Szukaj

Dane techniczne Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019

Szczegóły nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Średnica zawracania
10.4 m
Promień skrętu
5.2 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4360 mm
Szerokość
1795 mm
Wysokość
1565 mm
Rozstaw osi
2640 mm
Rozstaw kół - przód
1550 mm
Rozstaw kół - tył
1560 mm
Zwis przedni
915 mm
Zwis tylny
805 mm
Prześwit
160 mm
Długość z hakiem holowniczym
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Wymiary wewnętrzne

Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Wymiary bagażnika

Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
377 l
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Własności terenowe

Kąt natarcia
15.0 °
Kąt rampowy
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Własności transportowe

Maksymalna ładowność
uzupełnij dane

Pozostałe parametry

Dopuszczalne obciążenie dachu
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Szczegóły silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2016 do 2019 roku
Pojemność skokowa
1798 cm³
Typ silnika
hybrydowy
Moc silnika
122 KM (90 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
142 Nm przy 4000 obr/min
Moc silnika (spalinowy)
99 KM (73 kW)
Maksymalny moment obrotowy (spalinowy)
142 Nm przy 3600 obr/min
Moc silnika (elektryczny)
82 KM (60 kW)
Maksymalny moment obrotowy (elektryczny)
163 Nm
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
13.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
80.5 × 88.3 mm
Zapłon
iskrowy
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Liczba silników
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Opony

Opony podstawowe
215/60 R17
Opony opcjonalne
225/50 R18

Felgi

Rozstaw śrub
5x114.3
Felgi podstawowe
uzupełnij dane
Felgi opcjonalne
uzupełnij dane

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
Hamowanie (100 do 0km/h) z ABS
35 m
Typ układu hamulcowego
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
niezależne typu McPherson, sprężyny śrubowe
Rodzaj zawieszenia (tył)
wielowahaczowe double wishbone
Amortyzatory
gazowe

Nasze pomiary wyciszenia

Na postoju
42.9 dB
Przyspieszanie od 0 do 90 km/h
71.4 dB
Przy prędkości 130 km/h
66.4 dB

Wybierz parametry napędu (2)

Przeniesienie napędu

Rodzaj skrzyni
automatyczna
Nazwa skrzyni
E-CVT
Liczba stopni
1
Rodzaj napędu
na przednią oś
Rodzaj sprzęgła
hydrokinetyczne

Osiągi

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie (od 0 do 100km/h)
11.0 s
400 metrów ze startu zatrzymanego
uzupełnij dane
1000 metrów ze startu zatrzymanego
uzupełnij dane

Nasz pomiar przyspieszenia

Przyspieszenie (0 - 100 km/h)
11.3 s

Zużycie paliwa

Średnie spalanie (cykl mieszany)
3.8 l/100km
Spalanie na trasie (na autostradzie)
uzupełnij dane
Spalanie w mieście
uzupełnij dane

Akumulator

Pojemność akumulatora brutto
1 kWh
Pojemność akumulatora netto
uzupełnij dane

Zużycie energii

Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Zasięg

Pojemność zbiornika paliwa
50 l
Zasięg (cykl mieszany)
1316 km

Emisja spalin

Emisja CO₂
86 g/km
Norma emisji spalin
Euro 6d

Nasze pomiary spalania

Spalanie przy 90 km/h
4.2 l/100km
Spalanie przy 140 km/h
10.2 l/100km

Masy

Minimalna masa własna pojazdu (bez obciążenia)
1380 kg
Maksymalna masa całkowita pojazdu (w pełni obciążonego)
1860 kg
Maksymalna masa przyczepy z hamulcami
725 kg
Maksymalna masa przyczepy bez hamulców
725 kg
Maksymalny nacisk na hak
uzupełnij dane

Akumulator

Pojemność akumulatora
uzupełnij dane
Pojemność akumulatora w wersji z klimatyzacja
uzupełnij dane

Informacje dodatkowe

System start&stop
dostępny
Kod silnika
uzupełnij dane
Elektromobilność to obecnie jeden z głównych nurtów w rozwoju motoryzacji. Nic więc dziwnego, że praktycznie każdy z producentów chce mieć w swojej ofercie samochód elektryczny, a na rynku obserwujemy boom na elektryki.

Postanowiliśmy zatem przygotować specjalny dział poświęcony autom elektrycznym. Znajdziecie w nim informacje o zasięgach, ładowaniu i pojemnościach baterii, nasze testy samochodów elektrycznych, ciekawostki o nowych modelach aut na prąd, dopłatach do ich zakupu i nowych przepisach.
Toyota C-HR I Crossover
Porównaj parametry
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW (2016-2019)
Wybierz auta, które Cię interesują i sprawdź, jak różnią się ich parametry. Porównaj wymiary zewnętrzne, rozstaw osi, prześwit. Dowiedz się, ile miejsca jest wewnątrz i jak pojemny jest bagażnik. Możesz sprawdzić również parametry silnika i jego osiągi, rodzaj zawieszenia, napędu, hamulców, a nawet wymiary opon.
Chcesz sprawdzić, które auto w klasie średniej ma najniższe spalanie? A może jaki model w segmencie B ma największy prześwit? Albo który samochód sportowy najszybciej przyspiesza? Nasz ranking danych technicznych dostarczy Ci wszystkich potrzebnych informacji.

Dowiesz się, czy samochód, który wybrałeś, jest lepszy niż modele w ofercie konkurencji. Przekonasz się, czy w Twoim aucie jest więcej miejsca wewnątrz niż w innych samochodach z tego samego segmentu. Zobaczysz też, na którym miejscu w rankingu spalania jest model, który zamierasz kupić.
Toyota C-HR I Crossover
Toyota C-HR I Crossover