Szukaj

Informacje o Citroen C4 Picasso II Picasso Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2016-2018

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: VANy
Produkowany od 2016 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny S&S
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny S&S
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Ergonomia

Wybrane oceny

4,7
~Grzegorz
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Pierwszy nowy "francuz" i żałuje że dopiero teraz. Obiegowa opinia że nie kupuje się aut Francuskich jest chyba rozpowszechniana przez obce marki bo auto naprawdę bardzo fajne. Posiadałem już około 10ciu aut i Mercedes S W221 więcej był w naprawie niż jeździł, VW Touran to samo łącznie z wymianą silnika, VW'geny i skody około 250tyś przebiegu popadały skrzynie DSG a cena naprawy to 1/5 ceny auta, jakieś chore to, dlatego jak w Picasso okazało się że skrzynia jest jednosprzęgłowa to też Duży plus potem przy naprawach bo regeneracja takiego sprzęgła to 800zł a dwusprzęgłowego koło 7-9 tyś. Ceny części eksploatacyjnych na pewno jedne z najniższych , ale to chyba do wszystkich francuskich. Jeżdżę dużo bo około 5tyś km miesięcznie i zobaczymy co będzie po roku czy dwóch ale na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, tym bardziej że jestem "gadżeciarzem" i przy mojej wersji z prawie wszystkimi dodatkami jest się czym cieszyć :) . Autko zwrotne, bardzo mało pali, w środku dużo więcej miejsca niż sugerują wymiary zewnętrzne. Polecam zrobić jazdę próbną i się człowiek od razu przekonuje, a kosztuje kilkadziesiąt tysięcy mniej od podobnych innych niby prestiżowych marek. W tym przedziale cenowym najlepszy wybór a niedoceniane przez rynek patrząc na sprzedaż. Ale co tu chcieć jak programy motoryzacyjne , testy itp. mają lokowanie niemieckich produktów. Duży plus jeszcze za dwa wyświetlacze w desce. Sprawą która mnie jedynie wkurza to brak możliwość wyłączenia na stałe systemu start&stop , trzeba za każdym razem po odpaleniu wchodzić w meni i to wyłączać, nawet nie ma przycisku od tego jakiegoś osobnego.
5,0
~Paweł
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Super Auto naprawdę polecam.
Citroen C4 Picasso II Picasso Facelifting