o Chevrolet Camaro IV Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW 1995-2002

Lata produkcji: 1995 – 2002
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) zaliczany do odradzającej się klasy „pony cars”, produkowany w latach 1966-2002 oraz ponownie od 2009 roku. Jedno z najsłynniejszych aut typu „pony” i „muscle cars”, wprowadzone na rynek jako rywal Forda Mustanga. Później wielokrotnie zmieniało swoje oblicze, a cztery lata po wycofaniu ze sprzedaży czwartej generacji auta, Chevrolet zaprezentował prototyp nowego, nawiązującego do przeszłości Camaro. Przedmiotem sporu zawsze było pochodzenie nazwy auta, według jednej z wersji, źródłosłowu należy szukać we francuskim „camarade” (czyli „kamrat”).
czytaj więcej
Powagosław
Muscle car to jedno z najlepiej sformułowanych określeń oddających charakter samochodu. Sylwetka nowego Camaro to perfekcyjna reinkarnacja snu o tych groźnych, potężnych wozach. Ideał. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak oddać słowami to uczucie? Spróbuję. Marek Kondrat płakał na widok nagich piersi Renaty Dancewicz. Trochę mu zazdroszczę, trochę rozumiem. Mam to samo, gdy widzę ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 1995 do 2002 roku
Pojemność skokowa 3791 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 203 KM (149 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Średnie spalanie dla Chevrolet Camaro IV Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW 1995-2002
11,5
l/100 km
12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,3
Chevrolet Camaro IV
Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW
Amerykańskie silniki widlaste eksploatowane normalnie (czyli do 120km/h w trasie i bez palenia opon na starcie) potrafią odwdzięczyć się niezawodnością i w miarę niskim jak na 3.8 pojemności spalaniem. Silnik nie potrzebuje wysokich obrotów jak małolitrażowi koledzy... a komfort prowadzenia się i stosunek mocy do wagi pojazdu oraz niepowtarzalny dźwięk widlastej ósemki... bezcenne :) W zimę pali więcej benzynki niż w lato na rozruch, ale lepiej niech instalacja LPG odpali później niż silnik miał by być niedogrzany. Pozdrawiam posiadaczy Camaro. Tak wiem, zgrzeszyłem... zagazowałem maszynę :P ... ale niestety bieda zmusza do szukania oszczędności. :/
12,5
Chevrolet Camaro IV
Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW
Spalanie przy tej pojemności i tej masie to Pan Pikuś oczywiście nie przekraczając 120/h i obroty do 2000orp.Czasami się depnie i nie patrze na zbiornik tylko do przodu, nie można mając takie auto liczyc na cuda to pali niestety. No jak ktoś myśli inaczej trzeba kupic (kaszlaka)126P to jest ekonomia prawda.
8,8
Chevrolet Camaro IV
Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW
Jestem w szoku, że te auto pali tak mało. Generalnie jeżdzę oszczędnie, czasami lubie podusić auto, ale wiecej niz 11l nigdy mi nie spalił, 500km na jednym baku bez problemu. Mity ze auta amerykanskie pala 20-30l trzeba traktowac malo poważnie. No chyba ze przy paleniu gumy, ale jak kogos stac na opony to i na paliwo tez stac.
Chevrolet Camaro IV Coupe