Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
3
2
Liczba miejsc
4
5
Średnica zawracania
9.2 m
Promień skrętu
4.6 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
3546 mm
3546 mm
=
Szerokość
1627 mm
1627 mm
=
Wysokość
1488 mm
1488 mm
=
Rozstaw osi
2300 mm
2300 mm
=
Rozstaw kół - przód
1414 mm
1414 mm
=
Rozstaw kół - tył
1408 mm
1408 mm
=
Zwis przedni
703 mm
703 mm
=
Zwis tylny
543 mm
543 mm
=
Prześwit
122 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
520 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
182 l

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2008 do 2010 roku
od 2011 do 2016 roku
Pojemność skokowa
1368 cm³
1248 cm³
Typ silnika
benzynowy
diesel
Moc silnika
100 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
95 KM (70 kW) przy 4000 obr/min
+5 KM
Maksymalny moment obrotowy
131 Nm przy 4250 obr/min
200 Nm przy 1500 obr/min
−69 Nm
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
DOHC
Liczba cylindrów
4
4
Układ cylindrów
rzędowy
rzędowy
Liczba zaworów
16
16
Stopień sprężania
11.0 : 1
17.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
72 × 84 mm
69.6 × 82 mm
Zapłon
elektroniczny
samoczynny
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
bezpośredni Common Rail

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
zębatkowy z elektrycznym wspomaganiem kierownicy Dualdrive
zębatkowy z elektrycznym wspomaganiem kierownicy Dualdrive

Opony

Opony podstawowe
185/55 R15
185/55 R15
Opony opcjonalne
195/45 R16
195/45 R16

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
bębnowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
257 mm
257 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
240 mm
180 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
niezależne typu McPherson, z wahaczem poprzecznym mocowanym do belki
niezależne typu McPherson, z wahaczem poprzecznym mocowanym do belki
Rodzaj zawieszenia (tył)
półniezależne, belka skrętna z drążkiem stabilizatora
półniezależne, belka skrętna z drążkiem stabilizatora
Fiat 500 II CC