Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
5
Liczba miejsc
5
5
Średnica zawracania
10.9 m
11.0 m
−0.1 m
Promień skrętu
5.5 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4324 mm
4351 mm
−27 mm
Szerokość
1765 mm
1798 mm
−33 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
1984 mm
2042 mm
−58 mm
Wysokość
1421 mm
1465 mm
−44 mm
Rozstaw osi
2690 mm
2634 mm
+56 mm
Rozstaw kół - przód
1535 mm
1554 mm
−19 mm
Rozstaw kół - tył
1569 mm
1554 mm
+15 mm
Zwis przedni
765 mm
955 mm
−190 mm
Zwis tylny
869 mm
762 mm
+107 mm
Prześwit
130 mm
120 mm
+10 mm

Wymiary wewnętrzne

Odległość od siedziska przedniego do dachu
1018 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
972 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1400 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1417 mm

Wymiary bagażnika

Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
360 l
350 l
+10 l

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2011 do 2015 roku
od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa
1598 cm³
1368 cm³
Typ silnika
benzynowy
benzynowy
Moc silnika
170 KM (125 kW) przy 4800 obr/min
170 KM (125 kW) przy 5500 obr/min
=
Maksymalny moment obrotowy
250 Nm przy 1500-4500 obr/min
250 Nm przy 2500 obr/min
=
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Doładowanie
turbosprężarkowe
intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
11.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
77 × 85.8 mm
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPFI)
Dodatkowe informacje
Rozrząd: Pasek zębaty z hydraulicznymi popychaczami i systemem MultiAir
System Start&Stop Standard

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
dwuzębatkowy

Opony

Opony podstawowe
195/55 R16
205/55 R16
Opony opcjonalne
225/40 R18; 225/45 R17

Felgi

Felgi podstawowe
6.5 J X 16

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
tarczowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
305 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
264 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
McPherson unowocześniony z aluminiowymi zwrotnicami, stabilizator zamontowany na pionowych łącznikach
Rodzaj zawieszenia (tył)
Multilink ze zredukowaną poprzeczną belką nośną z aluminium
BMW Seria 1 F20-F21 Hatchback 5d