Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
5
Liczba miejsc
5
5
Średnica zawracania
10.6 m
Promień skrętu
5.3 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4655 mm
4695 mm
−40 mm
Szerokość
1800 mm
1800 mm
=
Wysokość
1680 mm
Wysokość z anteną
1710 mm
Rozstaw osi
2670 mm
2670 mm
=
Rozstaw kół - przód
1540 mm
1540 mm
=
Rozstaw kół - tył
1540 mm
1540 mm
=
Zwis przedni
955 mm
990 mm
−35 mm
Zwis tylny
1030 mm
1035 mm
−5 mm
Prześwit 4x4
190 mm
190 mm
=

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1741 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
463 l

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2014 do 2016 roku
w 2016 roku
Pojemność skokowa
1998 cm³
1998 cm³
Typ silnika
benzynowy
benzynowy
Moc silnika
121 KM (89 kW) przy 4500 obr/min
203 KM (149 kW) przy 4500 obr/min
−82 KM
Maksymalny moment obrotowy
190 Nm
190 Nm przy 4500 obr/min
=
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
DOHC
Liczba cylindrów
4
4
Układ cylindrów
rzędowy
rzędowy
Liczba zaworów
16
16
Dodatkowe informacje
Model wyposażony w silnik spalinowy o mocy 121 KM oraz dwa silniki elektryczne napędzające oś przednią i tylną o mocy 82KM każdy oraz momencie obrotowym 135Nm dla silnika napędzającego oś przednią oraz 195Nm dla silnika napędzającego oś tylną.
W danych podano moc układu hybrydowego.

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Opony

Opony podstawowe
225/55 R18

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
tarczowe

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
kolumny McPhersona
kolumny McPhersona
Rodzaj zawieszenia (tył)
system o architekturze Multilink
wielowahaczowe

Nasze pomiary wyciszenia

Na postoju
46.4 dB
Przyspieszanie od 0 do 90 km/h
63.5 dB
Przy prędkości 130 km/h
69.4 dB
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV