Szukaj

Informacje o Fiat 500 II Seria 4 1.2 69KM 51kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Benzynowy 1.2l 69KM jest idealny dla tych, którzy kupują to auto dla wyglądu. I jeżdżą po mieście, bo tam ten motor nie będzie męczący. Podczas bardziej urozmaiconej eksploatacji zdecydowanie lepszy będzie doładowany 0.9 TwinAir 85- lub 105KM. Jest elastyczny i dość dynamiczny - szczególnie w tej mocniejszej wersji. Diesel 1.3 Multijet ma 95KM i choć też szybko do siebie przekonuje podczas jazdy, to w Fiacie 500 nie do końca ma sens. Warianty benzynowe i tak są oszczędne i bardziej kulturalnie pracują.
czytaj więcej
Powagosław
Zgodnie z oczekiwaniami – rynkowy hit. Wskrzeszenie własnej legendy sprzed prawie pół wieku udało się Fiatowi znakomicie. Nowa „pięćsetka” wygląda naprawdę uroczo. Choć, niestety – kosztuje naprawdę za dużo. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzę na niego i uśmiecham się razem z nim. Fiat stworzył coś niepowtarzalnego – pluszową maskotkę na czterech kołach. Jedno pytanie – czy naprawdę wierzycie, że zmieści się w niej coś więcej oprócz piórnika i kredek? I don’t think so. ~Luzacjusz

Nowy Fiat 500

Cena od: 52 000 PLN
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1242 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 69 KM (51 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 102 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 70,8 x 78,9 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Ergonomia

Wybrane oceny

4,6
~Krystian
Seria 4 1.2 69KM 51kW
Fiat 500 II
Jestem zadowolony z samochodu - dobrze się prowadzi. W środku dla dwóch osób miejsca jest wystarczająca ilość. Mały silnik pasuje do tego samochodu. Dzięki niskiej wadze mała moc nie jest tak odczuwalna (taki sam stosunek mocy do masy co w Cinquecento Sporting). Wyposażony we wszystko co niezbędne. Mało pali w mieście. Zakupy i mniejsze walizki się do niego zmieszczą. Idealne auto do codziennego użytkowania przez 2 osoby. Auto dosyć sztywno zawieszone i czuć jest w nim różne nierówności. Wymaga też zwolnienia przed progami i innymi przeszkodami. Kupiłem najtańszą wersję z salonu - POP. Z dodatkowego wyposażenia mam tylko kołpaki Vintage, lakier metalizowany (Dipinto Di Blu - auto w tym kolorze z białą kierownicą jest przepiękne) oraz podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia. Auto ma wszystko czego potrzebuję - klimatyzację, radio i jest bardzo proste w obsłudze. Naprawdę wersja POP wystarczy aby komfortowo podróżować nowym, pięknym samochodem.
4,5
~Marcin
Seria 4 1.2 69KM 51kW
Fiat 500 II
Auto kupione jako nowe 2 miesiące temu. Szukałem małego autka do jazdy po mieście bo stwierdziłem, że jeżdżenie dużą limuzyną w warszawskich korkach i przepalanie 15l/100km mija się z celem. Kupiłem wersję Aniversario wyprodukowaną na 60 lecie Fiata 500. Auto jest w zarezerwowanym dla tej wersji pięknym kolorze pomarańczowym Sicilia i w wielu miejscach posiada akcenty nawiązujące do epoki. Najbardziej rzucającym się w oczy są piękne felgi z chromowanymi kapslami stylizowane na lata 60. Do tego jasna tapicerka z wzorem również nawiązującym do lat 60. Od razu jak do niego wsiadłem w salonie stwierdziłem, że muszę go mieć i po 2 miesiącach jazdy jestem mega zadowolony. Autko jest przepiękne i jak człowiek wsiada do niego w pochmurny dzień to aż się uśmiecha. Autko bardzo wyróżnia się na drodze w tłumie szaro burych samochodów i bardzo zwraca uwagę innych ludzi co nie każdemu może pasować. Niektórzy nawet robią mu zdjęcia :D
4,9
~Misiek
Seria 4 1.2 69KM 51kW
Fiat 500 II
Najlepszy miejski samochód wszech czasów niech pozostałe auta w stylu pudełek na buty się schowają głęboko w garażach podziemnych.
Fiat 500 II Seria 4